Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


jag skulle behöva ta lite achievments i Gears of war. Det är bara synd att det är så jävla tråkigt online
Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
  • 0
Har nu 22082 Gamerscore
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jäklar vad alla verkar ha mycket. Jag har 11885 och tyckte det var asmycket, men nehe då...
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Ska klara hela mainquest, Mages guild och Fighters Guild. På oblivion
  • 0
Citerar Himmelsblå:
Ska klara hela mainquest, Mages guild och Fighters Guild. På oblivion


Då får du ganska mycket Gamerscore har jag för mig. Oblivion är det enda spel där jag har 1000 Gamerscore. Sen är jag nära på Bully där jag endast saknar 100% achievementset
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Lockhead:
jag skulle behöva ta lite achievments i Gears of war. Det är bara synd att det är så jävla tråkigt online
Ai. Håller med, inte det roligaste att köra online. Föredrar campaignen, vilket jag finner lustigt då så många älskar GoW som onlinespel. Tror inte jag tagit en enda liveachivement på GoW.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Lockhead:
jag skulle behöva ta lite achievments i Gears of war. Det är bara synd att det är så jävla tråkigt online
Ai. Håller med, inte det roligaste att köra online. Föredrar campaignen, vilket jag finner lustigt då så många älskar GoW som onlinespel. Tror inte jag tagit en enda liveachivement på GoW.


Jag tycker GoW är grymt bra online!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar torbli79:
Ai. Håller med, inte det roligaste att köra online. Föredrar campaignen, vilket jag finner lustigt då så många älskar GoW som onlinespel.


Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Jag tycker GoW är grymt bra online!

Gow är grymt överhuvudtaget
Är det sant?
  • 0
Passerade idag 1000 G, kanske inte verkar mycket men jag har bara haft min kryssade låda i lite mer än 3 veckor.
  • 0
Fick 20 gs i GTA IV innan. Hämta alla 30 bilar åt Stevie.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Gears of War är ganska men bara ganska kul online, Det största minuset som jag aldrig tycker om oavsett spel är att man måste vänta tills ronden är klar innan man får börja spela igen efter att man har dött.
det är inte den enda anledningen att jag inte tycker om Gears of war online men det är väldigt jobbigt att behöva sitta och vänta på två "basecampers" som bara sitter och väntar ut varandra, om man dör tidigt
Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
  • 0
Citerar Lockhead:
Gears of War är ganska men bara ganska kul online, Det största minuset som jag aldrig tycker om oavsett spel är att man måste vänta tills ronden är klar innan man får börja spela igen efter att man har dött.
det är inte den enda anledningen att jag inte tycker om Gears of war online men det är väldigt jobbigt att behöva sitta och vänta på två "basecampers" som bara sitter och väntar ut varandra, om man dör tidigt


Ledsen men det finns bara ett bra svar här:
Låt bli att dö så slipper du vänta
När tvåan kommer kommer jag bli glad, gillar särskillt den där 100.000 kills achivmenten, verkar kul
Play life, live games. -TEM
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Fick 20 gs i GTA IV innan. Hämta alla 30 bilar åt Stevie.


Den håller jag på med nu, har väl typ hälften kvar.
All things either good or ungood
  • 0
Ledsen men det finns bara ett bra svar här:
Låt bli att dö så slipper du vänta
När tvåan kommer kommer jag bli glad, gillar särskillt den där 100.000 kills achivmenten, verkar kul</quote>

Du menar väl 10 000 kills eller? 100000 kills lär ju tar år
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Du menar väl 10 000 kills eller? 100000 kills lär ju tar år


100 000 kills är det som gäller men då tror jag att alla i Storyn och sånt räknas med.
Jadu..........
  • 0
Citerar 360_äger:
Citerar whitemaster14 u menar väl 10 000 kills eller? 100000 kills lär ju tar år

100 000 kills är det som gäller men då tror jag att alla i Storyn och sånt räknas med.


Aha, har inte kollat så mycket
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Fick 22222 Gamerscore förut.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Civilizations Revolution är aslätt att få achievments i.
I was cured, all right!
  • 0
Fick nyss Achievmentet Vidmaster Challenge annual i Halo 3.
  • 0
Hatar GOW achivements, nej, nu tänker jag försöka plocka achivements på FIFA 08 istället...
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Borde man inte kunna få ladda mer matrail från Xbox Live från achivements poängen man låser upp? Verkar inte finnas så stora anledningar att jaga achivements.
  • 0
Någon som vill hjälpa mej att få achivments i grid eller Fifa 08
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Nyss nåt 60.000
xM1xtape
  • 0
Citerar Johaan_:
Nyss nåt 60.000


Trevligt.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!