Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


Behöver bara några Achievments till för att nå 4000 linjen.
  • 0
Sådär! 21002 G nu
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Längtar tills jag får plocka achievements i Gears of War 2 och Fable 2
  • 0
  • Qes
  • Qes
Citerar ChrillZor:
Längtar tills jag får plocka achievements i Gears of War 2 och Fable 2



Båda dem spelen kommer bli riktigt roligt, skulle ville ha sett ett achievements i Fable 2 som gick ut på att varva det 10 gånger eller nåt sånt. Kanske lite väll med 10 fast det finns dem där med att man ska fixa fullt i Strengh, Will och Skill kvalitét istället för kvantitet.
Albert Einstein's last words were spoken in German. The only other person in the room was a nurse who didn't speak or understand German, so Einstein's "last words" will never be known.
  • 0
Citerar Qes:
Citerar ChrillZor:Längtar tills jag får plocka achievements i Gears of War 2 och Fable 2


Båda dem spelen kommer bli riktigt roligt, skulle ville ha sett ett achievements i Fable 2 som gick ut på att varva det 10 gånger eller nåt sånt. Kanske lite väll med 10 fast det finns dem där med att man ska fixa fullt i Strengh, Will och Skill kvalitét istället för kvantitet.


Finns på något forum på den här sidan http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=13
256
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Qes
  • Qes
Kanske dåligt skrivet av mig men jag vad jag vill säga är att det skulle vara kul om det fanns ett achievements som är att man ska varva det tex 10 ggr.
Albert Einstein's last words were spoken in German. The only other person in the room was a nurse who didn't speak or understand German, so Einstein's "last words" will never be known.
  • 0
Nya Halo 3 achievements on ze way:

http://www.addictgaming.com/story.php?id=239

http://www.xbox360achievements.org/news/news-1516-PAX-Rumo
ur--Halo-3-to-Get-750-Additional-Achievement-Points?.html


YAY!

Hoppas att detta är sant nu bara! Det ser ju faktiskt ut att stämma rätt bra.
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Nya Halo 3 achievements on ze way:

http://www.addictgaming.com/story.php?id=239

http://www.xbox360achievements.org/news/news-1516-PAX-Rumo
ur--Halo-3-to-Get-750-Additional-Achievement-Points?.html

YAY!

Hoppas att detta är sant nu bara! Det ser ju faktiskt ut att stämma rätt bra.


Häftigt. Men samtidigt säger jag bara orka. Jag som har 1000GS på det. Är detta sant så har jag inte det mer. Men men, det blir väl till att jaga dem, igen.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar _sXe_:
Hoppas att detta är sant nu bara! Det ser ju faktiskt ut att stämma rätt bra.

Ser äkta ut på bilderna i alla fall.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Jag är inte en sån person som spelar om hela spel för att få en achievment utan jag spelar och får dem achiewments jag får.
I was cured, all right!
  • 0
Citerar Teddan:
Citerar _sXe_:Hoppas att detta är sant nu bara! Det ser ju faktiskt ut att stämma rätt bra.
Ser äkta ut på bilderna i alla fall.


Väldigt roligt om detta kunde komma, det tråkiga är att man måste kämpa sig fram på många online Achievents dem på bilden ser ju enkla och lite roliga ut.
  • 0
Har nu 21112 Gamerscore.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Passerade idag 4000 linjen. Ligger exakt på 4045 nu.
  • 0
yehaa! Lyckades äntligen få two for one i halo 3, så nu har jag 1000/1000. Stoltast är jag över det faktum att jag inte har boostat överhuvudtaget. Bara blod, svett och tårar och en hel del frustration.

För övrigt är min gamerscore 3440 nu.
Gamertag: Fluffy Rabbit89
  • 0
Citerar muffotheman:
yehaa! Lyckades äntligen få two for one i halo 3, så nu har jag 1000/1000. Stoltast är jag över det faktum att jag inte har boostat överhuvudtaget. Bara blod, svett och tårar och en hel del frustration.

För övrigt är min gamerscore 3440 nu.


Grattis.

Själv har jag inte 1000/1000 i Halo 3. Skivan fungerar inte längre, så bryr jag mig inte heller om att spela om kampanjen för att få 15 000 poäng på alla banor. Men dock är jag också stolt över att jag inte "fuskade" till mig något online achievement, genom att spela med kompisar. Känns riktigt skönt, då jag vet att minst 10 stycken av de på min friendlist, har "fuskat".

Förövrigt har jag helt och hållet slutat att jag achievements. Efter jag nådde 10 000, brydde jag mig inte lika mycket. Och nu inte alls.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Har boostat dom flesta Achievments som jag har skaffat online.(skäms)
  • 0
Yay har bara två achivements kvar i Bionic Commando Rearmed. Men dem är också riktigt svåra. Men den ena har jag nog snart. Har bara 10/59 challenges kvar att göra.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar muffotheman:
Stoltast är jag över det faktum att jag inte har boostat överhuvudtaget.


Citerar Xzyzek:
Men dock är jag också stolt över att jag inte "fuskade" till mig något online achievement, genom att spela med kompisar.


Citerar metroid_prime:
Har boostat dom flesta Achievments som jag har skaffat online.(skäms)

Jag och en kompis hjälptes åt för att skaffa Maybe Next Time Buddy
(Board the same vehicle within 10 seconds after being boarded in any free for all playlist). De andra online-achievementsen i Halo 3 har jag skaffat helt "ärligt".
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Har nu 21872 G tror jag eller så var det 100 G mindre. Lånade Harry Potter och Fenixorden i fredags och har redan 650 G i det.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Låste upp 25 Achievements i Viva Piñata: Trouble In Paradise igår vilket blev 410G.
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Låste upp 25 Achievements i Viva Piñata: Trouble In Paradise igår vilket blev 410G.


Är det svåra achievements? Är spelet bra?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Citerar _sXe_:Låste upp 25 Achievements i Viva Piñata: Trouble In Paradise igår vilket blev 410G.

Är det svåra achievements? Är spelet bra?


Är det någon skillnad från det första? Achivementsen kan du hitta här http://www.xbox360achievements.org/game/viva-pinata-trouble-in
-paradise/achievements/
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
En fråga till alla Frontline ägare.

Achivementen "Fashion Police" - Multiplayer: Knock of 20 enemy hats - 100G

Är det under en match man måste ta den eller kan man försöka få den under flera matcher?
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Citerar Simpolajnen:
En fråga till alla Frontline ägare.

Achivementen "Fashion Police" - Multiplayer: Knock of 20 enemy hats - 100G

Är det under en match man måste ta den eller kan man försöka få den under flera matcher?


Det är under en match.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Är det svåra achievements? Är spelet bra?

Nej, de är inte svåra. Ja, spelet är stört bra. Men jag älskar Viva Piñata brutalt mycket också. Bästa spelet till 360 tillsammans med Gears, Mass Effect och Ninja Gaiden 2, lätt!
Nocturnal
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!