Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden

Citerar Tihtala Isil:
Vilken bana?

Jag kommer inte ihåg vad den heter men man är i en liten stad och rensar hus, och sen i slutet av uppdraget så klättrar man upp i ett torn med ett prickskyttegevär och skuter tyska mortar-trupper
Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
  • 0
3 G ifrån 22K nu.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Lockhead:
Jag kommer inte ihåg vad den heter men man är i en liten stad och rensar hus, och sen i slutet av uppdraget så klättrar man upp i ett torn med ett prickskyttegevär och skuter tyska mortar-trupper

Har suttit hur länge som helst med banan nu. över 1,5-2 timmar ialla fall och nu är den äntligen avklarad fy vad gött det känns. det banan är rankad som den svåraste med
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Citerar terminator9:
Citerar Lockhead:

Har suttit hur länge som helst med banan nu. över 1,5-2 timmar ialla fall och nu är den äntligen avklarad fy vad gött det känns. det banan är rankad som den svåraste med

Jag klarade den med nu. Fyfan säger jag bara. Blev måttligt förbannad i slutet.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:

Haha samma här. Det blev galet svårt på slutet, ja. Det var en del svordomar som kom ur munnen på en. Fattar inte riktigt hur jag lyckades att klara av den. Men det är mycket som är svårt kvar dock! 820GS på Call of Duty 2 nu.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar terminator9:

Det har jag inte svårt att förstå. man jag och mitt humör orkade inte spela klart den. Efter ett tag satt jag bara och skakade av ren ilska, då kände jag att det var dags att sluta
  • 0
Har nu 5001 GS. fick fett många i TF 2 idag.

vet inte riktigt var ifrån jag fått 1 gs men,,, aja
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Citerar Trollywood:
Haha samma här. Det blev galet svårt på slutet, ja. Det var en del svordomar som kom ur munnen på en. Fattar inte riktigt hur jag lyckades att klara av den. Men det är mycket som är svårt kvar dock! 820GS på Call of Duty 2 nu.

HAHA jag med. Var nära at dosan rök i golvet . Nu är jag på sista delan av cean. Förbannat svårt det också.

Men vi ska klara det
  • 0
Citerar terminator9:
Förbannat svårt det också.

Men vi ska klara det

Självklart ska vi klara det. Har första utav de fyra delarna avklarad på Caen. Om man nu har avklarat D-Day borde man ju klara resten, tycker jag.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar Trollywood:
Citerar terminator9:Förbannat svårt det också.

Men vi ska klara det

Självklart ska vi klara det. Har första utav de fyra delarna avklarad på Caen. Om man nu har avklarat D-Day borde man ju klara resten, tycker jag.

Ja, det ska tydligen vara det svåraste.
Ischlo Pischlo!
  • 0
325 achivements totalt nu
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
HAHA asså fy f*n! Helt otroligt ju!

Igår när jag körde sista delen av cean (som enligt mig var riktigt svår) hände en märklig sak

Under tiden man blir anfallen av tyskarna och väntar på förstärkning i 3 minuter så campade jag i stort sett hela tiden inne i huset, När det var kanske 30 sekunder kvar fick jag till min förskräckelse ett uppdrag att spränga en tank längre bort. Jag sprang ut ur huset och försökte gå obemärkt framåt. Jag kom en liten bit men några sekunder senare ser jag åter igen till min förskräckelse hur ca 6-7 fiender kommer springandes och möter mig vid husets kant. Jag laddar och precis när laddningen börjat ske ser jag hur ordet chekpoint står vid skärmens kant

Självklart dör jag. Det fanns även 1 fiender som kom rusandes bakom mig. Det roliga med chekpoint är ju att det är där man får börja om efter varenda gång man dör haha! så jag hamnade i samma svåra läge gång på gång. efter allt slit haha, hade verkligen spelat länge med! kan ju säga att jag var väldigt nära att kasta kontrollen i golvet ^^.

