Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Dragon's Dogma. (X360)
  • 0
Bioshock till PC. Fan vad bra det är.
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Papers, Please (PC)
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Bravely Default
  • 0
Killzone shadowfall
  • 0
Grand Theft Auto V, Xbox360
  • 0
Crysis (ps3) och DmC (ps3)
  • 0
Jag håller på med Oblivion. Det är lite segt.
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
Jade empire är ett skönt spel.
Körde själv nyss igenom en till omgång Crusader kings 2
  • 0
Grand Theft Auto V. Har inte spelat något annat spel på hur länge som helst typ.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • kraz
  • kraz
Call of Duty: Ghosts (PS4)

Trodde aldrig att jag skulle köpa ett CoD-spel igen, men spelade detta hos en kollega och hade så sjukt kul med det. Har inte kört sedan MW2. Har inte rört kampanjen än, vet ej om jag kommer göra det ens, men multiplayern är väldigt rolig.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Jag varvade Mass Effect i söndags kväll och oj vilket spel. Har börjat på ME2 nu och ät superhungrig på att få spela mer!
Entering zero gravity
  • 0
Citerar GhostofCain:
Jag varvade Mass Effect i söndags kväll och oj vilket spel. Har börjat på ME2 nu och ät superhungrig på att få spela mer!


Har inte spelat något utav dem. Kanske dags nu..
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
FIFA 14
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Sleeping Dogs. (X360)
  • 0
Citerar GhostofCain:
Jag varvade Mass Effect i söndags kväll och oj vilket spel. Har börjat på ME2 nu och ät superhungrig på att få spela mer!


Hey, vilken coincidinc! Blev just klar med ettan idag, hoppade på tvåan direkt. Var ett tag sedan sist, så det ska bli skönt att få uppleva allt igen. Ser mest fram emot Kasumi för tillfället!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Age of Empires II

Fortfarande bäst.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Senast spelade var CoD: Ghost
  • 0
  • kraz
  • kraz
Brothers, A tale of two Sons

Fantastiskt mysigt och stämningsfullt. Spelade med min sambo och vi delade på en handkontroll vilket bidrog med extra myskänsla.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Skamligt nog var det Medal Of Honor warfighter
Anders Morris
  • 0
Ratchet & Clank: A Crack in Time.
  • 0
Pokémon Conquest.
  • 0
Har spelat Blackguards samt lite State of Decay. Håller också just på att installera The Raven- Legacy of a Master Thief, så imorgon blir det nog blandat med alla tre.

Bägge dom två förstnämnda är blandade upplevelser, mycket som är riktigt bra men också en hel del som kunde gjorts bättre. (absolut köpvärda i vilket fall som helst)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!