Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


TLoZ A Link To The past
Live long and prosper.
  • 0
Testade betan av nya Medal of Honor häromdagen och det kändes dåligt.
  • 0
Skyrim!
"You talkin' to me?"
  • 0
Black Mesa
Nu var det dags igen...
  • 0
Mass Effect.
Färska grönsaker.
  • 0
Spelade lite av demoversionen av XCOM: Enemy Unknown igår..
  • 0
Testade Happy Wars imorse
  • 0
King kong tilll ps2 en av de bästa spelen att komma ut till ps2.
Känslan när man ser fullt av dinosaurier stora skorpinion liknande grejer och du har kvar två skott i snipern och ett par spjut som enda tillgångar, då är det try hard time. Spurta ut, kasta iväg ett spjut med en larv på, springa förbi när dinosaurierna går dit för att äta upp larven, och när man kommit förbi dom så ser man att det är en till skorpinion som inte gått dit, och man slösar sina två skott sitt spjut och blir dödad... RAGE QUIT!
Men fortfarande ett extremt bra spel om man vill köpa ett sisa spel till sin

ps tvåa.
  • 0
Dishonored (PS3)

Misslyckades ganska ordentligt när jag skulle ta ut mitt första mål. Fick panik och utlöste larmet, så jag blev tvungen att ta mig ut så försiktigt som möjligt. Lyckades dock oskadligöra mitt mål, så allt blev åtminstone inte misslyckat.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
The Secret World

Om det är Ragnar Tørnquists hjärtliga, smarta men alltid lite överskrivna prosa och idéer som får mig att börja, är det det atmosfäriska sättet Funcom lyckats realisera hans ambitioner på som får mig att stanna kvar, ideligen glömma bort att sådana moderna klassiker som Dishonored och Xcom ligger och väntar i den verkliga världen.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Gears of War 3
  • 0
Pokemon Black
Live long and prosper.
  • 0
Dishonored(X360)

Har kommit till slutet av spelet men jag vägrar klara ut sista bannan, spelet är så underbart grymt!
  • 0
Turok Evolution (GBA)
  • 0
Mega Man 6 (NES)
  • 0
dragon age origins
  • 0
Sims 1! Så himla sött! Retro ftw! Nästan lite vintage!
  • 0
En polare tvingar mig att spela Pokémon White Version 2...
-.-
  • 0
Citerar GrönaFaran:
GrönaFaran
Offline

En polare tvingar mig att spela Pokémon White Version 2...


Och du böjer dig som en mes!? VISA STAKE, BOY! Sen är ju gameboy orginalet mycket mer skönt retro, enligt mig.
  • 0
Citerar JammerLammy:
Citerar GrönaFaran:GrönaFaran
Offline

En polare tvingar mig att spela Pokémon White Version 2...

Och du böjer dig som en mes!? VISA STAKE, BOY! Sen är ju gameboy orginalet mycket mer skönt retro, enligt mig.


Grejen är det att jag inte har lust att spela, men eftersom han är bortrest i en halv vecka så ville han ha hjälp med något på spelet..
Hade jag bestämt helt själv så skulle inte jag sitta och spela spel när det finns annat som jag hellre håller på med.
  • 0
falllout nv
  • 0
Hotline Miami

Något av en våldsam metafor över varför jag var tvungen att återvända till pc-världen, och varför dess helt ocensurerade möjligheter är, och har alltid varit, framtiden.

En fantastisk, fantastisk upplevelse med ett soundtrack att bokstavligen dö för, och döda till.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Ultimate Doom.
Färska grönsaker.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!