Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelköp du skäms över


Call of duty: Black Ops, spelet åkte ut direkt efter en månadsspelande och byttes mot Bad Company 2 vilket var typ 1000 gånger bättre
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Nu kommer jag chocka folk, men.. L.A. Noire.

Anledningen? Det var inte alls min typ. Visst att jag kan förstå andra människor som tycker väldigt bra om det, men det var bara inte för mig. Jag spelade det en dag & sen så bytte jag in det mot pengar.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Avatar: The Game.
  • 0
Citerar Crobos:
Nu kommer jag chocka folk, men.. L.A. Noire.

Anledningen? Det var inte alls min typ. Visst att jag kan förstå andra människor som tycker väldigt bra om det, men det var bara inte för mig. Jag spelade det en dag & sen så bytte jag in det mot pengar.
Ja du har rätt till din egen åsikt så jag kan förstå det. Däremot hade du skrivit en recension om det hade jag inte tyckt om det . Jag menar alla kan ju inte gilla L.A Noire.
Have fun, or die trying.
  • 0
Citerar spugg:
Skäms inte över det, men köpte Test Drive Unlimited 2 idag och trodde att jag köpte en snyggare version av Burnout: Paradise med mer köryta. Så fel jag var...

Lämnar tillbaka spelet imorn.


Av de två är ju TD:U2 det bättre spelet. Jag skulle nog säga att de riktar sig emot två olika målgrupper.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Xbox Crasher:
Red Dead Redemption - Körde det i en knapp månad innan det tappade spelvärde helt...


Eh, så nästan en månads underhållning är dåligt?

Jag skäms inte över något spelköp. Även om alla spel jag skaffat såklart inte varit bra.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Two Worlds 2, till och med namnet är förvirrande...
A Spoonful of love
  • 0
Citerar SteelSpoon:
Two Worlds 2, till och med namnet är förvirrande...


I get the point ligger fortfarande i hyllan ~
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Star Wars TFU 2.
  • 0
Det spel jag ångrar måste nog vara Need For Speed: Carbon dels för att jag redan hade skaffat NFS: Hot Pursuit och köpte det enbart pga spilt screen men som sagt ångrar de då jag har 0 i gamescore på det spelet.

Det jag skäms över är nog Viva Pinata: Party Animals..

Tillagt 2011-06-24 14:26:
Citerar Tallica:
Call of duty: Black Ops, spelet åkte ut direkt efter en månadsspelande och byttes mot Bad Company 2 vilket var typ 1000 gånger bättre


When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
lilla kyklingen
till ps2 (jag va liten och viste inte bättre)
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Team Fortress 2...höhöhö. Jag borde har väntat istället.
  • 0
Naruto:Ninja Council till DS....blä det gick knappt o spela.
Finns inte.
  • 0
L.A Noire va ett riktigt dåligt spel. så styrt spel och man kan ha fel i förhören men ändå fortsätter spelet. Som tur är så fick jag över 400:- när jag bytte in det på GameStop!
  • 0
Saw the video game, de är riktigt dåligt.
Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig.
  • 0
Måste säga att det sämsta jag köpt är Harry potter och dödsrelikerna del 1 (saknar totalt stämningen från tidigare spel och känns mer som ghost recon adv 2 men man har bytt ut puffran mot en fjantig stav) tur jag bara gav 49 kr för det på mediamarkt.
3DS Friendcode: 5198-2582-1395
  • 0
Hehehe, många kommer inte förstå detta men... Mass Effect.
Köpte det för 199:- och insåg efter bara någon timme att spelet inte alls var kul.. Men jag står för min åsikt
"Wake Me, When You Need Me" -Master Chief
  • 0
Citerar Tobbe87:
L.A Noire va ett riktigt dåligt spel. så styrt spel och man kan ha fel i förhören men ändå fortsätter spelet. Som tur är så fick jag över 400:- när jag bytte in det på GameStop!

Nu har jag inte spelat L.A. Noire. Men jag har svårt att se "man kan ha fel i förhören men ändå fortsätter spelet" som något negativt. (Om det nu inte buggar sig p.g.a. det).. Spela om förhören direkt om och om tills man har rätt känns ju urfånigt, och det bidrar väl med lite verklighetskänsla att fortsätta efter ett misslyckat förhör kan jag tycka.
Why am I Mr. Pink?
  • 0
Velvet Assassin var en grov miss - att inte ha läst recensionen innan.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Mindjack... Jag säger inte mer än så...
Have fun, or die trying.
  • 0
Brink det var såååååååå sämst
  • 0
NHL 2k11 till wii. Det kostade 199 kr hos Hemmakväll. Jag har spelat det en gång i 3 min. Det är världens piss spel!
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Little Big Planet.
Tyckte inte att det var så roligt.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Citerar Alfvin:
Brink det var såååååååå sämst


Det var sämst

Tillagt 2011-08-14 14:13:
Jag har det på steam och gissa hur många timmar man har spelat.

2 timmar
Arrow 2
  • 0
GT Pro till Wii är pinsamt, mycket pinsamt.
We don't see things as they are, we see them as we are - Agathodaimon
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!