Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?


Citerar Spartan Samuel-034:
Jag tycker inte att Heavy Rain är särskilt lockande, så det blir nog Just Cause 2 eller BFBC2.


Ja dom är också väldigt lockande men dom kommer i mars. Nu i februari blir det Heavy Rain.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Heavy Rain är det jag ser fram emot också.

Sen finns det fler som verkar lite intressenta men lite mer avlägsna och som jag veta mer om först. T.ex. Red Dead Redemption, Mafia 2, och nya "ICO" och kanske Brink om det verkar coolt.

Men som sagt Heavy Rain verkar vara det som kommer först och är riktigt intressant.
  • 0
Citerar Tears of Love:
Eh, köpte inget som gavs ut förra året så jag får nog rycka upp mig. Darksiders kanske det får bli.


Kom förresten på att jag ju köpte Resdent Evil 5 när det gavs ut. Får skylla min glömska på att spelets värdelöshet måste ha gjort så att jag förträngde det misslyckade köpet. Osannolikt men ändå teoretiskt möjligt att jag imorgon kommer orka köpa något.
  • 0
Resident evil 5: Gold Edition, Heavy Rain, Mass Effect 2, BioShock 2
  • 0
Alpha Protocol vet jag inte om jag kan vänta till. Möjligtvis att jag väntar till Red Dead Redemption, men, jag vet inte.
To Dare is To Do
  • 0
Ju mer av Heavy Rain jag hör ju mer sugen blir jag. Men syrran har PS3:n på sitt rum så blir nog inget =/
Pwnxorz
  • 0
Har köpt Mass Effect 2: Collector's Edition som jag hoppas kan duka upp med posten snart. Efter det det trodde jag att det skulle bli Final Fantasy XIII men efter att ha läst recensionen är jag tyvärr inte lika säker längre.

Jag har även fått en otrolig lust att köpa Zelda: Wind Waker till Gamecube (min brorsa sålde det för flera år sedan )
  • 0
Final Fantasy XIII på tisdag!
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Final Fantasy XIII antagligen.
Aye
  • 0
Nästa spelköp blir Just Cause 2, utan tvekan! Testade demot, och jeflar vad kul det var!
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Inget. Inte på ett bra tag i allafall.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Call of Duty Modern Warfare 2 till PC
  • 0
I guess det blir Pokemon Soul Silver 26 mars
jag är tillbaka! :D
  • 0
Metro 2033 om ca två veckor.

Ska bli kul att se hur den är. Har inte spelat så mycket postapocalyptiska spel på länge nu som har nästan samma känsla som Fallout 3 hade.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Dragon Age Origins
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Metro 2033
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Ska beställa FFXIII på tisdag.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
GTA IV Episodes from liberty city.
  • 0
Alan Wake... Bra tag tills dess.
Tufft ju.
  • 0
Red Dead Redemption tror jag det blir.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Final Fantasy XIII (förhoppningsvis collector's edition) imorgon.
  • 0
Dragon Age: Origins - The Awakening
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Det blir förmodligen Just Cause 2 eller Resistance 2, såvida inget impulsköp kommer före.
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Dirt 2 och Battlefield: Bad Company 2 till påsk hade jag tänkt. Det är rätt snart.
  • 0
tror mitt nästa spel blir battlefield: bc2
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!