Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Citerar Playarn:
Det är ju näst intill bekräftat, då informationen kommer ifrån DeeJ - en community manager hos Bungie.

Bungie i sig har väll inte tekniskt sätt bekräftat det, men det är ju en relativt startk källa..


Han har inte alls bekräftat det. Infon kommer från en Reddit-användare som fipplat lite i koden. Det enda DeeJ har bekräftat är att det kommer finnas ett explore-område per planet.

Sen till er andra som whinar:

Vad har ni förväntat er? Om detta stämmer får man 20+ storyuppdrag som kan spelas på två olika svårighetsgrader. Samma gäller för alla strikes. Explore-mode på 5 planeter, en end-game raid som enligt Bungie en väl etablerad clan inte klarade på 16 timmar ens! Sen har ni multiplayerläget som man kan spela för evigt. Det kommer släppas två EXPANSIONER (inte små fjuttiga map-packs). Bungie har sagt gång på gång på gång att varje kväll med Destiny kommer innehålla en ny upplevelse. T.ex. Tidsbegränsad boss, nytt game mode som Iron Banner eller nån ny public event. Sen ett jävla lootande på det och allt går att göra i co-op. Så hur tänker ni som klagar på brist på innehåll egentligen?
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Citerar Playarn et är ju näst intill bekräftat, då informationen kommer ifrån DeeJ - en community manager hos Bungie.

Bungie i sig har väll inte tekniskt sätt bekräftat det, men det är ju en relativt startk källa..

Han har inte alls bekräftat det. Infon kommer från en Reddit-användare som fipplat lite i koden. Det enda DeeJ har bekräftat är att det kommer finnas ett explore-område per planet.

Sen till er andra som whinar:

Vad har ni förväntat er? Om detta stämmer får man 20+ storyuppdrag som kan spelas på två olika svårighetsgrader. Samma gäller för alla strikes. Explore-mode på 5 planeter, en end-game raid som enligt Bungie en väl etablerad clan inte klarade på 16 timmar ens! Sen har ni multiplayerläget som man kan spela för evigt. Det kommer släppas två EXPANSIONER (inte små fjuttiga map-packs). Bungie har sagt gång på gång på gång att varje kväll med Destiny kommer innehålla en ny upplevelse. T.ex. Tidsbegränsad boss, nytt game mode som Iron Banner eller nån ny public event. Sen ett jävla lootande på det och allt går att göra i co-op. Så hur tänker ni som klagar på brist på innehåll egentligen?


Missförstå mig rätt nu. Jag gick från typ 1% hype innan betan, till att bestämma mig för att köpa både konsol och spel i November. Men jag förväntade mig ändå att det skulle vara lite större.
Många av sidouppdragen i betan var ju typ bara "kör dit och ställ dig där i 5 sekunder", "döda 5 fiender", etc. Uppdrag som man klarade av på mellan 15 sekunder-2 minuter. Sen var ju inte main-uppdragen särskilt långa heller. Jag förväntade mig bara lite större skala på både spelet och uppdragen. Nu vet vi iofs ingenting om hur det kommer se ut i hela spelet, så det kan mycket väl vara större/längre uppdrag.
Hade gärna sett mer Borderlands 2-lika uppdrag där ett uppdrag kan sträcka sig igenom 2-3 olika världar.

5 planeter känns dock lite för lite. Trodde där skulle vara 10-12, minst. Hade nog hellre sett att de skippat att köra ut ett nytt spel vartannat år och istället kört månadsavgift och maximerat storleken brutalt efter hand.

Mycket beror iofs även på hur stort återspelningsvärde allt har. Den som lever får se.

Kommer som sagt definitivt köpa både detta och konsol till November. Men tror att jag kommer ha tröttnat redan efter en månad eller två, tyvärr.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar BenDöver:
Vad har ni förväntat er? Om detta stämmer får man 20+ storyuppdrag som kan spelas på två olika svårighetsgrader. Samma gäller för alla strikes. Explore-mode på 5 planeter, en end-game raid som enligt Bungie en väl etablerad clan inte klarade på 16 timmar ens! Sen har ni multiplayerläget som man kan spela för evigt. Det kommer släppas två EXPANSIONER (inte små fjuttiga map-packs). Bungie har sagt gång på gång på gång att varje kväll med Destiny kommer innehålla en ny upplevelse. T.ex. Tidsbegränsad boss, nytt game mode som Iron Banner eller nån ny public event. Sen ett jävla lootande på det och allt går att göra i co-op. Så hur tänker ni som klagar på brist på innehåll egentligen?


