Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Riktigt taggad på detta spel, någon som vet när betan börjar?
i'll Be Back
  • 0
Summer 2014.
KO
  • 0
Läste om flygfordon någonstans, men att de slopade riddjur. Tror ni flygfordenen kommer fungera som "mounts" att man flyger runt fritt eller bara som att flyga från punkt a-b?
  • 0
hoppas att man kan flyga fritt fast tvivlar på det
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Min tråd om vilken konsol ni kommer att köpa Destiny till blev tyvärr stängd. Så jag ställer frågan här istället; Vilken konsol kommer ni att köpa Destiny för?

Det kan ju vara intressant att se vilken konsol dom flesta kommer att spela Destiny på. Vore ju jobbigt om man tex köper PS4-versionen om 90% spelar på tex Xbox One.
I mitt fall har det mycket om vilken Nextgen-konsol jag kommer att köpa först...
  • 0
Även om 90% kör på en annan version än du så kommer du fortfarande har gott om människor att spela med.

Men för att besvara frågan så blir PS4 det givna valet.
  • 0
Själv lutar jag åt att köpa en Xbox One när Destiny kommer. Men som sagt; det beror väldigt mycket på vad folk svarar i den här tråden.
  • 0
Citerar Bjork:
Själv lutar jag åt att köpa en Xbox One när Destiny kommer. Men som sagt; det beror väldigt mycket på vad folk svarar i den här tråden.


Spelet kommer sälja grymt bra till bägge konsoler, så om du inte specifikt letar efter folk att spela med i denna tråd så har du inget att oroa dig över
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Är brutalt sugen på detta, blir nog ett köp till PS3. Om jag nu inte bestämmer mig för att köpa PS4-bundlen med ett vitt PS4.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
La precis en bokning på limited edition (PS4) hos webhallen. Grymt taggad på detta!!!!

Om några vill lira tillsammans sen när det väl börjar (eller i betan) så kan ni joina upp CloaksNDaggers. Är jag och ett gäng polare där just nu, skulle va kul och bli ett gäng

Klanen: http://goo.gl/vaA31z
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
  • Andy
  • Andy
EDIT: Nvm.
  • 0
När får man mailet med beta koderna ? Vill börja spela nu
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Satte min beställning på Webhallen i tisdags, så man är väl inte direkt först i kön för kod eller nyckel....

Men det vore såklart jäkligt kul att testa redan ikväll så jag hoppas det ramlar in under dagen

Kanske får strosa ner till mitt postombud och hämta ut Dunderburken jag impulsköpte just innan - så allt är riggat och klart ifall fru Fortuna släpper till

Tillagt 2014-07-17 11:46:
Citerar neostar:
När får man mailet med beta koderna ? Vill börja spela nu


Det ska väl gå börja ladda ner redan nu såvitt jag förstår, men Betan startar väl 19.00 ikväll?
  • 0
Citerar PappaBosse:
Satte min beställning på Webhallen i tisdags, så man är väl inte direkt först i kön för kod eller nyckel....

Men det vore såklart jäkligt kul att testa redan ikväll så jag hoppas det ramlar in under dagen

Kanske får strosa ner till mitt postombud och hämta ut Dunderburken jag impulsköpte just innan - så allt är riggat och klart ifall fru Fortuna släpper till

Tillagt 2014-07-17 11:46:
Citerar neostar:När får man mailet med beta koderna ? Vill börja spela nu

Det ska väl gå börja ladda ner redan nu såvitt jag förstår, men Betan startar väl 19.00 ikväll?


Betan går att ladda ner redan ifall man beställt den digitala utgåvan annars får man vänta på sin aktiveringskod ifrån Bungie som inte verkar ha skickats ut ännu...startar 19:00 i Sverige ikväll
  • 0
Mjo... fast jag gick genom Webballen av någon anledning så jag måste först få en kod därifrån för att sen kunna ansöka om nyckel på Bungie - om jag nu inte fått allt om bakfoten förstås

Händer oftare än jag brukar vilja erkänna
  • 0
Citerar PappaBosse:
Mjo... fast jag gick genom Webballen av någon anledning så jag måste först få en kod därifrån för att sen kunna ansöka om nyckel på Bungie - om jag nu inte fått allt om bakfoten förstås

Händer oftare än jag brukar vilja erkänna


Jag har förhandsbokat via Webhallen också och fick nyckel direkt, men det var också när Bungie gick ut att man fick en nyckel ifall man förhandsbokade på utvalda återförsäljare.
Där står på Webhallen att nycklarna de skickar ut är begränsade så kan vara att dem är slut ifall du inte fått någon?! Bokat nydligen?
  • 0
I Tisdags som sagt (15/7)

Jodå, det kan ju vara slut på nycklar redan...
Jag har mailat till Webhallen angående det, men inte fått något svar än.
Annars får man väl snällt vänta... jag kommer ändå inte ha särskilt mycket tid över just nu

*EDIT: Nevermind, nu kom koden - tog ganska precis 2 dygn från beställningen
  • 0
Jag bokade mitt på webhallen den andra juni och har inte fått någon kod

Jag antar att dom skickar ut dom randomly då efterssom du fick en
  • 0
Har inte fått något mail än fr0n bungie med beta koderna =(

Någon som fått de än ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
via mobil

Folk vet säkert redan detta, men skriver ändå ifall att. Själva koden kommer inte i ett mail utan bara ett mail att det finns att hämta om man loggar in på webhallen. En kompis mail hamna i skräpposten. Men jag vad han logga in och kolla under beställningar på webhallen. Där själva koden finns. Så har ni inte fått mail efter bokning så logga in på webhallen och kolla

Tillagt 2014-07-17 17:40:
via mobil

Bad han logga in*
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Är sugen på spelet, men har inte lust att förboka det, finns ju faktiskt en risk att spelet inte levererar... Ingen beta för min del med andra ord!
  • 0
Citerar Iqaros:
Är sugen på spelet, men har inte lust att förboka det, finns ju faktiskt en risk att spelet inte levererar... Ingen beta för min del med andra ord!


Du kan få en kod av mig om den kommer någon gång. Den ska ju sätta igång om en halvtimme me ja har fortfarande inte fått mail med beta koderna =(

VAR FAAN E KODERNA ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
via mobil

Tydligen ska koderna skickas ut nu 19 när betan startar. Vilket för mig är helt idiotiskt. Då ska man ju ladda ner vilket kommer ta ett bra tag. Kommer säkert ta hela kvällen när alla ska ladda mer samtidigt också. Så försvann den här dagen. Borde ju skickat ut så man kunde få ladda ner före så det bara är och starta vid 19.
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!