Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


The Elder Scrolls V: Skyrim (PS3)

Har insett att jag spelat för lite på min lönnmörderska, och även fast det är OP som bara den så är det riktigt underhållande och otroligt belönande när jag får till ett snyggt skott med pilbågen, och ingen har en susning om vad som pågår när jag plockar ned alla fiender en efter en.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
ActRaiser SNES
Killed by your own Vanity
  • 0
Flower (PS3)

Har aldrig spelat något liknande förut, och jag tror jag aldrig har spelat ett såpass avslappnande spel förut. Helt klart ett konstverk.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Resistance 3.
  • 0
Journey (PS3)

Wow... Jag är helt mållös. Att påstå att det var en upplevelse är en underdrift.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Playstation All-Stars Battle Royale.
  • 0
Batman: Arkham City: Game of the Year Edition!

Plockade upp det på Steam-rean för 70 kr!
  • 0
Batman: Arkham City (X360).
  • 0
The Sum of All Fears (PS2)

Rätt simplifierat jämfört med exempelvis Rainbow Six, men ändå har utvecklarna lyckats fånga kärnan i genren vilket jag gillar. Kanske lite för lätt dock, men satte svårighetsgraden på normal och AI:en är inte speciellt smarta...
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX - PS3
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Battlefield 4!
  • 0
Batman: Arkham Origins Blackgate (3DS).
  • 0
God of War 3.
  • 0
  • kraz
  • kraz
The Walking Dead: 400 days

SÅ bra, peppar season 2 som attan.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
The Stanley parable-demot, eller kanske inte.
Glory to Arstotzka!
  • 0
God of War: Ascension.
  • 0
GTA V
Livsnjutare!
  • 0
Gjort ett nytt försök med Assassins Creed 3 nu, tanken var att köra klart Outlast men där behöver man ta pauser med jämna mellanrum för att överleva! ;)
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Metal Gear Rising: Revengeance. (X360)
  • 0
Assassin's Creed Revelations. (X360)
  • 0
XCOM: Enemy Within

Grymt underhållande! Jag hade nästan börjat glömma hur beroendeframkallande XCOM är när man väl börjat spela, timmarna bara flyger förbi.

Med "Enemy Within" så känns spelet nästan som nytt; nya vapen, nya laboratorier, nya fiender, genetisk manipulation, cybernetiska enhancements, medaljer med bonusar etc. etc. etc.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Halo 3. Världens bästa multiplayerspel... för alltid. Det är otroligt hur mycket nya saker man fortfarande man kan prova på och leka runt med i det.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Red dead redemption, andra genomspelning. Sist jag körde storyn var väl då det begav sig 2010! Upplevelsen blir en helt annan, och fan vad grymt det spelet fortfarande är.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Infamous 2.
  • 0
Fire Emblem: Awakening.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!