Grejen är typ att spelet i stor mån är ett MMO. Oavsett vad Bungie själva kallar det så är det något som verkligen är en stor del av designen och strukturen i spelet. Det är MMO-ish miniuppdrag, daily-quests, events och liknande. Fast om man jämför med ett MMO så är det också lite fattigt till skalan, vilket får tanken på expansioner att kännas lite trist då det redan är två utannonserade som man förväntas köpa för att ha nya saker att göra. Och något som många MMO:s har eller för många bör ha är fylligt med innehåll och saker att göra medan man levlar.

Men nu kommer levlingen gå väldigt fort och uppdragen är i sig korta och många verkar säga att huvudmotivationen att göra något över huvud taget är för att hitta gear och vapen (hurra... den roligaste delen av MMO:s... not) för multiplayer, multiplayer som inte verkar vara i närheten av like utbyggt som i Halo samt att vapnen ändå skalas så att många vapen under uppdrag ändå inte behöver vara så mycket bättre än andra i PVP.

Så jo, det känns ibland som lite innehåll i och med spelets natur. Detta innehåll kommer att plöjas igenom snabbt.

Tillagt 2014-07-29 21:32:
Citerar properskillz:
5 planeter känns dock lite för lite. Trodde där skulle vara 10-12, minst. Hade nog hellre sett att de skippat att köra ut ett nytt spel vartannat år och istället kört månadsavgift och maximerat storleken brutalt efter hand.


Well, vi har inte så många planeter i solsystemet men om man slänger in några månar så
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar BenDöver:Vad har ni förväntat er? Om detta stämmer får man 20+ storyuppdrag som kan spelas på två olika svårighetsgrader. Samma gäller för alla strikes. Explore-mode på 5 planeter, en end-game raid som enligt Bungie en väl etablerad clan inte klarade på 16 timmar ens! Sen har ni multiplayerläget som man kan spela för evigt. Det kommer släppas två EXPANSIONER (inte små fjuttiga map-packs). Bungie har sagt gång på gång på gång att varje kväll med Destiny kommer innehålla en ny upplevelse. T.ex. Tidsbegränsad boss, nytt game mode som Iron Banner eller nån ny public event. Sen ett jävla lootande på det och allt går att göra i co-op. Så hur tänker ni som klagar på brist på innehåll egentligen?

Grejen är typ att spelet i stor mån är ett MMO. Oavsett vad Bungie själva kallar det så är det något som verkligen är en stor del av designen och strukturen i spelet. Det är MMO-ish miniuppdrag, daily-quests, events och liknande. Fast om man jämför med ett MMO så är det också lite fattigt till skalan, vilket får tanken på expansioner att kännas lite trist då det redan är två utannonserade som man förväntas köpa för att ha nya saker att göra. Och något som många MMO:s har eller för många bör ha är fylligt med innehåll och saker att göra medan man levlar.

Men nu kommer levlingen gå väldigt fort och uppdragen är i sig korta och många verkar säga att huvudmotivationen att göra något över huvud taget är för att hitta gear och vapen (hurra... den roligaste delen av MMO:s... not) för multiplayer, multiplayer som inte verkar vara i närheten av like utbyggt som i Halo samt att vapnen ändå skalas så att många vapen under uppdrag ändå inte behöver vara så mycket bättre än andra i PVP.

Så jo, det känns ibland som lite innehåll i och med spelets natur. Detta innehåll kommer att plöjas igenom snabbt.

Tillagt 2014-07-29 21:32:
Citerar properskillz:5 planeter känns dock lite för lite. Trodde där skulle vara 10-12, minst. Hade nog hellre sett att de skippat att köra ut ett nytt spel vartannat år och istället kört månadsavgift och maximerat storleken brutalt efter hand.

Well, vi har inte så många planeter i solsystemet men om man slänger in några månar så


Jag kan lova dig att Activision och Bungie inte skickar ut sin nya stora IP som ska vara i 10 år med för lite innehåll. Vi får se i september och jag är inte det minsta orolig. Men vill man rusha storyn och inte se sig omkring i världen så kan man säkert plöja igenom det fort.
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Jag kan lova dig att Activision och Bungie inte skickar ut sin nya stora IP som ska vara i 10 år med för lite innehåll.


Beror på hur mycket de vill ha betalt för spelet. Det ska ju inte ha någon månadskostnad så det finns ju risk att de kör en EA på oss
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Till er som testat betan en hel del nu. Vad tror ni om framtiden för Destiny? Bungie har ju verkligen investerat sinnessjuka mängder pengar i det och det känns nästan som att det måste bli en klassiker för att det inte ska floppa totalt.

Så jag är lite nyfiken på intryck gällande sånt.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar jonte91n:
Till er som testat betan en hel del nu. Vad tror ni om framtiden för Destiny? Bungie har ju verkligen investerat sinnessjuka mängder pengar i det och det känns nästan som att det måste bli en klassiker för att det inte ska floppa totalt.

Så jag är lite nyfiken på intryck gällande sånt.


För svårt att försöka förutspå spelets framtid bara utefter betan. Tror inte vi har någon riktig bild av detta innan vi fått se hur spelets kommande expansioner kommit ut. Så kanske efter den första DLC:n kommit kan man nog svara på detta.

Jag tror spelet kommer vara kul, men just nu har jag svårt att se om jag kommer ha kul i 10 år.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar jonte91n:Till er som testat betan en hel del nu. Vad tror ni om framtiden för Destiny? Bungie har ju verkligen investerat sinnessjuka mängder pengar i det och det känns nästan som att det måste bli en klassiker för att det inte ska floppa totalt.

Så jag är lite nyfiken på intryck gällande sånt.

För svårt att försöka förutspå spelets framtid bara utefter betan. Tror inte vi har någon riktig bild av detta innan vi fått se hur spelets kommande expansioner kommit ut. Så kanske efter den första DLC:n kommit kan man nog svara på detta.

Jag tror spelet kommer vara kul, men just nu har jag svårt att se om jag kommer ha kul i 10 år.


Jovisst är det svårt vid ett sådant tidigt stadium, men man kanske kan få en sorts försmak av det? Och det var väl det jag var lite grann utefter; ser ni er själva spela detta om säg 5 år? Eller kommer det få backa för andra, mycket hetare spel, i framtiden? Det känns som om Bungie verkligen vill att det här spelet ska hålla i många år och jag har väldigt svårt att se det. Jag är rädd för att Bungie kommer åka på en riktigt brakförlust vilket vore fruktansvärt sorgligt.

No Mans Sky däremot, där ett spel jag kan se mig själv spela i över 5 år. Det finns såklart enorma mängder frågetecken om det, men ändå.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar jonte91n:
No Mans Sky däremot, där ett spel jag kan se mig själv spela i över 5 år. Det finns såklart enorma mängder frågetecken om det, men ändå.


Om No Man's sky låter mig spela med mina polare på ett smidigt sätt så kommer jag säkert spela det länge.

Citerar jonte91n:
Jovisst är det svårt vid ett sådant tidigt stadium, men man kanske kan få en sorts försmak av det? Och det var väl det jag var lite grann utefter; ser ni er själva spela detta om säg 5 år? Eller kommer det få backa för andra, mycket hetare spel, i framtiden? Det känns som om Bungie verkligen vill att det här spelet ska hålla i många år och jag har väldigt svårt att se det. Jag är rädd för att Bungie kommer åka på en riktigt brakförlust vilket vore fruktansvärt sorgligt.


jag vet inte vad jag ska säga. Jag har ingen som helst information om vad som faktiskt kommer vara i spelet egentligen. Vi har inga bevis på vad som kommer hålla fräscht, vilka uppdateringar som ska kosta eller liknande. De behandlade inte direkt betan som det riktiga spelet (antar jag) då det kändes mer begränsat och inte riktigt så aktivt och levande som det pratats om, så vi får se helt enkelt.