Men iaf, envis som jag är tänkte jag att det här bara måste gå! finns inga andra alternativ. för att hinna vända mig om och döda den som var bakom mig och de 6-7 st som var framför mig var jag tvungen att ändra sensen till max. kom dock på den iden efter kanske 15 min ^^ Sedan satt jag ytterligare kanske 35 min för att försöka igen och igen..
Men till slut gick det gissa om jag smög försiktigt fram till nästa checkpoint
  • 0
Citerar terminator9:
Men till slut gick det gissa om jag smög försiktigt fram till nästa checkpoint

Hatar när sånt händer. Riktigt jobbigt!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Ja, det ska tydligen vara det svåraste.

Frågan är om inte ''Caen'' är svårare. Har hållt på i flera timmar nu och är äntligen på sista delen. Enligt mig är Caen svårare. Galet svår.

EDIT: Äntligen! Så svår den var. Äntligen avklarad. Vet inte hur många timmar som gick åt till ''The Battle for Caen''. Nu väntar Hill 400.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Citerar terminator9:Men till slut gick det gissa om jag smög försiktigt fram till nästa checkpoint

Hatar när sånt händer. Riktigt jobbigt!

Har bara hänt mig en gång faktiskt och det var i Splinter Cell: DA. Sen hade jag inte sparat innan så jag fick börja om.
  • 0
Jag har äntligen klarat av det !!! Fy vad härligt! im poud of myself

Jag blev verkligen förvånad att inte "Hill 400 1944 - The Battle for Hill 400" var svårare Dog bara några få gånger och ändå är just den delen rankad 5/5 i svårighetsgrad.

Aja ännu en gång har en otroligt jobbig sak hänt mig när det gäller cod 2
Sista banan hade jag kämpat länge och hårt med. När jag är på sista uppdraget (att förstöra 2 Tanks) lyckas jag förstöra en tank. när det bara var en kvar så frös sig spelet Var tvungen att starta om hela banan. Jag fick inte ens börja om från förra checkpointen! resultatet blev lite bärsärkargång frång mig

Aja Jag har klarat det iaf lycka till Tihtala Isil och Trollywood
  • 0
Citerar terminator9:

Grattis och tack!

Har inte hunnit spela så mycket idag. Men snart så!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar terminator9:

Jag säger detsamma, grattis och tack!

Imorgon väntar Hill 400.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Jag kommer nog aldrig att ge mig in på Call of duty 2 igen, men jag funderar på att spela igenom 3:an på veteran (försöka iallafall :lol .
Man får en achievement ifall man dör på samma ställe ett visst antal gånger värt 5GS när jag har tagit den kommer jag att ha precis 10000 i Gs
  • 0
Kan även tillägga att cod 2 på veteran är det värsta jag varit med om spelmässigt
Fast de 2 incidenterna jag redan har skrivit i denna tråd har nog bidragit ganska mycket.
Något annat som kan vara mycket irriterande i spelet är när man inte har långt kvar till nästa checkpoint och ska skjuta salva, då milisekunden innan man börjar skjuta dyker en kamrats huvud upp framför siktet ^^
Så får man börja om pga friendly fire !

Tillagt 2008-09-10 21:40:
Citerar Lockhead:
men jag funderar på att spela igenom 3:an på veteran (försöka iallafall

Det tycker jag verkligen du ska göra :d spelet är riktigt bra och det finns fler varierande achievements än i 2an om man säger så
Dock har jag alltid haft mest känslor för 2an av nån anledning
  • 0
snart upp i 7000, började i April

Tillagt 2008-09-10 21:45:
jag har har klarat CoD2 på Veteran två gånger men problemet är att det var på dator, så inga achi vements
  • 0
Citerar terminator9:
Kan även tillägga att cod 2 på veteran är det värsta jag varit med om spelmässigt

Yes, hatar D-Day på veteran
  • 0
Kan någon ge exempel på några achievments i Bioshock? (X360) Har 550/100 Gamerscore och vet inte om man får avhievs för att klara spelet på normal/hard som i t.ex: Halo 3 och Gears of War? Snälla hjälp någon.
Fav. Motto:No problem Fuck-o! Fuck-o? Who says that?
  • 0
  • Loka
  • Loka
Bam-Bam, alla spelets hemliga achievments får du när du klarat alla banorna sen kan du kolla hur du tar alla achievments när du är på desktop-games-achievments, visste du inte det? eller är du bara jätteslö
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy