Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sämsta spelköp?


battlefield bad company, dark sector och conflict denied special ops
  • 0
Hellgate: London för 399 kronor.
Skitspel!
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Assassins Creed.
PSN: PapillonSWE
  • 0
Citerar Papillon:
Assassins Creed.




Star Wars The Force Unleashed är mitt sämsta spelköp om man ska jämföra med dom andra som jag har
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Disney´s Cars till DS.

DET SÖG!!!
Nuppen94
  • 0
over-G till 360 är riktigt dåligt...
  • 0
Harry Potter och Den Flammande Bägaren.

Värdelöst, de tog bort det roligaste med HP spelen, nämligen att kunna utforska fritt.
Det är ditt fel Staffan Westerberg
  • 0
Utan tvekan SoF Payback, De sämsta 300 kr jag någonsin spenderat.
spela är underskattat
  • 0
Perfect dark zero....usch!
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Perfect Dark Zero för 599 kr
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Naruto Retsunden DS
tradera för 200:-
segare och mer värdelös fighting finns nog inte
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar The_gunners:
Perfect Dark Zero för 599 kr


hehe köpte mitt för bara 200:- antar att jag hade tur
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Citerar gnr forever:
Citerar The_gunners:
Perfect Dark Zero för 599 kr


hehe köpte mitt för bara 200:- antar att jag hade tur

När då? Jag köpte mitt på releasen 2005.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
köpte mitt på elgiganten ett halvår sen...skräp,kunde köpt viva pinata istället...
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Citerar gnr forever:
köpte mitt på elgiganten ett halvår sen...skräp,kunde köpt viva pinata istället...

Du kan fixa det gratis. En kompis gjorde det för över ett år sedan på EB games. Butikerna vill inte ha spelet längre - ingen köper det.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Resident Evil 5
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
NBA Ballers: Chosen One, är en bana ifrån 300g men orkar verkligen inte smutsa ner min själ ytterligare.
  • 0
för köpte jag dåligt spel nu som då men i dag köper jag aldrig dåligt spel jag rekommenderar att man ska läs aom det först och se filmer och trailers på youtube då kan man få en bra bild
Take it Easy but do take it
  • 0
Gjorde två dumma spelköp direkt efter varandra för några veckor sen. Förbeställde Wolfenstein, körde igenom på en helg och sen köpte jag Call of Juararez: BiB direkt efter. Visst spelen var inte dåliga men jag kunde ha väntat tills det gått ner i pris. Om jag inte köpt dem hade jag haft råd att köpa en Xbox 360 Elite eller Ps3:a.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Devil May Cry 3 till PC. Helt klart det sämsta spel jag kört.
Aye
  • 0
Citerar The_gunners:
Perfect Dark Zero för 599 kr
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Guitar hero worldtour!
Don't you know about the bird?Well everybody's heard, about the bird !
  • 0
Mercenaries 2.

Fy tvi vad jag hatade det spelet.
  • 0
Mitt sämsta spelköp är troligen Predator II till min Sega Mega Drive. Köpte spelet av en kompis ett par månader efter att det lanserats. Oj vad dåligt det var, och jag gav 400kr för det.
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
Citerar stekarn007:
Utan tvekan SoF Payback, De sämsta 300 kr jag någonsin spenderat.


Min bror köpte det. fyfan vad det lagga.
NÄ.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!