Arbetar på en video om betan och tankar om betan, men det säger inget om hur spelet faktiskt kan kännas om några år.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar jonte91n:
Jovisst är det svårt vid ett sådant tidigt stadium, men man kanske kan få en sorts försmak av det? Och det var väl det jag var lite grann utefter; ser ni er själva spela detta om säg 5 år? Eller kommer det få backa för andra, mycket hetare spel, i framtiden? Det känns som om Bungie verkligen vill att det här spelet ska hålla i många år och jag har väldigt svårt att se det. Jag är rädd för att Bungie kommer åka på en riktigt brakförlust vilket vore fruktansvärt sorgligt.

No Mans Sky däremot, där ett spel jag kan se mig själv spela i över 5 år. Det finns såklart enorma mängder frågetecken om det, men ändå.


Om dom jobbar hårt på mmo-delen, eller bara balanserar multiplayern lite bättre så kan det nog gå. I det stadiet multiplayern befann sig i betan kan jag verkligen se mig tröttna på den ganska fort.

Det var extremt roliga matcher och bäste man gick, FÖR DET MESTA, vinnande ur fighten. Men det är just här det blir lite drygt i längden. Där var alldeles för många powerups i spelet som gjorde att man inte ens hade en chans i vissa fighter. Den blåa-skutt-skiten och golden gun var bara för mycket ibland. Speciellt med tanke på hur snabbt de båda laddar upp.
Det blåa skuttet var det allra värsta. Man kunde smyga upp bakom en kille och peppra han full med bly, så bara vänder han sig om och skuttar, å så dör man. Det hade räckt om man blitt skadad av den bara, så han ändå fått avsluta med vapen. För många livlinor för att man ska palla nöta det i längden.

Hade ändå en k/d på typ 4.5 hela den sista dagen, så det är ju inte så farligt ofta det händer. Bara extremt tråkigt att varje gång man dör så fanns det absolut ingenting man kunde göra åt saken. Så kan det inte vara utan att göra många spelare väldigt frustrerade.

Funkar ju inte för esporten då heller. Hoppas dom erbjuder bra custom-options så man kan plocka bort alla spelförstörande gimmicks.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Nej det ligger ju lite i sakens natur med en Beta och de har säkerligen en mängd fantastiska grejer kvar att komma med. Men av det jag sett från de som kört betan så ser det lite tomt och dött ut- precis som du nämner.Japp vi får se!

Har dock en liknande känsla för Destiny som jag hade för WatchDogs. Riktigt imponerande i början men sen har intresset dalat efter alla nya klipp. Jag menar det ser bra ut, men inte så speciellt. Men jag kommer definitivt överväga att skaffa det när det är klart, är nyfiken på vad de gör med det.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar properskillz:
Funkar ju inte för esporten då heller. Hoppas dom erbjuder bra custom-options så man kan plocka bort alla spelförstörande gimmicks.


Detta är något jag aldrig förstått. Precis som folk som klagar på... allt i Titanfall. "Asså, kan jag stänga av... Dubbelhopp, väggspringande, mechs, grunts och... allt som gör spelet till Titanfall?"
Varför inte bara spela ett annat spel i så fall?

Citerar properskillz:
Det var extremt roliga matcher och bäste man gick, FÖR DET MESTA, vinnande ur fighten. Men det är just här det blir lite drygt i längden. Där var alldeles för många powerups i spelet som gjorde att man inte ens hade en chans i vissa fighter. Den blåa-skutt-skiten och golden gun var bara för mycket ibland. Speciellt med tanke på hur snabbt de båda laddar upp.
Det blåa skuttet var det allra värsta. Man kunde smyga upp bakom en kille och peppra han full med bly, så bara vänder han sig om och skuttar, å så dör man. Det hade räckt om man blitt skadad av den bara, så han ändå fått avsluta med vapen. För många livlinor för att man ska palla nöta det i längden.


Nu har dessa abilities namn och skulle vara lättare att förstå om du till exempel kallade Fist of Havoc för sitt riktiga namn

Själv hade jag velat ha lite tweaks i multiplayern. Som till exempel så hade jag uppskattat om man hade kunnat se om en person hade sin Super redo, då skulle man kunna hålla sig borta från en Titan eller kanske prioritera en Hunter.

