Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


Citerar Strife:
Samma här.

Ah, spelade du över XBL? Isåfall; vad var din gamertag, något jag känner igen måhända?
Krax.
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Final Fantasy XII och VII - Finns så mycket att göra efter man klarat spelet
Trust your hand.
  • 0
Citerar Dudibay:
Citerar Strife amma här.
Ah, spelade du över XBL? Isåfall; vad var din gamertag, något jag känner igen måhända?


Nej jag ägde aldrig ett Xbox då men jag spelade nästan alltid Halo 2 när jag var hemma oss mina kompisar. Vi lirade över Xbox Live ibland när vi hade fått gratis månader. Men för det mesta var det Co-op i Campaign.
  • 0
Citerar ShmekarN:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Vill verkligen kunna säga The Elder Scrolls IV: oblivion här också, men jag tröttnar så lätt på det spelet. Och det är lite synd på ett sånt pass bra spel
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
GTA III San Andreas har jag spelat väldigt mycket av
  • 0
World of Warcraft the Burning Crusade.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Super Smash Bros. Brawl.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
CoD4 har jag lirat något enormt mycket... Annars så tar nog Diablo förstaplatsen.
  • 0
gta: san andreas till ps2 , har aldrig kört ett bättre spel , Go Rockstar !
  • 0
BF 2 e upp i 570 timmar nu !
  • 0
Guitar Hero-serien..
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Ratchet and clank kan man klara ut flera gånger på en och samma profil.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Pokémon Gold.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
World of warcraft. Oändlighets spelet.

Annars så är det Call of duty 4.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Lord of the Rings: Online - 775h
  • 0
TES IV: Oblivion
  • 0
Citerar Satans Sword:
TES IV: Oblivion
  • 0
Tales of Symphonia, GTA IV och Super Smash Bros. Melee är några spel jag spenderat en lång tid på.
"I love facing insurmountable odds, because someone's gotta make it". - Joshua Homme
  • 0
Guild Wars - 1500 timmar and counting..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Colabaronen:
World of warcraft. Oändlighets spelet.


Ne bara tills sommarlovet är slut

Tillagt 2009-05-15 23:28:
Citerar Mr Fizhman:
Guild Wars - 1500 timmar and counting..


Det är roligt
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
SSB Melee skulle jag tro
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
Räknar vi hur långt ett spel är, så väljer jag nog FFVII, för att jag har fortfarande inte klarat det.

Om vi räknar hur länge jag har spelat ett spel, så går nog priset till...jag vet inte. Jag har haft så många bra spel genom åren och spenderat flera dagar totalt med varje. Jag skulle nog inte kunna sätta någon på toppen.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
GTA IV och Gears of War 2.
Gud är bög.
  • 0
guitar hero/rock band, cod4 å gears
Wheeeere's Joooohnny?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!