Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Vart hittar jag nedladdningsfilen till betan på Ps4?
  • 0
Citerar Playarn:
DM7J-LFN9-RKP7
K34J-H2NB-TDT9

PS4 (EU). Bara att ta

De verkar inte fungera, inte på bungies hemsida...måste koden lösas in på ps4-enheten?
  • 0
Tjenixen! Vet att det förmodligen är kört, men om det är någon som känner att de har en PS4 Beta-nyckel över så vore jag sjukt tacksam om jag kunde få ta del av en sådan!

Mitt PSN är: KottenBase
Bara att lägga till är lite skralt i vänlistan då mina kompisar inte gått över till PS4. Så det är alltid trevligt att ha någon att spela med

Tack för ett sjukt bra forum!
  • 0
Citerar Iqaros:
De verkar inte fungera, inte på bungies hemsida...måste koden lösas in på ps4-enheten?


Ja de är koder som jag fick efter att ha löst in en kod på Bungies hemsida, tror dock att båda är tagna nu.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Drevmok:
Tjenixen! Vet att det förmodligen är kört, men om det är någon som känner att de har en PS4 Beta-nyckel över så vore jag sjukt tacksam om jag kunde få ta del av en sådan!

Mitt PSN är: KottenBase
Bara att lägga till är lite skralt i vänlistan då mina kompisar inte gått över till PS4. Så det är alltid trevligt att ha någon att spela med

Tack för ett sjukt bra forum!


Behöver du fortfarande en key? Jag har i så fall!
  • 0
Jag skulle uppskatta en key

Kan man köra betan utan internet förresten?
  • 0
Citerar Victor25:
Jag skulle uppskatta en key

Kan man köra betan utan internet förresten?


Det är ett onlinespel...?

Tillagt 2014-07-18 00:21:
Har precis installerat det!

DrLectersDentist på PS4 om ni vill lira!
  • 0
Iaf om någon skulle vilka ge bort sin key så skulle jag bli så det vara så jävla schysst. Skriv till mig på psn eller maila mig för keyn isåfall.

Psn: VicNic25

E-mail: [email protected]
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Iqaros e verkar inte fungera, inte på bungies hemsida...måste koden lösas in på ps4-enheten?

Ja de är koder som jag fick efter att ha löst in en kod på Bungies hemsida, tror dock att båda är tagna nu.

Ajdå, där ser man!

Aja, om det finns någon annan själ med en extra nyckel till ps4 så får ni gärna skicka ett PM till mig, det vore väldigt uppskattat! Tack på förhand.
  • 0
Har kört någon timme och hittills är det... Sådär. Hade önskat att det var mer öppet istället för att man ska göra ett uppdrag, skickas tillbaka till sitt plan för att sedan påbörja nästa. Skulle ha varit mer av ett questupplägg.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Har kört någon timme och hittills är det... Sådär. Hade önskat att det var mer öppet istället för att man ska göra ett uppdrag, skickas tillbaka till sitt plan för att sedan påbörja nästa. Skulle ha varit mer av ett questupplägg.


Jag gillar spelet skarpt, men som Playarn säger, spelet borde varit öppet. Känns också konstigt att börja på samma ställe 8 ggr innan man byter ställe.

GRAFIKEN DÄREMOT ÄR PERVERST SNYGGT!
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Någon som har en nyckel till betan(ps4)? Skulle vara väldigt uppskattat
XBL: Trasig mygga
  • 0
Redan max-level för betan. Hade hoppats på att det skulle vara högre cap än i alfan
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
D7TN-MENK-NF4L (PS4)

Först till kvarn! Koden skrivs in i Redeem code på PSN store.

Adda mig på PSN om ni vill spela Destiny: Sallstrom1989
  • 0
  • Arna
  • Arna
Letar efter en nyckel till PS3, PMa gärna mig om någon har lust att dela med sig
Hej och hå!
  • 0
skrev in min kod från webhallen länge sedan på bungies sida men har inte fått någon beta kod ännu??
i'll Be Back
  • 0
via mobil

@felixen
För någon vecka sedan skicka dom ju ut mail att man skulle välja platform mm ville ha koden till. Har du gjort det? Sen kommer inte koden på mail utan man får logga in på bungie.net på som profil för att se koderna. Verkar inte som alla vet detta, så skriver det ändå ifall du kan ha missat.

Tillagt 2014-07-19 00:16:
via mobil

Blev lite fel i meningarna där hehe
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Citerar WesCan:
via mobil

@felixen
För någon vecka sedan skicka dom ju ut mail att man skulle välja platform mm ville ha koden till. Har du gjort det? Sen kommer inte koden på mail utan man får logga in på bungie.net på som profil för att se koderna. Verkar inte som alla vet detta, så skriver det ändå ifall du kan ha missat.

Tillagt 2014-07-19 00:16:
via mobil

Blev lite fel i meningarna där hehe


Tackar!
i'll Be Back
  • 0
Så Betan börjar 23.e för Xbox
i'll Be Back
  • 0
Tjenare, har någon en Destiny beta nyckel till PS3 som dem inte har behov av? Skicka gärna PM ifall ni har kod
Om vi ses på stan kan vi säga hej!
  • 0
Har två nycklar över till PS4 för betan om någon är intresserad. PM mig bara på GR så får ni en nyckel
MVH Wolfez
Officially Stuck In The Elevator!
  • 0
ni som är med i betan vet ni om man kan spela strikes med främlingar eller måste det vara någon från sin vänlista??
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Vad är max leveln på betan ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Man kan köra med främlingar och Max level på betan är 8.
Officially Stuck In The Elevator!
  • 0
okej tack så mycket,
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!