Sedan hade jag velat kunna se vilka granater som är friendly och fientlig lättare. Det är så många attacker och granater som har en AOE-skada en kort period och man är ofta väldigt osäker på vad som är lagt av en teamate eller ej. En lite annorlunda färg eller liknande hade jag uppskattat.

Och till sist vill jag ha Customisable loadouts av min egna gear så jag snabbt kan skifta mellan PVE och PVP-gear eller skifta mellan mina abilities snabbt och enkelt om jag hoppar mellan spellägen ofta.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Detta är något jag aldrig förstått. Precis som folk som klagar på... allt i Titanfall. "Asså, kan jag stänga av... Dubbelhopp, väggspringande, mechs, grunts och... allt som gör spelet till Titanfall?"
Varför inte bara spela ett annat spel i så fall?


Mjo. Fast egentligen vill man inte behöva stänga av det. Föredrar ju att dom balanserar det. Så som det såg ut i betan var det bara frustrerande. Och om det är frustrerande redan i en så liten dos kan man ju tänka sig att man får überpanik på det redan efter någon vecka.

Citerar Humanisten:
Nu har dessa abilities namn och skulle vara lättare att förstå om du till exempel kallade Fist of Havoc för sitt riktiga namn


Jag hann bara spela betan ett par timmar, så provade bara hunter-klassen. Därav min extremt dåliga koll på vad de andra klasserna har för abilities.

Citerar Humanisten:
Själv hade jag velat ha lite tweaks i multiplayern. Som till exempel så hade jag uppskattat om man hade kunnat se om en person hade sin Super redo, då skulle man kunna hålla sig borta från en Titan eller kanske prioritera en Hunter.

Sedan hade jag velat kunna se vilka granater som är friendly och fientlig lättare. Det är så många attacker och granater som har en AOE-skada en kort period och man är ofta väldigt osäker på vad som är lagt av en teamate eller ej. En lite annorlunda färg eller liknande hade jag uppskattat.


Ja, granaterna var verkligen riktigt jobbiga. Ibland stod man i flera sekunder och bara glodde medan man försökte överväga om man kunde gå genom det eller inte.

Håller med om synligare supers också, men jag hade mest av allt velat ha lite svagare supers. Dom var alldeles för frekvent förekommande för att vara så starka som dom var.
Hade velat se att dom var "du har en edge i fighten"-starka, snarare än "här, du kan komma undan med precis allt just nu"-starka.

Citerar Humanisten:
Och till sist vill jag ha Customisable loadouts av min egna gear så jag snabbt kan skifta mellan PVE och PVP-gear eller skifta mellan mina abilities snabbt och enkelt om jag hoppar mellan spellägen ofta.


Detta störde inte mig så jättemycket. Visst var det lite jobbigt att behöva byta vapen varje gång man skulle in i pvp, men samtidigt så kunde man ändra precis hur man ville mitt i matcherna. Är smått osäker nu, men man behövde väl inte ens dö för att ens vapen/ability-förändringar skulle ta effekt mid-game?

Blir mer och mer osäker ju längre jag tänker på det. Har dock för mig att jag bytt primary många gånger efter min första kill, för att jag kommit på att jag hade fel vapen först när jag börjat skjuta.

Desto mer jag tänker på det konstaterar jag också att så vill jag inte ha det om det nu skulle vara så. Då springer man ju i praktiken rundor med både primary, shotgun och sniper samtidigt.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Oavsett hur mycket som erbjuds i spelet så avvaktar jag nog en aning innan spelets släppts och recensioner börjar trilla in. Gillade verkligen känslan i spelet och klasserna kändes tillräckligt varierade. Men spelet måste ha någon form av mervärde när huvuduppdragen är genomspelade, som en rolig och balanserad multiplayer eller liknande.
  • 0
Citerar properskillz:
Mjo. Fast egentligen vill man inte behöva stänga av det. Föredrar ju att dom balanserar det. Så som det såg ut i betan var det bara frustrerande. Och om det är frustrerande redan i en så liten dos kan man ju tänka sig att man får überpanik på det redan efter någon vecka.


