Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Evolve (PS4).
  • 0
Trine 2 (PS4). Spelet ser imponerande ut i 3D!
  • 0
Medieval 2: Total War. Underbart spel som fortfarande håller.
  • 0
Child of light, nära slutet nu känns det som
God Eater Resurrection(PS4).
  • 0
Mafia III till PS4.
  • 0
Obduction.

Gillade det skarpt. Underskön värld och trevliga koncept. Kunde vara bättre pussel, men samtidigt var det storyn som fick glänsa.
8/10
"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"
  • 0
Dishonored 2 (PS4)

Även fast det mest bjuder på samma som förra spelet och inte känns lika innovativt som originalet gjorde när det släpptes, är det fortfarande ett riktigt bra spel som jag njutit mycket av såhär långt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Nier: Automata, helt jävla awesome lir.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Nier: Automata, helt jävla awesome lir.

Ska kolla in det spelet sen också.

Växelspelar frenetiskt själv: Zelda Breath of the Wilds (Wii U), Ghost Recon: Wildlands, Need for Speed (senaste), Counter Strike: Go, Sniper Elite 4, Resident Evil 7, Civilization 6, Styx: Shards of Darkness och Mass Effect Andromeda.
Do what you can, with what you have, where you are.
My Summer Car. Har gett mig fan på att jag ska lyckas bygga bilen utan att läsa igenom någon guide till spelet. Istället kollar jag efter verkliga bilder/videoklipp på hur man bygger ihop en biljävel, vilket är väldigt frustrerande. Speciellt eftersom jag alltid lyckas krocka och dö så fort jag försöker åka ned till affären.

Saatana!!
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Spelar fortfarande Borderlands handsome collection hela dagarna
  • 0
Final Fantasy XV.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Sword coast legends
  • 0
Quake Champions-betan på PC. Fick nyckel idag, diggar det skarpt.
Eller Super Mario Run på mobilen om man vill vara petig.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Zelda: BOTW
Avrundar med lite Planetside 2/Elite Dangerous på datorn.
Ser fram emot Super Mario Odyssey i jul. Då blir soffdynan rejält insutten
  • 0
Lirar Disgaea 5 på min Ps4 igen då jag kände ett sug när jag såg att switch versionen släpptes. Siktar på platinum denna gång, hade köpte det på switch om jag inte redan ägde ps4 versionen sen launchday!

Innan dess fixa jag platinum på I Am Setsuna (grymt underskattat spel!). P5 gav mig verkligen ett sug efter att gå igenom mina gamla jrpg och trophyhunta!
My common sense is tingling
  • 0
Oblivion. Kände mig lite barndomsnostalgisk. Men det är faktiskt fortfarande bra.
  • 0
Klassikern Heroes of might and magic III. Det håller bra fortfarande.
  • 0
Försökte mig på att spela original Fallout, men fastnade inte riktigt för det. Lär nog ge det ett nytt försök när backloggen lättat lite, men tills vidare hoppade jag på Fallout 3 istället.

Känns lite som att det är gjorts med det som vart över från Oblivion (sett till grafik och röstskådespelare), men bortsett från det rätt styltiga skjutandet och animationerna gillar jag det såhär långt. Känns lite som en överlevnadssimulator, har få stimpaks, ammunitionen måste konserveras och pengarna går åt till förnödenheter så snabbt att jag konstant är pank.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Dark Souls 3.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Final Fantasy XV.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Mini Ninjas. Har precis börjat och det verkar väl vara ett trevligt lite spel som man faktiskt kan lägga ner lite tid på.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Kingdom Hearts Final Mix.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!