Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelköp du skäms över


Citerar special ops:
Call Of Duty 3 om nåt. Ett av dem sämsta spelen som nånsin gjorts!!!

Meh, sluta vara bortskämd. Det får en 7a av dig alltså? På min tid så var minsann dåliga spel dåliga.
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Citerar special ops:
Call Of Duty 3 om nåt. Ett av dem sämsta spelen som nånsin gjorts!!!

Meh, sluta vara bortskämd. Det får en 7a av dig alltså? På min tid så var minsann dåliga spel dåliga.


Va? Hatar CoD 3 genom hela mitt hjärta
  • 0
Citerar Nizyo:
L.A Noire, knappt spelat det.


Jag har också köpt det och spelat 2 timmar.
Arrow 2
  • 0
Haze. Värdelöst spel.
"Övriga inställningar"
  • 0
"Dirt track devils" ett spel som föga förmodligen känner igen och som jag nästan förträngt att jag en gång ägde. Komplett skit, tror det var tre banor och 5 bilar i spelet, haha. Lider med de ungar, som likt mig lockades av det häftiga namnet och dödskallen på fodralet som i sin tur hade tillfredsställt vem som helst i den åldern.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Skäms och skäms vet jag inte, men MAG må nog va de mest värdelösa spelet jag någonsin har köpt iaf
  • 0
Citerar PS nörd:
Skäms och skäms vet jag inte, men MAG må nog va de mest värdelösa spelet jag någonsin har köpt iaf


Då bör du inte besöka detta krypin MAG ser jag inte vad som är så bra med det. Nice att du tycker att det är sämst

Här kommer krypinet:
http://www.gamereactor.se/krypin/onlydennishot/
  • 0
Citerar eMiN10:
Det spel jag ångrar måste nog vara Need For Speed: Carbon dels för att jag redan hade skaffat NFS: Hot Pursuit och köpte det enbart pga spilt screen men som sagt ångrar de då jag har 0 i gamescore på det spelet.

Det jag skäms över är nog Viva Pinata: Party Animals..

Tillagt 2011-06-24 14:26:

Citerar Tallica:
Call of duty: Black Ops, spelet åkte ut direkt efter en månadsspelande och byttes mot Bad Company 2 vilket var typ 1000 gånger bättre


Vadå Att Carbon är dåligt är du sjuk??
  • 0
Halo Reach
Inte för att jag skäms men kände redan efter nån vecka att jag inte borde ha köpt det
  • 0
X-men legends 2 Rise of apocalypse
Det sög verkligen så mkt så att jag aldrig sagt till mågon att jag har det
  • 0
Citerar special ops:
Vadå Att Carbon är dåligt är du sjuk??


Nej, det sa jag aldrig. Kan inte säga det eftersom jag knappt spelat det. Men som sagt hade redan ett NFS liggandes och plus att det är i så dåligt skick (begagnat) min syra köpte det åt mig efter jag bett henne och hon tänkte väl inte på att jag inte skulle vilja ha ett sånt fult spel. Dumt gjort av mig
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Man ångrar ju att man köpte Brink när det kom
Hail to the King, baby
  • 0
Skäms och skäms...

Eat Lead: The return of Matt Hazzard (29kr på gamestop)

Deadrising (samma)
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Citerar esse123:
Eat Lead: The return of Matt Hazzard (29kr på gamestop)


Ajdå, 29 kr var inte dåligt! Du fick leva på vatten och bröd i en månad va?


Ångrar väl alla pengar man har lagt på diverse "Free to play" mmorpgs. Då främst Maplestory.
  • 0
Kane & Lynch 2: Dog Days

Usch säger jag bara....
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Inget jag direkt skäms över, men det finns ett gäng köp jag ångrar att jag gjorde. De spel jag minns nu på direkten är Castle Crashers, Castlevania Symphony of the Night och Final Fantasy XIII. Känner att jag kunde ha lagt mina pengar på något annat istället.
  • 0
World of Warcraft
  • 0
Citerar esse123:
Skäms och skäms...

Eat Lead: The return of Matt Hazzard (29kr på gamestop)

Deadrising (samma)


Lol, fick hjärnsläpp! Menade inte Deadrising utan Stormrise!
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Citerar EeXerO:
Castlevania Symphony of the Night


Oj, det var första gången. Det är ju ett av de bästa spelen som finns.
Tröttnade du tidigt rekommenderar jag att du ger det en extra chans.
Annars har väl alla olika smak såklart.
  • 0
Little Britain
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Aion och Conan...
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Kan inte säga att jag skäms över något spelköp direkt. Ångrar lite att jag köpte borderlands dock. Var inte så kul singelplayer...
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Detta är ett köp som jag inte direkt skäms över (jag var faktiskt en liten unge), mer ett köp jag ångrar. Hur som helst.. När jag och min syster var runt 8-10 år så köpte vi ett Nalle Puh spel till Super Nintendo (tror jag det var), som innehöll 9 olika världar... Med "världar" så tänkte vi båda världar som "in a Super Mario sense"... Men det visade sig bara 9 olika BANOR! Så 2 timmar senare var äventyret slut..., snacka om 400 spänn åt helvete!
"Ta i då äckelunge!"
  • 0
Valfritt Call of Duty.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Duke Nukem Forever, Fear 3, Hunted: The Demon's Forge, Brink, Damnation och Rouge Warrior är nog spelen jag verkligen skäms över att jag köpte
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!