Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelköp du skäms över


Finns ett spel som jag ångrar djupt. Saw II. Betala även fullpris, 649:- vilket är något jag aldrig brukar göra. 1:an var hur bra som helst men 2:an.. vilket jävla skitspel

Tillagt 2011-08-14 17:14:
"L.A Noire va ett riktigt dåligt spel. så styrt spel och man kan ha fel i förhören men ändå fortsätter spelet."

Nu förstår jag inte riktigt. Ska spelen ta slut för att man svarar fel i förhören? Du fick inte lika mycket respekt och poäng om du svarade fel men det är väl klart att spelet ska fortsätta fast man svarar fel!! Nått annat vore ju idiotiskt.
Playing PS4 Pro in 4K atm
  • 0
Jag ångrar Need for Speed: Most Wanted till PS2, köpte den bara för köpandets skull. Och för ett tag sen skaffade jag Donald duck: Quack attack. *Bluurggh!*
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Jag och min bror brukar köpa spel till min farsa i julklapp som vi sedan själva kan ha kul av Tyvärr gjorde vi misstaget att köpa Nascar 10 för typ 500-600 kr. Seriöst sitta å köra 80 varv runt... runt... runt... samma håll, råkar köra in lite i nån så blir det typ omstart lr nåt. Pinsamt spel att ha i spelhyllan...
  • 0
Vissa verkar vara helt impotenta i hjärnan. Liksom, vem skäms av att köpa L.A. Noire eller Little Big Planet? Det är ju inte direkt pinsamt att ha dessa spel i spelhyllan. Att man, personligen, inte tyckte om dessa spel är en sak, men inte skäms man väl över att man har köpt dem?
Jädra skillnad på att ångra ett köp, och att skämmas över ett, eller?

Ett spelköp som jag genuint skäms över är BMX XXX, tacka fan för strippvideos:arna dock!
"Här lever sagan ännu kvar, och täljer oss vad förr du var, ett hem för bragd och dygder."
  • 0
Citerar Resurspersonal:
Vissa verkar vara helt impotenta i hjärnan. Liksom, vem skäms av att köpa L.A. Noire eller Little Big Planet?


Kanske du har rätt, men det känns att man kunder spara dom pengarna och köpa något annat spel som man faktiskt gillar.
Fast jag köpte Little Big Planet för 200 kr, så det kanske inte är så farlig...

Men ett spel jag verkligen skäms över är Pokemon Ascorit(eller vad det nu hette).
Missförstår mig inte, jag älskar Pokemon.
Men detta spel var ett hackad pokemon-spel med massor av buggar.
Spelet hade till och med en blandning med Engelsk och spansk tal.

Jag skulle vilja sälja den, men jag vill inte att någon annan stackare ska ha den.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Mirrors edge tråkigt tyckte jag
  • 0
Breach. Usch usch usch usch usch usch.... Usch.
If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
  • 0
Too Human!
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Breach, Halo: Combat Evolved, Halo: Reach och Dungeon Siege III
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Turok och Scorpion King på gamecube. Iofs var de presenter och man ska väll inte klaga.
Men fick också mariokart+zelda om dem var jag nöjda med.
Scorpion var skräp.
Även turok och då gillade jag både turok och Seéds of evil på nintendo 64.
  • 0
Citerar Resurspersonal:
Jädra skillnad på att ångra ett köp, och att skämmas över ett, eller?


Man kanske skäms för att man ändå var så dum att lägga ut pengar på spelet
Playing PS4 Pro in 4K atm
  • 0
Dead rising 2
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Mx vs atv alive och star wars the clone wars republik heroes. De sög
  • 0
Need for Speed: Undercover. Var väl rätt skojj ändå, men kändes vääääldigt ovärt o betala fullpris för de. Det är nog bara de spelet jag verkligen ångrar att jag betalat ett pris som de inte förtjänar.
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Borde väntat med att köpa Shogun 2 tills det föll i pris.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Stranglehold.. Avskyvärt tråkigt och mediokert spel som jag ångrar att jag ens sneglat på i spelhyllorna. Spelade ut det en gång, and never again -.-
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr epic:
Dead rising 2


Jag skäms inte, men ångrar. 79 kr kunde väl ingen motstå, men spelet gillade man ju inte alls...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
the orange box, mirrors edge och lost planet 2 är nog de jag skäms mest över
  • 0
Finns absolut inget jag skäms för att ha köpt, men jag ångrar några köp lite grann.
  • 0
Call Of Duty 3 om nåt. Ett av dem sämsta spelen som nånsin gjorts!!!
  • 0
Aqua Teen Hunger Force Zombie Ninja Pro-Am! Fyfan vilken skit!
  • 0
Citerar protoman:
Aqua Teen Hunger Force Zombie Ninja Pro-Am! Fyfan vilken skit!


Då vet jag vilket spel jag inte ska köpa
  • 0
L.A Noire, knappt spelat det.
  • 0
Citerar Nizyo:
L.A Noire, knappt spelat det.


Är inye LA Noire kung?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!