Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Dragon Age: Origins - Awakening - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Left 4 Dead 2

Roligare Co-Op spel får man leta efter...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Splinter Cell Conviction

Ska försöka ta mig igenom Realistic, vilket verkar vara mycket lättare än vad jag först trodde.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Oblivion på 360
Hail to the King, baby
  • 0
The Elder Scrolls III: Morrowind
  • 0
El Shaddai

Om den första spelomgången är en av förundran och fundering, så är den andra och den tredje och den... av ren och skär förväntad spelglädje.

Inte ens alldeles för frekventa hackningar och frysningar kan hålla mig borta från att fördjupa mig i stridsystemets intuitiva grace och rytmiska precision, återse en helvetiskt vacker abstraktion av jorden som jag nästan önskar vore sann.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Gradius V - PS2
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Red Dead Redemption - PlayStation 3

Enda anledningen var att ajg skulle samla trophies, så att det i sin tur skulle leda till att jag höjdes upp några PSN-levlar. Den level som står på min användare var från senaste gången jag loggade in. Detta va för ungefär en månad sedan. Borde vara i 8-10 någonting...
Chuck Norris Grew A Beard At The Age Of Eighteen. Seconds.
  • 0
inFamous

Bra strider, med underbart "klättrings-system". Storyn är väl inte den bästa men spelbarheten väger upp det.

Älskar att klättra upp på en av de högsta platserna i spelet, blicka ut över staden och sedan bara hoppa rätt ut i luften.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Age of Conan: Hyborian Adventures

Riktigt roligt (och beroendeframkallande) MMO, som förmodligen kommer att strypa det lilla "sociala liv" jag har kvar.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Mario Kart Wii
  • 0
Senaste jag klarade: Max Payne. Bra spel, men lite väl enformigt.
Senaste jag spelade: Max Payne 2: Bra spel, men lite väl enformigt.

Historien återupprepar sig.

När jag klarat MP2 så har jag bara 60 köpta men oavklarade spel kvar.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Persona 2: Innocent Sin

Om Persona 3 - och till viss del fyra - ofta fick mig att ifrågasätta min tidigare självklara relation till Shin Megami Tensei-universumet, är Persona 2: Innocent Sins plötsliga tillkomst från det tidigare förlorade istället som att bli förälskad på nytt.

Ett spel från tiden då Megaten fortfarande var intellektuellt och tematiskt vågat, ett spel där inget så enkelt som hundraprocentiga fiender existerar och människans godtrogenhet har den allt mer skrämmande förmågan att omkullkasta hela verkligheten.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Metro 2033

Hade legat i min spelhög (i stort sett) ospelat under allt för lång tid. Än så länge både snyggt och bra gameplay.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
The Legend of Zelda: Twilight Princess - Gamecube
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Star Ocean: The Last Hope.

Ni som spelat det vet hur USLA röstskådespelarna är och hur livlösa karaktärerna är. Men för fan det är ju STAR OCEAN God damn it...!
What could POSSIBLY go wrong?
  • 0
Dark Souls

Och det är alldeles, alldeles fantastiskt.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Dead Island i cirka 5 minuter. Sedan blev det kvällsmat, startade det igen 30 min senare, då en ny 72 mb patch laddades ner....*Game Broken For All Steam Users*.

Grrr....det var ju just för att slippa allt sådant här nonsens som jag avstod från att köpa "Rage" idag.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Final Fantasy VI.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Battlefield 3 Beta.

För att till en början kännas bra har jag nu lackat sönder på alla irriterande buggar. Mest irriterande t.ex. när det inte fungerar att avfyra ett enda skott, eller att man aldrig kan stå still, eller att man försöker armera en bomb, men kommer inte längre än halvägs innan timern resetas, och blir dödad efter 30sekunders misslyckad armering. Fy fan. Men den har sina bra stunder också.
Stay out of my shed
  • 0
Game Room

Ville bara kolla ifall det var lika dött som jag mindes det... Det var det
  • 0
Black Ops. Det är den gamla vanliga visan. Jag sätter in skivan, spelar en halvtimme och tröttnar. I ren tristess letar jag mig in på GR där jag brukar fastna i några timmar.

Ska bli roligt nu när Skyrim kommer.
this is not even my final form
  • 0
Senaste jag klarade: Broken Sword: Shadow of the Templars Directors Cut
Rekomenderas varmt då det är ganska lätt för sin genre, och dessutom inkluderar ett hint-system.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Skate 3

Oerhört skönt att bryta av pluggandet med en ny snus och lite planlöst skejtande.
Måste börja spela på riktigt igen...
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!