Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


The Walking Dead, nu när alla 5 delarna är ute så kändes det läge att pröva på det här. Att det förmodligen hinns spelas klart innan storhelgerna var också en del av attraktionen.

Än så länge verkar det riktigt bra, även om det känns mer som en interaktiv film än ett adventure-spel. Med tyngden lagd nästan helt på det filmiska, inte det interaktiva.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Mass Effect 3 (X360), Crysis 2 (X360) och Far Cry 3 (X360)
  • 0
Eastside Hockey Manager 2007
We don't see things as they are, we see them as we are - Agathodaimon
  • 0
League of Legends blev det några matcher av igår, samt lite Skyrim.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Far Cry 3 - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Guild Wars 2- PS3
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Deus Ex: GOTY - PC

Köpte det igår från GMG för 13 kr. Underbart spel som imponerar, trots sina år på nacken.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
The walking Dead, Chapter 3, spelet blir ta mig tusan bara bättre för varje kapitel. Imponerande!

Eller filmen, borde jag kanske snarare säga. Som spel betraktat, så är det nästan som luffarschack på nio rutor. En hel drös med svagheter och tillkortakommanden som verkligen inte imponerar.

Låter som en totalsågning, n'est-ce pas? Nej, eftersom TWD suger in dig totalt i handlingen och får dig att verkligen engagera dig i såväl världen som karaktärerna. Det gör att det verkligen lever upp till titeln "interaktiv film", en film där man nästan helt och hållet blir en del av själva handlingen, istället för att "bara titta" eller "bara spela" igenom den.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Blev tvungen att lira lite BFBC2 för att fixa min platinum!
Have i ever told you about the definition of insanity?
  • 0
  • kraz
  • kraz
Assassin's Creed 3, väldigt trevligt än så länge. Härnäst blir det Guild Wars 2.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
minecraft och limbo
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Skyrim till 360
  • 0
Far Cry 3 (X360)
  • 0
Skyrim, ps3!
Have i ever told you about the definition of insanity?
  • 0
Secret Files: Tunguska, ville inte börja på något större spel så här nära jul. Så efter "TWD" var genomspelat blev det ett gammalt adventure som jag inte har några dramatiska förväntningar på.

Hyggligt än så länge, även om jag retar mig på "babydoll-rösten" som huvudkaraktären har.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Witcher 2 som jag skaffade nyligen. Älskar spelet hittils!
  • 0
Förutom Tetris i mobilen så är det Mass Effect 2 (X360)
  • 0
Råkade visst skriva på tjejens profil så AkinnaV`s inlägg är mitt
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Dishonored (X360)
  • 0
Word Ruggle Android
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
Battlefield 3 tror jag.

Tillagt 2012-12-18 17:43:
Btw, någon som kan tipsa om vad jag ska spela, vet inte vad.

http://i.imgur.com/gkus7.jpg
Glory to Arstotzka!
  • 0
XCOM: EU (X360)
  • 0
Dishonored (X360)
  • 0
Ace of Spades (PC)
''Religions are like fireflies. They require darkness in order to shine'' -Arthur Schopenhauer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!