Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Smite - 3rd person MOBA


Hittade ingen tråd om Smite så tänkte att jag lika gärna kunde skapa en, ifall folk vill hitta folk att lira med, få en beta-nyckel eller bara allmänt snacka om spelet.

HEMSIDA

GAMEPLAY

Själv började jag lira för ett par dagar sedan och är redan hooked, ett riktigt kul avbrott från de typiska MOBA-spelen.

Har 1 beta-nyckel att ge ut om någon är sugen, när ni registrerat er så får ni själva 3 nycklar att ge ut så ge gärna ut en eller två här i tråden så att vi kan fortsätta sprida beta-nycklar till GR-folk som vill ha dem.
  • 0
Seems fairly decent. Får testa men har ingen lust just nu.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Hade själv extremt låga förväntingar (hade testa något annat tredjepersons moba spel som var uruselt) men spelet är helt klart över förväntingar. Riktigt kul när man väl kommit igång.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Typ det enda jag lirar nuförtiden, kör mestadels som Hades.
  • 0
Så få som lirar Smite? Nåja, vad tycks om nya guden?
  • 0
Den nya guden är helt awesome, OCH balanserad vilket är väldigt sweet.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Jag lirar bara tanks och tack vare Bakasuras true damage så är han extremt farlig om man råkar springa in i honom i jungeln t.ex. Som tur är så är han lätt att döda.
  • 0
Så länge han inte hinner får ner till för lite HP under de 3 sek man gör 30% mindre dmg (av hans hopp) så brukar han inte bli alltför stort problem. Har dock på senaste tid märkt att Arachne + Sobek när man kör med premade... Helt galet vad easy-mode det vart, har än så länge inte mött någon lane som har lyckats klara sig vidare bra emot det.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Hatar Sobek, speciellt nu när jag börjat lira melee istället för enbart ranged.
Hans flip är svår att undvika när man kör melee, ännu jobbigare när man kör solo lane och knappt kan döda creeps överhuvudtaget.
  • 0
Hehe, det är då det är tur att man inte måste döda creepsen själv ;D Tänk dessutom på att om det blir extremt jobbigt (de håller dig utanför EXP etc), man kan stå i djunglen och fortfarande få gold/exp. Den inre djungeln då (mot mid-lane).
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Gillar nya patchen, många välbehövda nerfs och buffs till nuvarande gudarna, även om buffen till Hades (min main) var lite svag. Hades är fortfarande värdelös men det är den enda guden jag gillar, hans nya skin är nice också.
Nya guden känns intressant, inte sett någon som är vidare bra med honom men han har definitivt ett intressant kit, krävs en hel del skill för att kunna använda hans skills effektivt men då är han riktigt bra.
  • 0
Någon som sitter på en nyckel?
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Någon som sitter på en nyckel?


Kolla PM.

På tal om Smite, det går bra för mitt gamla team nu (ESG.EU), vann WOGL's internationella turnering och landade på 2'a plats (förlorade mot BLG.EU i finalen) i deras EU- turnering. Funderar på att börja lira igen, speciellt med tanke på att de buffat Hades (min fav) så att han inte är en börda för laget numera, och med Ares som släpps snart så finns det gott om roliga val för en tank-spelare som mig.
  • 0
Citerar Wrench:
Kolla PM.


Tackar så väldigt!
hånobing
  • 0
Börjat lira lite Smite igen, till och från. Kul att Hades är effektiv för en gångs skull, fungerar utmärkt mid till skillnad från förut. Som jag alltid skrev på officiella forumet innan så var det enda Hades behövde var en buff tills hans 3, och det var vad han fick och det löste precis allt. Nu känns han komplett, och man kan köra både som en regelrätt mage eller tank om man så vill. Själv är jag van vid att köra tank Hades och manna upp 24/7, så glass canon är inte för mig men hybrid funkar finfint och man kan lätt vara mer än bara en initiator.
  • 0
Hades är jäkligt stabil, kan vara riktigt destruktiv i rätt händer. Kul grej; Körde just en match med 2 vänner och 2 randoms, vi alla valde tank-klasser för skojs skull och testade det. Fullkomligt körde över motståndarlaget(som inte alls var dåligt) när vi samarbetade, som ett enda stort ånglok.
hånobing
  • 0
Har en nyckel om det är någon som e sugen.
Riktigt bra spel.

Letar efter folk att spela med. Någon här på GR som e sugen på ett par matcher?
  • 0
Skulle vilja ha lite folk att spela med icedoor heter jag om någon är sugen
I feel HC
  • 0
Någon som har en nyckel över?
  • 0
Citerar Karasuman:
Någon som har en nyckel över?


Tror man får en nyckel om man "likear" smite på facebook.
I feel HC
  • 0
Finns det ingen som spelar detta spelet eller? Det är mycket roligare än lol etc. Free to play och behövs ingen invite längre. Bara skapa ett konto och spela. Testa vettja http://www.hirezstudios.com/smitegame/home
I feel HC
  • 0
Jag gav upp efter ett par månader, tycker Smite saknar speldjup och känns lite väl simpelt när man är van med HoN. Polarn lirar dock fortfarande stenhårt och har redan fixat sponsorer.
  • 0
Här var det dött!

Nu har Fenrir äntligen kommit ut, samt massvis mängd gudar sen senaste inlägget skrevs här. Vi är ett par grabbar som spelar ganska mycket Smite, samt i en clan som heter Smite Sweden [iSWE] där jag är ledaren. Så vi är ute efter fler spelare som gillar att köra seriöst/rankat samt normala games. Vi använder oss av Skype för tillfället för att det är ganska effektivt. Alla pratar svenska också, så det underlättar mycket.

Mitt IGN: Arro
Eller så kan ni kontakta någon Officer: Zabek eller Axelorio.
I'm too old to die young now.
  • 0
Hej alla smitare. Det är såhär att jag och 2 polare har lirat smite ett tag. Och vi skulle vilja hitta några att lira med så att vi kan köra ranked när vi når level 30.

Om någon skulle vara intresserad så kan ni adda mig i smite på h0neybadger

=)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!