Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

L.A. Noire


Jag har bara ett achievement kvar nu om man räknar bort dlc:n, som jag naturligtvis ska ge mig på sedan
Roligare än så här blir det inte med kläderna på!
  • 0
Jag skulle ha köpt Noire (L.A Noire) Men det blev bajs på Game jag såg fel och kunde inte köpa det.DET VERKAR AWSOME
A.C
  • 0
Till PC också, det var oväntat.

Hoppas för all del att de fixar prestandan och kontrollerna.
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Helvete vad jobbigt det är att hitta alla bilar...
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Parrot:
För övrigt är L.A Noire den största besvikelsen på mycket länge. Dåligt intervjusystem, sjukt repetitivt och en spretig, oengagerande story vars röda tråd känns oerhört krystad.


Största problemet jag hade med spelet var att storyn inte alls var bra. Den visade stor potential men misslyckades ändå med tanke på vilket sorts spel det här var. Intervju systemet tyckte jag var bra förutom att det oftast verkade omöjligt att lägga fram rätt bevis.
  • 0
Fick spelet igår. Bland det bästa jag spelat än så länge. Jag förstår inte varför det fortfarande är kul med tanke på enformigheten. Stör mig inte alls!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Fick spelet igår. Bland det bästa jag spelat än så länge. Jag förstår inte varför det fortfarande är kul med tanke på enformigheten. Stör mig inte alls!


Av någon anledning fortsätter spelet hela tiden att vara intressant.
  • 0
Citerar Narulita:
En barnlek jämfört med alla golden film reels imo(kan visserligen bero på att jag horade runt som fan efter bilar under story gameplay ). Är nästan så jag är påväg att strunta i det


Film reels är ju inte särskilt svårt, tar bara en massa tid. Men biljävlarna däremot...
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Narulita:
Bilarna var faktiskt inte alls jobbiga för mig. Antagligen för att jag redan hittat 75 när jag var färdig med alla cases, och då exklusive alla bonusbilarna på kartan


Är uppe på 83 bilar nu. Går långsamt.. :/
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Narulita:
Ouch! Har du testat glitch-metoden?


Har testat den metoden ett antal gånger. Funkar inte för mig. Kommer bli ett helvete att få 100% completion på det här spelet.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Otroligt vad svårt det var att hitta ledtrådar på "arson-desk". Springer runt som en galning runt några nerbrända hus och hittar inte en enda!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag kommer aldrig orka spela klart det här spelet, förstår inte vad som hände! Tyckte att det var jättebra när jag började men nu kan jag verkligen inte spela det mer. Vet att jag bara har ett fåtal uppdrag kvar men blir spyless efter att ha spelat i typ 5 minuter): tråkigt.

Citerar mickemilanista:
Otroligt vad svårt det var att hitta ledtrådar på "arson-desk". Springer runt som en galning runt några nerbrända hus och hittar inte en enda!


Ja det är faktiskt sjukt drygt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Jag kommer aldrig orka spela klart det här spelet, förstår inte vad som hände! Tyckte att det var jättebra när jag började men nu kan jag verkligen inte spela det mer. Vet att jag bara har ett fåtal uppdrag kvar men blir spyless efter att ha spelat i typ 5 minuter): tråkigt.


Allting gick ner sig otroligt mycket efter Vice uppdragen.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar metroid_prime:
Allting gick ner sig otroligt mycket efter Vice uppdragen.


Ja verkligen, skittrist):
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Har klarat det nu. Måste säga att jag också är besviken på sista delen.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar kraz:
Jag kommer aldrig orka spela klart det här spelet, förstår inte vad som hände! Tyckte att det var jättebra när jag började men nu kan jag verkligen inte spela det mer. Vet att jag bara har ett fåtal uppdrag kvar men blir spyless efter att ha spelat i typ 5 minuter): tråkigt.


Tyckte dem två sista uppdragen på L.A Noire var riktigt bra och dem klart bästa i spelet. Så även ifall dem första uppdragen i Arson var rätt tråkiga så är det värt att sega sig igenom dem för att spela klart sista uppdragen.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Spelade klart spelet idag. Som ni säger så har det faktiskt varit lite motigt att spela spelet efter att Vice-uppdragen började. Vilket är synd då det började så otroligt bra.

Men i det stora hela så var det ett mycket bra spel.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Spelade klart det några dagar efter release, sen gjorde jag mitt sämsta val någonsin. Jag bytte L.A. Noire mot Duke Nukem Forever.

Saknar mitt L.A. Noire!
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Jag tyckte spelet var bra. Aningen för lätt dock, och bilkörningen kändes stel. Men vem bryr sig om småsaker när storyn var intressant, miljöerna fantastiska och det var kul att se vilka skådisar man kände igen.
  • 0
Edit: Jag spelar igenom det igen nu och tycker inte alls att bilkörningen känns stel. Och SÅ himla lätt är det inte heller. Inte om man ska lyckas ställa alla rätt frågor i förhör osv. Spelet får en NIA av mig.
  • 0
Har kommit en liten bit in i spelet. Det är ju ett bra spel med en, hittills i alla fall, spännande story och härlig grafik. Men det är väldigt repetitivt. Man tröttnar fort på att kolla på glas på diskbänken eller andra onödiga ting som man vet inte har betydelse för utredningen man håller på med.

Men det är väldigt spännande på sina ställen och definitivt inte ett dåligt spel.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Vill bara tipsa om att Steam just nu rear ut PC-versionen till HALVA PRISET!

Alltså enbart ca 230 kr! Köp! Köp! Köp! Gäller bara i ca 21 timmar till!

Jag väntar bara på tolvslaget och mer pengar sen ska jag slå till!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Vad är grejen med att man inte kan få achievements i PC-versionen? De låses inte upp, trots att jag gjort det man ska.
  • 0
Jag har redan LA Noire och 100 % i alla brottfall...
PSN: Snuttleo
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!