Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Värsta spelminne.


Sista uppdraget på GTA San Andreas. jäkla skitmisson spelade det två gånger o misslyckades, då sket jag i det!
Mmm.
  • 0
Provade Soldier of Fortune en gång på ett café vid elva års ålder, och det var det vidrigaste och mest respektlösa jag någonsin lirat så jag satte istället igång The Sims och ledde min sim till framgång .
Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
  • 0
Slutet i Halo 2... Som mister_chief så hade jag väntat mig annorlunda.
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Hmm ...Det kan ha varit när jag hade klarat cirka 3/4 av Far cry, sen försvann alla mina sparningar, så jag fick börja om från början! Det var inte kul!
  • 0
Citerar Epitaph:
Sista uppdraget på GTA San Andreas. jäkla skitmisson spelade det två gånger o misslyckades, då sket jag i det!


En äkta gamer ger fan inte sig efter 2 försök! >.<
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
När min sparfil från Soul Calubur III blev "corrupted" efter att jag plågat mig med chronicles of the sword i 17 timmar. Jag kommer aldrig att röra det spelet igen.
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
När jag förlorade mot brorsan på Fifa 07 med 6-0! Men jag vann ju nästa match med 5-1 så.
  • 0
När mitt Oblivion buggade så att jag varken kunde sova eller vänta, då det var "Enemies nearby" vart jag än gick.
Fuck the Doomed!
  • 0
när jag spelade re 4 och kom till det där pusslet med mass fyrkanter när man spelar som tjejen(glömt namnet)jag kundeinte lösa det.Det var förra året i mars och har inte spelat sen dess.Hur löser mn såna pussel?
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
  • serj
  • serj
alldeles nyss klarade jag halo 2 det kunde ha varit längre
u know who serj is?
  • 0
När syrrans kompis sparade över min savefil av Ratchet and clank (som jag var på näst sista planeten på) Wouch det kändes!
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Fyra av mina värsta spelminnen är:
1: För inte alls länge sedan råkade jag radera all data jag hade sparat på Super Smash Bros. Melee. Jag hade alla gubbar, alla banor, 287 trofeer. Allt bara försvann.
2: På Pkémon Sapphire hade jag ungefär 150 Pokémons och flera på över Level 80. Jag hade spelat flera hundra timmar och jag råkade radera det. Hela sommarlovet var förstört då.
3: Min lillasyster raderade bort all min spardata på Super Mario Sunshine när hon försökte spela ensam när jag inte var hemma. Jag hade nästan klarat av spelet.
4: Jag hade lyckats klara av bana 7 (Tror att det var bana sju.) på Expert på Super Monkey Ball. En bana som jag bara har klarat av en gång och inte har lyckats klara aav igen. Jag hade även klarat av en massa banor efter den. Sen så raderade man allt så klart och jag tvivlar på att jag kommer att klara av den igen. Jag har inte lust att spela det spelet något mer.
  • 0
När jag klarat 2 tredjedelar av Zelda TP och då råkade jag radera filen
Det förstörde helhets intrycket väldigt mycket!

Och när jag var liten låg jag på sista världen på Banjo Kazooie, jag kunde inte engelsa och jag flummade runt i menyn och raderade filen... Fast jag kämpade hårt hela dagen och lyckades komma till samma ställe igen
  • 0
Jag hade klarat 3 fjärdedelar av Dark alliances (hade precis klarat en ungefär omöjlig boss) så råkade min lillasyrra radera filen
  • 0
Spoiler

I Kotor, när man fick veta att Kreia var en Sith Lord. Vart så arg. Hon som klagat halva spelet om hur dåligt jag beter mig och att inte döda oskyldiga.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Fajten mot Merlock i Quack Attack var helt trasig i den versionen min storebrorsa fick. Vid Merlocks andra transformation blev skärmen fylld av svarta partiklar då han sprutade eld vilket gjorde bossen omöjlig att klara ut. Spelet var också utmanade för en liten spoling så man grät sig till sömns samma dag det skedde.

Fick dock hämnd ett par år senare då man smiskade sönder Merlock på en ny XP.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!