Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


Man får ju nästan mindervärdeskomplex när man läser om hur en del jagar poäng som om det vore hela meningen med livet. Skulle gärna försöka maxa något spel, men då ska det vara ett spel jag verkligen tycker om, med vettiga achievments som kräver skicklighet och inte tur eller onödigt många online-matcher.
  • 0
Citerar whitemaster14:
Citerar Simpolajnen:Har nästan 22.000

Har nästan 30 000 G.


Har nästan 65 000 g ;) Edit: Exakt nu
xM1xtape
  • 0
Citerar DoItSharper:
Tror att det är högst poängen som registreras.Men jag är ganska säker på att det funkar.

Japp, så var det. Körde alla låtar på Medium som jag tidigare inte hade klarat fem stjärnor på, och det gick alldeles utmärkt. Fick achievement trots att resultaten alltså inte registreras synligt.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Vic Viper:
Man får ju nästan mindervärdeskomplex när man läser om hur en del jagar poäng som om det vore hela meningen med livet. Skulle gärna försöka maxa något spel, men då ska det vara ett spel jag verkligen tycker om, med vettiga achievments som kräver skicklighet och inte tur eller onödigt många online-matcher.


Gillar du Legospelen? Testa isf Lego Indiana Jones.
  • 0
Citerar DoItSharper:
Gillar du Legospelen? Testa isf Lego Indiana Jones.


Testade demot till Indiana Jones men det föll mig inte alls i smaken. Lego för mig är någonting man bygger med, inte spelar.

The Orange Box känns som en bra kandidat till spel jag skulle kunna tänka mig att maxa. Team Fortress 2 har jag spelat i mängder, så det är redan avklarat, men bland resten finns det fortfarande många oupplåsta achievements kvar.
  • 0
Citerar Vic Viper:
The Orange Box känns som en bra kandidat till spel jag skulle kunna tänka mig att maxa. Team Fortress 2 har jag spelat i mängder, så det är redan avklarat, men bland resten finns det fortfarande många oupplåsta achievements kvar.

Då har du gjort det jobbiga. Skulle gärna jaga 1000 i det spelet men jag är inte speciellt förtjust i TF2.

1000 GS i dead space nu . 9605 av 13725 möjliga GS nu vilket känns lite halvdant men har en massa spel som jag gärna inte spelar om.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Köpte mirrors edge idag och har redan 10 achievments
  • 0
Citerar whitemaster14:
Har nu äntligen över 30 000 G.
Har snart 59 000
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Citerar Redfield4ever:
Citerar whitemaster14:Har nu äntligen över 30 000 G. Har snart 59 000


Trevligt. Kör Fight Night Round 3 nu så ska allt komma upp i lite högre summor nu. Men har inte spelat dom här jättelätta spelen som många andra har.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag säger det igen: Att ha mycket sammanlagd GS säger inte ett skit, det är att ha 1000 i riktigt jävliga spel som räknas.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Jag säger det igen: Att ha mycket sammanlagd GS säger inte ett skit, det är att ha 1000 i riktigt jävliga spel som räknas.

Word.
Nocturnal
  • 0
Citerar Hydra:
ag säger det igen: Att ha mycket sammanlagd GS säger inte ett skit, det är att ha 1000 i riktigt jävliga spel som räknas.


Jag tror att jag är den enda här på gamereactor som har 1000/1000 gamerscore på devil may cry 4 Sjukt tidskrävande och riktigt äckligt svårt
Mata mig med gres
  • 0
Citerar Redfield4ever:
Har snart 59 000

Wow, ni måste köpa spel som galna, och i princip aldrig spela ett spel längre än nödvändigt för att få GS. Fan vad trist.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Klarade nyss Mile High Club (veteran) i CoD4, svårt som fasen
  • 0
Citerar Johaan_:
Har nästan 65 000 g ;) Edit: Exakt nu



ooj, jävlar vad mycket!! Känner sig totalt värdelös! xD
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Citerar pwnyhest:
Jag tror att jag är den enda här på gamereactor som har 1000/1000 gamerscore på devil may cry 4 Sjukt tidskrävande och riktigt äckligt svårt


Då tror du fel.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Fick exakt 10 000 GS under senaste lanet.
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Då tror du fel.

Mjaaaaa...
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Mjaaaaa...


Det var dig jag syftade på, ^^
Ischlo Pischlo!
  • 0
Yes, klarade endless setlist expert på rock band igår
  • 0
Jag har bara 4900. Jag känner mig som en låsatsgamer.
  • 0
Citerar Final_Fantasy:
Jag har bara 4900. Jag känner mig som en låsatsgamer.

hmpf.. jag har ju bara 3716
  • 0
Citerar Final_Fantasy:
Jag har bara 4900. Jag känner mig som en låsatsgamer


? Man behöver inte ha 10 000 GS för att klassas som gamer, eller?
I live my life free of compromise, and step into the shadow without complaint or regret
  • 0
Citerar game fr3ak:
Citerar Final_Fantasy:
Jag har bara 4900. Jag känner mig som en låsatsgamer


? Man behöver inte ha 10 000 GS för att klassas som gamer, eller?


Nej, men en Xbox 360 Gamer.
Coca Cola Veins
  • 0
Vill nå 25 000 på de spel jag har, har massa fler och ta på Kane&Lynch och Prey, men Kane&Lynch cpar upp sig hela tin, ska iaf försöka ta 25 000 innan jag skaffar RE5.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!