Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Fallout 3, men slutade efter typ 20-25 timmar.. Tyckte inte det var så kul. Nu väntar jag på att Assassins Creed Revelations ska komma ut. Då kommer det bli såhär:

http://b00red.com/sv/5851

  • 0
Okami - För Wii

Skitkul spel, förstår inte varför jag inte köpt det tidigare
  • 0
Mortal Kombat - Xbox 360
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Senaste spelet jag spelade var Dead Rising, för ca 15 minuter sedan till 360 såklart
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Mario Party
  • 0
Ja nu va de ju Zelda: The wind waker!
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Spelade nyss ut Killzone 3 för andra gången . Nu får man ta och vänta och se när fyran kommer ut .
Live long and prosper.
  • 0
Dragon Age: Origins blev en del av spelsamlingen när brorsan köpte det för ca en vecka sedan. Riktigt sköna kontroller men har dock inte hunnit spela särskilt mycket på grunda av läxor.
Chuck Norris Grew A Beard At The Age Of Eighteen. Seconds.
  • 0
L.A. Noire: The Complete Edition

Ungefär 3 timmar in i spelet så känner jag mig ytterst måttligt road av det här spelet och inte vidare imponerad av vare sig grafik, action eller detektiv-arbete.

Hoppas dock det blir bättre när historien utvecklas mer, då jag ju inte kommit långt in i spelet ännu.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Red Dead Redemption..Dock Undead Nightmare. Blir aldrig tråkigt.
Until our games are over.
  • 0
Dragon Quest IX.
Ett väldigt bra spel IMO.
http://www.youtube.com/watch?v=vYinZyxjsZM
  • 0
Citerar Han den där:
Dragon Quest IX.
Ett väldigt bra spel IMO.


True dat! Synd bara att jag aldrig givit det den tid som spelet faktiskt förtjänar. Spelade 12 timmar som mest. Måste helt klart ta upp det igen.

Senaste jag spelade var Minecraft <3
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
True dat! Synd bara att jag aldrig givit det den tid som spelet faktiskt förtjänar. Spelade 12 timmar som mest. Måste helt klart ta upp det igen.


Det är STORT med. Jag hittade nyss några sidequests och vart paff när jag googlade efter sidequest FAQ över hur mycket det finns att göra på ett DS spel.
Ang att du måste ta dig igenom det, det kommer säkert snö och blask snart. ;) *hint hint*
http://www.youtube.com/watch?v=vYinZyxjsZM
  • 0
Citerar Han den där:
Det är STORT med. Jag hittade nyss några sidequests och vart paff när jag googlade efter sidequest FAQ över hur mycket det finns att göra på ett DS spel.
Ang att du måste ta dig igenom det, det kommer säkert snö och blask snart. ;) *hint hint*


Sant, har också tittat igenom listor över sidequest och dylikt. Stort och omfattande, speciellt för att vara ett bärbart spel
Dock, med snö och blask kommer även Rayman Origin och Skyward Sword (som inhandlas till jul).
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Assassins Creed tror jag nog! eller var det Mario Kart?
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
The Witcher 2!
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
Battlefield Play4Free
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Tales of the abyss.
http://www.youtube.com/watch?v=vYinZyxjsZM
  • 0
Battlefield 3 och Football Manager 2012. Två smått beroende framkallande spel som man vill spela smått hela tiden och om man inte spelar det så tänker man på dem när liknelser dyker upp.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
GTA IV eller Revelations.
  • 0
har spelat alice: madness returns och ..trots vissa saker som jag stör mig på.. så tycker jag det e helt okej
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Någon timma med L.A. Noire. Spelet är atmosfäriskt och en del av fallen är riktigt intressanta. Dock så retar jag mig en del på "intervju/förhören" med valen av "Truth, Doubt, Lie".

Ibland så känns det som att man ska utgå från något i stil med "The Letter of the Law" och tolka de tre alternativen helt bokstavligt, medan vid andra tillfällen så förväntas man utgå från "The Spirit of the Law" och tolka de tre valen utifrån andemeningen.

Exempel: Även om allt ett vittne säger är sant, ord för ord, mening för mening...så ska man ändå välja "Lie" eftersom man kan bevisa att de undanhåller viktig information. Frustrerande...
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!