Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Bulletstorm (X360) och Sleeping Dogs (X360)
  • 0
DMC: Devil May Cry (X360)
  • 0
FFXII-2, är runt 30h in och försöker hitta diverse fragment. Gillar verkligen tempot i spelet.

Skyrim, har skapat 2 karaktärer. Spelat runt 3h, har inte fastnat alls. Tycker det är svintråkigt änsålänge... men men hoppas man hittar lite långa grottor snart så spelet kan börja.
  • 0
Street Fighter x Mega Man.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Sleeping Dogs

Riktigt bra efter ca. 3h spelade. Saknar dock de sköna karaktärerna från GTA IV, tom. Mafia II hade ett intressantare och mer underhållande persongalleri.

Fast jag har ju inte kommit så långt än, så de intressanta typerna kanske väntar bakom nästa hörn.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Spelade igenom demoversionen av Metal Gear Rising: Revengeance (X360) ca 5 gånger igår,
jag är hittills mycket imponerad av det, ser fram emot att få spela hela spelet när det släpps.
  • 0
Jet set radio future (360)
Kebabtekniker?
  • 0
Command and Couquer 3.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Har precis fixat FFIX till min Vita och rockar hårt på det
  • 0
Blandat äventyrande i Secret Files2: Puritas Cordis med martial-arts strider i Sleeping Dogs, det ger trevlig tempo-variation.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Shin Megami Tensei: Persona 4 - PS2
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Guild Wars 2

Blir inte så mycket annat nu för tiden.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Sovande Vovvar för hela slanten. Efter 24 timmars spelande, så börjar jag närma mig 50% av "story/missions completed" (46% just nu). Fattar inte att folk kan dra igenom hela spelet på 14-16 timmar, när det det finns så sjukt mycket att göra vid sidan av "main-story".
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Inversion (X360)
  • 0
Just Cause 2

Rico-utstyrseln i "Sleeping Dogs", påminde mig om att jag hade tänkt ta den sista achievmenten i JC2 någon dag. Dvs. spela igenom på "Hardcore-mode".
(jag hade ärligt sagt glömt hur kul det faktiskt är att röja runt i Panau)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Crysis 3 (X360)
  • 0
Crysis 3(PS3)

Riktigt bra!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
  • kraz
  • kraz
the Walking Dead (pc)

Spelade precis klart det känner direkt att jag vill spela igen och göra annorlunda val. Åh.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Metal Gear Rising (X360)
  • 0
Proffesor Layton and the curious village
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Mark of The Ninja

Älskar det!
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Dragon's Dogma (X360)
  • 0
Amnesia: The Dark Descent

Ett spel som jag har planerat spela mycket länge men det har alltid varit något som kommit i vägen (ofta ett annat spel). Nu när "A Machine for Pigs" är på gång, så kändes det som det var dags att ta tag i saken.

4 timmar spelade och än så länge mycket atmosfäriskt. Får nästan lite Cthulhu-vibbar. "Dweller in Darkness" osv.

"It was the eldritch scurrying of those fiend-born rats, always questing for new horrors, and determined to lead me on even unto those grinning caverns of earth's centre where Nyarlathotep, the mad faceless god, howls blindly."
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Crysis 3 (X360) och Metal Gear Rising (X360)
  • 0
Black Mesa
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!