Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Dishonored. Ett mycket och välgjord spel. Rekommendera det varmt till alla som gillar Bioshock.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Mario & Luigi: Dream Team Bros.
  • 0
Spelade Outlast på Ps4:an nyss, men var tvungen att stänga av, man blir ju fan åksjuk när man spelar det. Var det någon annan som har känt av det?
adda mig på PSN: Luca1988
  • 0
Resident Evil: Revelations. (3DS)
  • 0
Empire: Total War
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
senaste va hardtime.se
  • 0
Kingdom Hearts 1.5, samt att jag är personlig guide och lexikon till en tjejkompis som kör Mass Effect för första gången
  • 0
Blood Dragon på ultra settings
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Red Faction: Armageddon
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Metal Gear Rising: Revengeance. (X360)
  • 0
The Castle Doctrine. Kul koncept, men hela spelet bygger kring 50/50 moment vilket gör invaderande för riskfyllt.
What could POSSIBLY go wrong?
  • 0
Mitt senaste var Uncharted: Drake´s Fortune
  • 0
Ace Combat Zero: The Belkan War

Gillar det såhär långt, intensiva och adrenalinpumpande luftstrider (framförallt med en esskvadron som fick mina händer att svettas ordentligt) och ett intressant system som följer mina prestationer.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Bioshock, dags att sätta tänderna i denna klassiker enligt många!

Fast jag ogillar att det är så mörkt och creepy
  • 0
Senaste genomspelningen var Bioshock Infinite. Underbart! Kör nu Civilization V och Beyond Good and Evil HD.
  • 0
Zelda Twilight Princess.
  • 0
Battlefield 4.
  • 0
Strider. (X360)
  • 0
  • kraz
  • kraz
Dust: An Elysian Tail

Köpte det i Humble Bundlen för inte ens 40kr tillsammans med en drös andra fina indie-spel. Detta var verkligen toppen. Förstår inte varför jag inte spelat det tidigare.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Brothers: a tale of two sons
  • 0
The witcher 2 assassins of kings. Grymt bra rpg lir.
  • 0
  • ses
  • ses
Super Mario 3D Land

För enkelt för sitt eget bästa, men med det sagt ändå väldigt bra!
Reach out and touch faith!
  • 0
Spelar igenom Mass Effect 1 just nu för och ska spela igenom hela trilogin igen för ÅTTONDE gången efter köpt hela trilogin till PC. Man kan tro att man blir trött på skiten efter spelat det så många gånger men nada! Jag älskar den här spelserien mer än någon. När deb första trailern för ME4 är ute kommer jag nog skita på mig.

Annars har jag spelat ännu mer Borderlands 1 och jag måste också bli klar The Witcher 2, det första Deus Ex, AC revelations och nationalproven, eller var det testen?
Hockey, det är ganska puckat.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!