Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


Citerar theMerc:
Avatar är fan värst. 1000 G på 5-10 minuter


2.5 minuter tillochmed. Rätt shcysst för GS.
  • 0
Ah, 2 och en halv minut.

Och...Ninety-Nine Nights...

Tillagt 2009-07-08 18:58:
Citerar Chaos_Lord:
2.5 minuter tillochmed. Rätt shcysst för GS.


Schysst? Katastrof kallar jag det.

Gamerscore säljer
Sallad i Dallas
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Achievements haglar när man spelar PoP. Men jag spelar inte för dem, men varför är de så kul att samla på sig?


precis det är ju bara massa löjliga poäng/siffror som ges ohn wow 25 g för det där os v.
o avatar o lätta 1000 fuck that om det inte skulle ha achivments skull edu då köpt det.. NEJ inte ja iallfall lol. o tx hanna mionta lol 100% plat eller o lätta 1000g

har inte 360 sålde det där ett tags en o 360 sög badly o lagg ibland och rrod lol..


men klart är det up till var o en..
  • 0
Jag fattar ingenting av vad du skriver, men det löser sig nog ska du se
Sallad i Dallas
  • 0
Citerar DarkSlayer:
Citerar Chaos Spirit:
Achievements haglar när man spelar PoP. Men jag spelar inte för dem, men varför är de så kul att samla på sig?


precis det är ju bara massa löjliga poäng/siffror som ges ohn wow 25 g för det där os v.
o avatar o lätta 1000 fuck that om det inte skulle ha achivments skull edu då köpt det.. NEJ inte ja iallfall lol. o tx hanna mionta lol 100% plat eller o lätta 1000g

har inte 360 sålde det där ett tags en o 360 sög badly o lagg ibland och rrod lol..


men klart är det up till var o en..



som Merc sa: Jag förstår verkligen ingenting av du skriver.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar DarkSlayer:
Citerar Chaos Spirit:Achievements haglar när man spelar PoP. Men jag spelar inte för dem, men varför är de så kul att samla på sig?

precis det är ju bara massa löjliga poäng/siffror som ges ohn wow 25 g för det där os v.
o avatar o lätta 1000 fuck that om det inte skulle ha achivments skull edu då köpt det.. NEJ inte ja iallfall lol. o tx hanna mionta lol 100% plat eller o lätta 1000g

har inte 360 sålde det där ett tags en o 360 sög badly o lagg ibland och rrod lol..


men klart är det up till var o en..


?
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar DarkSlayer:
precis det är ju bara massa löjliga poäng/siffror som ges ohn wow 25 g för det där os v.
o avatar o lätta 1000 fuck that om det inte skulle ha achivments skull edu då köpt det.. NEJ inte ja iallfall lol. o tx hanna mionta lol 100% plat eller o lätta 1000g

har inte 360 sålde det där ett tags en o 360 sög badly o lagg ibland och rrod lol..


men klart är det up till var o en..

Va?
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
DarkSlayer
Sallad i Dallas
  • 0
DarkSlayer får mig att undra var folk egentligen lär sig att skriva.
I r serious trollz!
  • 0
precis det är ju bara massa löjliga poäng/siffror som ges ohn wow 25 g för det där os v.

o avatar o lätta 1000 fuck that om det inte skulle ha achivments skull edu då köpt det.. NEJ inte ja iallfall lol. o tx hanna mionta lol 100% plat eller o lätta 1000g



har inte 360 sålde det där ett tags en o 360 sög badly o lagg ibland och rrod lol..



men klart är det up till var o en..</quote>



Ska du föreställa 22?! Hur fan kom du igenom skolan egentligen? Du kan ju inte skriva över huvudtaget!


Du är ett skämt.
  • 0
Haha darkslayer är cool
Är det sant?
  • 0
Yes 1000 G i Force Unleashed

Tillagt 2009-07-12 22:31:
Ni måste förstå att en del kan faktiskt ha svårt för det här med att skriva och utrycka sig. DarkSlayer menade bara väl.


Sallad i Dallas
  • 0
Skrattar fortfarande varje gång jag ser den här tråden. Roligt.
  • 0
via mobil

själv har jag 11569 gamescore
  • 0
har 15776.........av 103510
  • 0
Sallad i Dallas
  • 0
Jag och två polare körde igenom Endless Setlist igår.
Jag på bas, expert,
the dude on guitar, expert,
the other dude on drums, hard.

58 låtar i en veva
Anyone who tells you that they know, they just know what happens when you die, I promise you, you don't. How can I be so sure? Because I don't know and you do not possess mental powers that I do not.
  • 0
Tog Bladder of steel i går.
Endless selist 2 - 84 låtar i sträck på expert utan att att pausa eller faila en ända gång.

Tillagt 2009-07-19 23:13:
Har tatt en del achievements de senaste 3 dagarna, några av dem:

call of duty 4:

The Ultimatum
Complete 'Ultimatum', 'All In', and 'No Fighting in the War Room' on Veteran

Deep and Hard
Complete the game on Hardened or Veteran difficulty

Mile High Club
Sky dive to safety on Veteran difficulty

Rock Band2:

Platinum Artist
Finished the Endless Setlist 2 in World Tour on Expert

The Bladder of Steel Award
Completed the Endless Setlist 2 without pausing or failing.

Guitar hero 3:

Now That's Impressive
Score 750,000 on a song -ÄNTLIGEN!
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Halo 3: Vidmaster Challenge: Annual

Ett steg närmare RECON...
Sallad i Dallas
  • 0
Har nu 35924 G.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Har nu 35924 G.


Grattis
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Citerar whitemaster14:Har nu 35924 G.



Grattis


Tack.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Hey!!! Är det sant att man även måste ha alla vidmaster från ODST för att få Recon Armor?!
Sallad i Dallas
  • 0
Citerar theMerc:
Hey!!! Är det sant att man även måste ha alla vidmaster från ODST för att få Recon Armor?!


Stämmer bra det. Bara ODST kvar, sedan har jag min Recon.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!