Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Achievements-tråden


Citerar metroid_prime:
Citerar whitemaster14:Fick igår äntligen 20K. Ligger på 20132 G nu

Hur länge har du haft din 360.
Behöver 300 GS så jag når 4000 GS.


Den med Live sen 17 januari 2007. Men den som jag har över 20K på fick jag i februari 2007 när jag fyllde 13
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag ligger på ca 6000 poäng i gamescore på xbox 360 och har för närvarande 7 spel. Är det för lite? Är jag obegåvad?
"No pit would be complete without a Freeman climbing out of it!"
  • 0
Citerar Jaksky:
Jag ligger på ca 6000 poäng i gamescore på xbox 360 och har för närvarande 7 spel. Är det för lite? Är jag obegåvad?


Det är väl bra med tanke på dina sju spel
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Tja, jag saknar ju bara typ tre achievments på Bioshock.
"No pit would be complete without a Freeman climbing out of it!"
  • 0
Jag är ledsen.... jag.... *snyft*...glömde Tomten!

Ungefär halvvägs in i spelet..
  • 0
Nu ligger jag på 21880/ 21950. Har 2 achievements kvar i BF: Bad Company och 1 kvar i Braid.
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Nu ligger jag på 21880/ 21950. Har 2 achievements kvar i BF: Bad Company och 1 kvar i Braid.


Skillat.
  • 0
Vart kan man se vad för Achievements man kan låsa upp i spelen?
  • 0
  • Loka
  • Loka
På Xboxen, om du har spelat spelet. Annars kan du kolla i http://www.achieve360points.com
  • 0
Citerar _sXe_:
Nu ligger jag på 21880/ 21950.


Det är ju asbra! Har lite över 6000G nu. Mest på Assasin`s Creed 895/1000G.
"Gasa tills det rasar"
  • 0
Citerar _sXe_:
Nu ligger jag på 21880/ 21950. Har 2 achievements kvar i BF: Bad Company och 1 kvar i Braid.


Var det inte du som varvade GTA IV 100 % på typ tre dagar?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Var det inte du som varvade GTA IV 100 % på typ tre dagar?


Typ!
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Var det inte du som varvade GTA IV 100 % på typ tre dagar?

Citerar Behzad93:
Typ!

Nocturnal
  • 0
har 20300 nåt nu
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Har fått några Achievments från Mass Effect nu.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ainu
Jag ville spela ut Grand Theft Auto IV till 100% och plocka mig de flesta Achievements men när jag hade kryssat för alla "Hidden Packages" på min utskrivna karta så hade jag enligt spelet 2 stycken kvar att skjuta vilket betydde att jag strukit över 2 stycken jag inte skjutit. Jag orkade inte gå igenom allihop igen så därifrån la jag av och har inte spelat GTA IV sedan dess. 198 skjutna Hidden Packages i onödan. Ack och ve!
A New Beginning does not exonerate your past history
  • 0
Citerar Ainu:
Jag ville spela ut Grand Theft Auto IV till 100% och plocka mig de flesta Achievements men när jag hade kryssat för alla "Hidden Packages" på min utskrivna karta så hade jag enligt spelet 2 stycken kvar att skjuta vilket betydde att jag strukit över 2 stycken jag inte skjutit. Jag orkade inte gå igenom allihop igen så därifrån la jag av och har inte spelat GTA IV sedan dess. 198 skjutna Hidden Packages i onödan. Ack och ve!


Segt!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Ainu:
Jag ville spela ut Grand Theft Auto IV till 100% och plocka mig de flesta Achievements men när jag hade kryssat för alla "Hidden Packages" på min utskrivna karta så hade jag enligt spelet 2 stycken kvar att skjuta vilket betydde att jag strukit över 2 stycken jag inte skjutit. Jag orkade inte gå igenom allihop igen så därifrån la jag av och har inte spelat GTA IV sedan dess. 198 skjutna Hidden Packages i onödan. Ack och ve!


jag kommer ihåg när det hände mig på Vice City samt SA. Det var sjukt jobbigt. På SA gav jag upp. men på VC så hitta jag faktiskt den jag hade missat. Och idag har jag 100% klarat utan fusk på det spelet. =)
All things either good or ungood
  • 0
fy-fan vad jag älskar achievements,Trophies på ps3 är helt fucked up tog ett flertal i Uncharted idag men inga syns på min profile ändå.
Don't eat yellow snow!!
  • 0
25000 NICE 100% retails PES2008¤Project Zylfheed¤Skate.¤Fight Night round3¤TMNT¤Avatar¤Viva Pinata
it´ only a game
  • 0
Har plockat några i NG2 idag.
  • 0
Fan har försökt få 2 achivements på rainbow six vegas den här helgen. Dom när man ska klara terrorist hunt på splitscreen antingen normal eller realistic. har klarat alla banorna sä'kert fyra gånger på både realistic och normal nu men ingen achivement. Jag och min flickvän börjar bli irriterade, (hon blev så irriterad att hon behövde lugna ner sig med lite hexic hehe). Är det någon som har en ide om varför jag inte får achivements, även fast jag gör det jag ska och även gjort det flera gånger?
The blackest eyes
  • 0
Citerar knives:
Är det någon som har en ide om varför jag inte får achivements, även fast jag gör det jag ska och även gjort det flera gånger?


Kolla i din Achievment lista om du har fått dom. Ibland kan det hända att du får den men det kommer inte grej där det står att det är unlocked.
Sen hände en sån grej för mig idag, jag spela Ninja Gaiden 2 och det kom upp en grej där det stog att jag hade fått 2 for 100 men när jag track på guide knappen så fanns den inte där.
  • 0
hmmm... Nej den fanns inte där. Lite trist. Jaja det har väl buggat sig på något vis.
The blackest eyes
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!