Jag spelade betan sedan start och var även med i alfan. Det var inte för mig så hemskt frustrerande, men spelet hade kunat behöva justeras lite och kanske ha mer visuella cues. Ett spel som kommunicerar lite mer hade inte skadat.

Citerar properskillz:
Håller med om synligare supers också, men jag hade mest av allt velat ha lite svagare supers. Dom var alldeles för frekvent förekommande för att vara så starka som dom var.


Jag tror att man hade kunnat lösa detta genom att helt ta bort Orbs of Light och minska procenten man får per kill. Då måste man döda lite fler eller leva tillräckligt länge för att tjäna ihop en. Orbs of Light har lätt att skapa en kedjereaktion av supers då det droppas så andra kan få upp så de kan användas och så vidare.

Citerar properskillz:
Detta störde inte mig så jättemycket. Visst var det lite jobbigt att behöva byta vapen varje gång man skulle in i pvp, men samtidigt så kunde man ändra precis hur man ville mitt i matcherna. Är smått osäker nu, men man behövde väl inte ens dö för att ens vapen/ability-förändringar skulle ta effekt mid-game?

Blir mer och mer osäker ju längre jag tänker på det. Har dock för mig att jag bytt primary många gånger efter min första kill, för att jag kommit på att jag hade fel vapen först när jag börjat skjuta.

Desto mer jag tänker på det konstaterar jag också att så vill jag inte ha det om det nu skulle vara så. Då springer man ju i praktiken rundor med både primary, shotgun och sniper samtidigt.


Man hade kunnat införa någon form av begränsning eller göra så att byten implementeras mellan deaths. Men jag tänker på när jag är på maxlevel och har två subklasser på min titan att välja mellan, vilka uppgraderingar jag ska ha på olika bössor, vilka bössor jag ska ha, vilken armor som ger vilken reload-bonus eller vilken perk jag ska ha aktiverad i klassträden. Att bolla med detta för att fullt optimera sitt PVE och PVP-spelande kan bli väldigt frustrerande efter ett tag känner jag.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Efter allt snack om mängden innehåll så släpptes precis en ny video om raids och end game. Känn hypen!!

http://m.ign.com/articles/2014/07/30/destiny-the-endgame-is-only-
the-beginning-ign-first


Tillagt 2014-07-30 19:22:
Citerar Humanisten:
två subklasser på min titan att välja mellan.


Du kommer ha tre.
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Du kommer ha tre.


Åh... det gör det ju ännu värre om jag vill kunna byta och variera mellan spelstilar
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Vet inte om jag är tidigt ute men jag och en polare tänkte skapa en clan vid release. Tänkte hålla det Svenskt och syssla med all content. Story, Strikes, Raids och Crucible. Gärna folk med en hel del tidigare FPS erfarenhet men inget måste . Hör av er om ni känner er intresserade så styr vi upp det. (PS4)
  • 0
Psn är samma som nicket: Cryssax
  • 0
Är riktigt sugen på att spela när det väl kommer ut, men vet inte om jag får så mycket tid över.
Dels är ju jobbet lite i vägen och sen verkar privatlivet också börja ta plats...
Nedrans taskig timing Destiny =)

Blir nog mest ensamlir, men det vore självklart kul att stöta på er alla därute när det väl bär av.

PSN: Stromming

Samma nick i World of Tanks förresten, ifall någon av er har oturen att hamna i mitt team ;)
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar BenDöver u kommer ha tre.

Åh... det gör det ju ännu värre om jag vill kunna byta och variera mellan spelstilar


Hehe, fint lyxproblem.
Mountain Dew <3
  • 0
Vart förhandsbokar man spelet till Xboxone, bäst pris? För inte går det väl att köpa i förväg på live?
  • 0
Citerar Alfvin:
Vart förhandsbokar man spelet till Xboxone, bäst pris? För inte går det väl att köpa i förväg på live?


prisjakt.nu är ett vasst tips. Har inte hört något ang Xbox, men du kan preloada det på PS4 i alla fall.
Mountain Dew <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!