Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?


Köpte nyss Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Nästa lär nog bli Fire Emblem: Awakening, tror jag iallafall.
Bara slutet på början
  • 0
Köpte Spec Ops: The Line för 29kr
  • 0
Citerar Mort2:
Lol, nästan värt att förboka enbart för namnets skull.


Precis min tanke! Vetskapen att kunna stoltsera med den utgåvan för ens kompisar är oslagbar.
  • 0
Funderar på Hitman HD Triologi, vill återuppleva Contracts i HD, hade så himla skoj med det spelet på PC
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
bioshock infinite och gow ascenion
  • 0
Crysis 3 blir mitt nästa spelköp!
  • 0
Funderar på Aliens - Colonial Marines.

Starcraft 2 HotS och Bioshock Infinite är förbokade. Gears of War Judgment kommer nog också förbokas.
Entering zero gravity
  • 0
Crysis 3
  • 0
DLC:et The republic eller/och The Olds Gods till Crusader Kings 2 ELLER Dawnguard och Dragonborn till Skyrim
  • 0
Gissar på Tomb Raider.
  • 0
Monster Hunter 3 Ultimate till Wii U!!!!
  • 0
Kanske köper Rome Total War, eller Lego Sagan om Ringen. Men annars Bioshock Infinite.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Dags att handla!
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Resident Evil 6


Need for Speed: Shift
Need for Speed: Shift Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit(PS3)
Need for Speed: The Run
Need for Speed: Most Wanted(PS3)


Tekken 5
Tekken 6


Ska under tiden låna kompisens GTA 4. Blir nog ett oförglömligt äventyr med Nico.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
bioshock infinite
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Bioshock Infinite
  • 0
metro last light, arma 3
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Ingen aning, kommer inga spel på ett tag nu. Har precis börjat med Tomb Raider samt att jag har beställt Naruto Ultimate Ninja Storm 3. Nästa spel kommer väl i September och det är GTA. Kanske låna en ps3 och köpa Last of Us samt Uncharted. Oh well.
  • 0
Monster Hunter 3 Ultimate till 3DS nu på fredag!
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
spec ops the line, far cry 3, crysis 3, tomb raider, dark souls
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Luigi's mansion 2 kanske, har fått finfina betyg så jag blev sugen. Inte minst av GR
  • 0
Luigis Mansion 2
Bioshock Infinite
Ni no Kuni: Wrath of the white witch
  • 0
Köpte metro last light PC för 230 kr och Infinite för 250 kr Pc för ett tag sedan!
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Luigis mansion 2
Monster hunter
Tomb raider
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Har precis köpt Bioshock infinite, Nu blir nästa spelköp Grand Theft Auto V.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Har nyss sett att Gamestop säljer det extremt sällsynta Spy Hunter i gallerian i centralen. Är lite tveksam om jag ska skaffa det, men är väl värt ett försök.

Citerar Ronaldinho:
Har precis köpt Bioshock infinite, Nu blir nästa spelköp Grand Theft Auto V.


Nej, nej grabben. Håll ögonen öppna efter spelen under sommarn. Garanterat många saftiga nyheter kommer.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!