Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


? Det långvarigaste spel jag spelat är Morrowind, lätt. Flera hundra timmars rollspelande. Man kan köra om flera gånger med nya karaktärer också!
The End
  • 0
Elma och oblivion
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
World Of Warcraft
-Utter- Harr! That Tickle's Me Wooden Leg!
  • 0
Jupp, inget är ens närma Morrowind. På andra plats kommer Warcraft 3, som jag spelat nästan non-stop sen det släpptes.
Do you have any good old ham?
  • 0
Vad är elma för spel?
The End
  • 0
Morrowind, men också Time Splitters: Futureperfect, det finns ju så himmla mycket att låsa upp, och det är kul också
Ta det tillbaka
  • 0
  • Zoro
  • Zoro
Morrowind, det har jag kört länge...
  • 0
World of Warcraft. När det gäller Single Player är det nog Morrowind och Fallout 2.
Luleå, Sverige.
  • 0
Paper Mario 2: The Thousend(?) Year Old Door och Resident Evil 4!
  • 0
oblivion o tetris är långt. svårt som attans också.
  • 0
Halo Ce.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Super Smash Bros Melee, utan tvekan.
  • 0
DoA4. Är väl runt 10.000 matcher vid det här laget, alldeles för mycket men, men : )

GoldenEye samt Super Smash Bros. Melee ligger även de bra till.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Som sagt, WoW och Oblivion.
Önskar att jag hade kunnat skria Fable här också.
Men det är, tyvärr, tyvärr, tyvärr, för kort.
Lost Chapters lägger på ett par timmar, lite mer utforskande efter ulltimata saker, men ändå för kort.

Fable är ett mkt förtrollande och roligt spel men som sagt för kort...
The End
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
tycker timesplitter spelen är lätta men mycket o låsa upp
Adda min msn [email protected]
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Seriöst?
Det spelet är ju max 10 timmar!


Bra spel spelar man gärna om. Lägg på co-op samt multiplayer på det.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
The Elder Scrolls: Oblivion...<
Let's hug it out, bitch.
  • 0
super smash bros mele phantasy star online och powerstone 2 fyfan vad roliga spel
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Chaplin:
Citerar Per_92:Halo Ce.
Har du många spel? Eller kör du på Legendary?


Har klarat alla svårighetsgrader och så spelar man ju det om och om igen + multiplayer.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Det måste då helt klart vara Civlization IV.
48 timmar i sträck.
Och både en massa timmar innan och efter denna monstersession.
Ett spel borde inte hålla så länge.
Det kan vara förödande för skolarbetet.
Life is Soon.
  • 0
Halo 2 utan tvekan. Har spelat regelnbundet ända sen releasen.
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
1: Battlefield 2
Efter 250 timmars spelande är jag inte ett dugg less och spelet har aldrig varit roligare. Den underbara variationen i spelet är nog den största orsaken till att jag aldrig tröttnar på detta ljuvliga online-lir.

2: Tactical Ops
Har säkert gått igenom 1000 ronder i det här spelet. Bättre än Counter-Strike.

3: Resident Evil 4
Har spelat ut det åtta gånger och spenderat tokmånga timmar åt minispelet Mercenaries. Har dock sålt spelet med min Gamecube, men ska köpa det igen när det släpps till PC.
  • 0
Reident Evil 4 har jag spelat väldigt mycket av och jag tröttnar aldrig.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
World of Warcraft. 3000 timmar innan jag insåg att spelet käkade upp mitt liv med hull och hår.

Annars är Resident Evil till GC något jag lirat mycket. Kört igenom det runt 12-13 gånger.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Världens bästa spel: Final Fantasy X

Synd bara att FFXII inte levde upp till mina förväntningar, kommer nog inte tillbringa flera hundra timmar med det som jag gjorde med X.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!