Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Svåraste Bossarna?


Citerar Wonderboy:
Sephiroth finns som gömd slutboss i Kingdom Hearts och är i princip omöjlig.


Nej, han är ganska lätt på 100 lvl faktiskt.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Tycker att när man möter Seymour innan Zanarkand i Final Fantasy 10 är omöjlig. Någon som har förslag om hur man kan klara honom?
If Shit Happens, Is It Really Shit?
  • 0
Citerar Wonderboy:
Sephiroth finns som gömd slutboss i Kingdom Hearts och är i princip omöjlig

Han finns väll där i Herkules arenan? Han var enkel.
  • 0
Den sista bossen i The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Usch, hemska minnen.
"Vi är ju trollkarlar, kan vi inte typ... äta upp henne, eller något?"
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Äsch, den segaste är nog handen i Super Smash Bros.
Man blir ju så jäkla yr i skallen.


Lätt är den iallafall.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Svåraste jag har spelat är nog hon bruden i DMC3, inte Lady altså utan hon som blir till elgitaren.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
  • Gold
  • Gold
RAAM och Sephiroth är dom svåraste jag har mött.
  • 0
Citerar Gold:
RAAM och Sephiroth är dom svåraste jag har mött


kan det vara dom ända du har mött?
All things either good or ungood
  • 0
  • PPP
  • PPP
^^ haha.. annars bossen på god of war.. mer tur när man väl klarar han
PPP
  • 0
Hellicopter snubben i Farcry
ni vet när man står på en båt som är på väg att sjunka och man ska takol på en snubbe i en helicopter

kom aldrig på hur man skulle göra för att döda han
Mjau, Katt med svans
  • 0
Sista i New Super Mario Bros... Det tycker min lillebrorsa iallafall
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Den där förbaskade Dark Yojimbo i Final Fantasy X, alltså, har inte klarat honom ännu, fattar inte vad fan man ska göra såvida man inte lyckas med sin egen yojimbos specialattack hela tiden. Vet inte ens hur många gånger man måste möta honom
Shit from the past can always bite you back!!!
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
Death i Castlevania Dawn of Sorrow på Hard! Tog dagar innan jag fick tillräckligt hög level och ytteligare dagar innan jag hittade den rätta taktiken för att besegra den saten. SEAL 5 gorde inte det hela lättare precis. (Det kanske inte tog dagar, men ändå...)
  • 0
Bowletta (Cackletta och Bowser) i Mario & Luigi: superstar saga!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Ett ord... Ikaruga
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Ursula i Kingdom Hearts!

Fy fan vad svår hon var!

Svåraste bossen i Golden Sun, (alltså han som vaktar Iris, glömt bort vad han heter) är också en hård nöt!
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Ursula i Kingdom Hearts!

Fy fan vad svår hon var!

Svåraste bossen i Golden Sun, (alltså han som vaktar Iris, glömt bort vad han heter) är också en hård nöt!


Om man har inte levlat så mkt innan och det är på Expert, så ja hon var svår!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Kommer ihåg en liknande tråd för länge sen. Jag skrev i den och blev citerad i 'Forum Snack' - tre gånger i samma nummer. Egentligen bara två, de hade råkat citera en annan snubbe och ge mig credit för inlägget.
  • 0
Den svåraste bossen som jag har mött är Doku i Ninja Gaiden Black. Han tycks vara i princip osårbar och kan, ifall han har tagit skada, göra ett anfall som skadar spelaren väldigt mycket och ger honom liv tillbaka. Han lämnar endast en 1/4 sekunds lucka där man kan anfalla efter att han har anfallit. För att undvika hans anfall måste man blocka, sedan rulla för att han inte skall slå igenom ens blockning. Hade det sjukt jobbigt med honom. Förresten, då spelade jag på Ninja Dog svårighetsgraden. Det vill säga, absolut lättaste.
Die?
  • 0
Dracula i "Castlevania" 1 till Nes tillsammans med sista bossen i "Cobra triangle" även det till Nes.

Till gamecube är det bossarna på "Event" när man möter händerna i stage 50 eller Ganon, bowser m.m. i stage 51 i smash bros melee.

sen kommer jag inte på nåt mer just nu...
~Fredd_e
  • 0
Citerar Guendolin:
Ursula i Kingdom Hearts!

Fy fan vad svår hon var!

Svåraste bossen i Golden Sun, (alltså han som vaktar Iris, glömt bort vad han heter) är också en hård nöt!


Golden Sun... Ett underbart spel, ettan som tvåan. Har sååå många minnen av det.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
He... Det var nog faktisk sista bossen i Ratchet & Clank: Going Commando.
( höll på skit länge ) Jag har inte spelat så många spel.
Korvbulle.
  • 0
Hade problem som fan med abbot i castlevania: DS
Unexeptable! 100% unexeptable!
  • 0
  • Ralf
  • Ralf
General RAAM på Insane är inte det lättaste. (Gears of WAR)
  • 0
Metal Kor i Jak 2 är brutalt svår på slutet när man bara har ammo kvar till den mesiga Blastern... för övrigt är han jävligt läskig när han krälar omkring i sin håla.
"Shootin's easy if you got the right gun"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!