Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis


Citerar -RadiuZ-:
Riktigt snyggt. Hur är det egentligen, gör ni allt i Sandbox2 (samt program för att skapa egna texturer, modeller etc.) eller använder ni något annat program?

3D Studio Max för modeller och modellers texturer och Sandbox2 för alla miljöer.
  • 0
Okay, hur går det förresten med H. Harbor? Har du någon ETA på den än?
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Biffo:
Edit: Jag var tvungen att använda alt+tab, för då gick det att ändra i menyerna och sedan ändrade jag upplösning. Så nu fungerar det perfekt


Spelet gör så ibland, störande är det.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Vulture:
Dessvärre visas inte något av mitt arbete, men men, det kanske kommer vid senare tillfälle.


Vad har du för uppgift, så att säga?
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Okay, hur går det förresten med H. Harbor? Har du någon ETA på den än?

Citerar The Vulture:
Jobbar inte så aktivt med Hongzhou Harbor längre eftersom Petrograd håller mig rätt upptagen.


Citerar Fishy10:
Vad har du för uppgift, så att säga?

Level Designer.
  • 0
Citerar The Vulture:
Level Designer.


i c.

Såg ju riktigt intressant ut. Ska hålla ett öga på denna mod.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Här är en bild på en liten korridor jag jobbat med idag och igår. Säg gärna vad ni tycker. Korridoren är inte till något projekt, gjorde bara för skojs skull.

A Creepy Corridor.
  • 0
Citerar The Vulture:
Jobbar inte så aktivt med Hongzhou Harbor längre eftersom Petrograd håller mig rätt upptagen.


Borde göra mer än bara kolla på länkarna;>
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Borde göra mer än bara kolla på länkarna;>

Vad menar du?
  • 0
Citerar The Vulture:
PETROGRAD - AUGUST UPDATE!


oh praized be da lawd
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar The Vulture:
Vad menar du?


Jag hade väl bara kollat länken till dina bilder och inte läst texten om H. Harbor.
Do you have any good old ham?
  • 0
Enligt rykten ska det komma två nya Crysis 2-Teasers/Trailers idag! Håll ögonen öppna, gott folk!
  • 0
OK alla crysis spelare jag måste veta om crytek gjort så man kan spela det i XP x64 bitars OS?
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
HOLEH SHIET BROE

Missade din kommentar. I alla fall, tack!
  • 0
Snyggaste bilderna hittills. Gillar speciellt den andra bilden där ToD och miljöer smälter samman perfekt.
  • 0
Det var värst, tack så mycket! Min personliga favorit är första bilden.
  • 0
Den är också redigt snygg. Andraplats för den.
  • 0
Ni anar inte hur jä*la najs det är att spela crysis på en 32" lcd,
  • 0
Citerar The Vulture:
Det finns två versioner, vilket det står om tydligt där du laddar ned. En med bara landskap, en med fiender och uppdrag.


Då ska jag försöka leta upp den. Jag tror att jag hittade Resort på Filefronts Crysis-sida. Crymods-sidan var så slö att jag inte orkade ens ta mig tid att leta upp något där.
  • 0
Citerar joelipoika:
Crymods-sidan var så slö att jag inte orkade ens ta mig tid att leta upp något där.

Här har du den. Ladda ned Resort-story.rar.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Underbart!
  • 0
Riktigt nice, även om själva editeringen var lite sådär. Men det är banan som spelar roll, och den såg asläcker ut.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Riktigt nice, även om själva editeringen var lite sådär. Men det är banan som spelar roll, och den såg asläcker ut.

Tack. Jag vet angående editeringen, och det skrev jag i videobeskrivningen som jag hoppas alla läser.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!