Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Citerar MyCreeds:
Digital Guardian Edition... och ändå ser jag inte röken av de bonus saker jag blivit lovad.. Hmm.


De ligger hos killen som delar ut din "mail/post" i The Tower.
Är det redeemed codes du sedan syftar på så måste du gå in på bungies sida och "aktivera" koderna för att sedan hämta dem i The Tower.

Om du inte installerat add-on filerna på din PS4 så kolla om de inte ligger i fliken "Add-Ons" när du klickar ner bland menyerna på just Destiny innan du startar spelet, alternativt på in i inställningar - PSN - restore license och försök igen
  • 0
Properskillz, du borde la kunnat köpa den på hemsidan och kringått din kryss låda no?
  • 0
Happ, media markt Malmö har icke fått in sina destiny exemplar än. Så var det med det..
  • 0
Ni som spelar på xb1 gå gärna med i gruppen på Bungie.net
Ni ps4 får oxå göra det, men de är brist på xbox spelare

Direktlänk: http://www.bungie.net/sr/Clan/Detail/17524
  • 0
jaha Boys, ni som hunnit spela destiny, vad tycker ni så här långt? har tyvärr inte hunnit spela än
  • 0
proper skillz på xbone o nån vill lira.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
fått meddelande att jag får vänta 2-5 arbetsdagar om jag vill ha Vanguard edition av Destiny till XB One. Media Markt i Malmö hade inte fått in dessa och kan inte svara på när de får dem heller. Är vanguard edition nåt att ha? Någon som vet?
  • 0
Nån mer än jag som blir disconnectad från servern lite då och då?
  • 0
jag vart disconectad ca 2 gånger på den lilla stund jag han lira på xboxone
  • 0
Så hur tycker ni att Destiny känns? Vilka klasser har ni valt?
Själv så valde jag en kvinnlig awoken hunter.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Citerar Polar_Bear:
Så hur tycker ni att Destiny känns? Vilka klasser har ni valt?
Själv så valde jag en kvinnlig awoken hunter.


Valde att spela som Warlock, och än så länge gillar jag spelet skarpt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Har precis skaffat både PS4 och Destiny och letar efter folk som vill lira! Har försökt ragga in-game men alla verkar sjukt osociala.

Är bara level 4 men kan göra ny gubbe om det är så. exige021 heter jag på PSN bara att adda!
Va?
  • 0
Citerar Polar_Bear:
Så hur tycker ni att Destiny känns? Vilka klasser har ni valt?
Själv så valde jag en kvinnlig awoken hunter.


Jag skulle vilja påstå att det är både väldigt bra och dåligt. Spelmekaniken och känslan i stort är sjukt nice. Men patrol-uppdragen t.ex. känns bara billiga och meningslösa. Jag känner att jag saknar NPC's i spelet. Det hade vart bättre än beacons, eller åtminstone ett bra komplement till beacons. Man får aldrig riktigt någon attatchment till storyn så som det är just nu.
Gameplayet är dock så sjukt bra att det kompenserar upp för det hela i mitt tycke.
Tror man kommer ha som mest kul när man börjar raida. Jag har nästan bara kört storyn. Avslutade med ett par mp-matcher också iofs.

Jag kör också på en kvinnlig hunter, fast mänsklig. Älskar subklassen just nu, även om jag tror att jag kommer byta tillbaka sen bara för golden gun.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Jag måste sgäa att jag älskar Destiny, men är ändå besviken på något vis, jag kan inte sätta fingret på vad det är exakt. Allt känns så perfekt, men ändå inte! Bungie har mycket kvar att bevisa och de är mästare på att skapa spel och lyssna på sin Community!

Vad jag också vill se är hur snabbt det kan komma och lyckas med att släppa mer content! Och jag skulle även vela se en fjärde klass + kanske något tillägg i spells så man kan variera lite!
  • 0
Körde lite multiplayer. Det visa sig att jag va redigt kass. Får nog spela lite till och få in nån taktik eller något liknande.
  • 0
Någon som är lvl 20+? Vill hitta folk att spela strikes med. Xbox one.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
Någon som är lvl 20+? Vill hitta folk att spela strikes med. Xbox one.


Tja! är 12 men tänkte levla rätt snabbt. Klämmer nog in 10 timmar om dagen veckan ut.

Letar flera som vill spela! Alla välkomna Vi kanske kan ses alla som vill spela nere i baren på flyghangaren (en trappa ner) och teama upp där efter level? Typ torsdag klockan 21?

GT: Moonmoose
  • 0
Har precis börjat lira det men hoppas kunna ge det lite mer tid ikväll och till helgen.
Om någon är sugen på att teama upp så är mitt PSN: Englundaren.
Lirar på PS4 också...

//D
  • 0
Funderar på att köpa detta men hur mycket internet data använder det i timmen ungefär?
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Jaha, då har man tagit sig upp till level 20 och lyckats få en Legendary Hand Canon

Så här långt (isch 15h) är jag sjukt nöjd och av vad jag så här långt sätt finns det MASSOR att börja pyssla med på level 20. Summa summarum så känns det riktigt lovande för de kommande månaderna
Video games is not just away of fun, it's a way of life.
  • 0
Tycker det bästa med spelet hittills är de absolut snortighta kontrollerna. Känns inte alls jobbigt att spela ett FPS med handkontroll när de lyckats så bra med dem. Sen får vi la se hur kul spelet blir i längden men hittills har det varit hyfsat bra. (Xbox One)
  • 0
Citerar Rayman84:
Jaha, då har man tagit sig upp till level 20 och lyckats få en Legendary Hand Canon

Så här långt (isch 15h) är jag sjukt nöjd och av vad jag så här långt sätt finns det MASSOR att börja pyssla med på level 20. Summa summarum så känns det riktigt lovande för de kommande månaderna


Jag skyndar långsamt, är lvl 12 med min Warlock och är kvar på månen
Finns saker jag saknar, t.ex. en karta ute i världen! Inte för att man egentligen behöver det då man blir rätt bra hållen i handen när man är på uppdrag men för "Explore" hade det varit toppen.. Vill ta mig runt och leta döda ghost och loot-kistor (hittade ett emblem igår i en väldigt bra gömd kista) och då hade en karta passat bra
  • 0
Om det är någon som har kommit till mars eller ska köra uppdragen på mars så är jag gärna med! (xbox one)
  • 0
Lägg till WOWjocke1337 om någon vill lira, PS4, är lv9 nu!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Är sjukt sugen på detta spel men äger bara en 360. Ska man köpa det ändå?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!