Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelande tjejer?


Oavsett hur bra tjejen är så får de höra massa snusk, dåliga skämt och annat när de går online. Om de behandlas olika för att de är bra på spelet i dunno.

Kraz: E det så? Om du pwnar noobs på Halo, blir det mindre anti-tjej anda i spelet/rummet?
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Mitt senaste offer ''ex'' råhatade när jag spelade. Dock en annan donna jag såg för ett par år sen lirade mycket Nes och PS1.
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Tjej, spelar och är ny på forumet
  • 0
Citerar möss:
Tjej, spelar och är ny på forumet


Hej
  • 0
vore inte mer än normalt att tjejer kommer in på samtliga områden.. alla områden med motsatt kön attraherar det andra könet eftersom man söker kontakt på sociala såväl som sexuella plan..


Lika mycket tror jag att myten att tjejer inte spelar våldsamma spel borde sluta att spridas och existera.. vet flertalet gånger jag blivit sönderägd på såväl cs som COD
  • 0
Citerar möss:
Tjej, spelar och är ny på forumet


Awesome,
Dra En Vits!
  • 0
Citerar möss:
Tjej, spelar och är ny på forumet

Jag är också ny! Men inte tjej, sorry guys. Men lite bögig kan jag allt verka. ^^'>

Men tjejer som spelar är bra. Om en tjej spelar eller kan snacka om spel så är det sexigt.
If you put your mind to it, you can accomplish anything.
  • 0
Citerar Mark Quadrum:
Men tjejer som spelar är bra. Om en tjej spelar eller kan snacka om spel så är det sexigt.


Kan tjejer snacka spel så är dem http://www.youtube.com/watch?v=EX2dud-WGhk
"Do androids dream of electric sheep?"
  • 0
Jag spelar... Senast Mafia II och innan dess Red Dead Redemption.
  • 0
Klart att även tjejer spelar. Har groupat mycket på WOW med tjejer. Finns en hel del tjejer på den servern jag körde på som spelar mycket.
Rihanna <3
  • 0
WOW suger men tjejer spelar det finns ett prog. på MTV där spelar tjejer CS
  • 0
En tjej i min klass föredrar blodiga spel som FEAR, Red Dead redemption och liknande, hon har oxå förhands bokat Black Ops
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
Min dam har kört igenom självmant bla Assassins creed 2, Gears of war 2, och en del småspel och håller nu på med Red dead redemption. Vi ska ta och köra igenom Assassins creed brotherhood när vantarna lagts på det.
Step into the bumper.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Min fru gillar plattformsspel, det gör inte jag. Med några undantag, och de undantagen gillar inte hon.
Fast ibland brukar vi spela Naruto.
Men hon blir så sur när jag kallar hene för Noob med boobs
I just dont know what went wrong
  • 0
Jag är tjej och har älskat att spela sedan jag var liten.
Spelar FPS och RPG spel för det mesta, just nu är det mycket Halo och CoD.

Förstår inte varför det är så lite tjejer som spelar, de få vänner jag har spelar inte mycket. Jag tycker det är synd, det hade varit roligare om jag hade någon att spela med.
Funderade på om jag skulle dra till Playz eller annan spelhall eftersom att jag aldrig varit på någon spelhall/internet café förr och jag tycker det verkar kul, ångrade mig sen eftersom att jag skulle få gå dit själv. Ensam tjej går till spelhall, skulle folk titta på en?
  • 0
Tjejer som spelar och som kan snacka om spel på riktigt = Hot. Om jag får säga det själv som den otaku jag är. ^o^'>
May the ki be with you...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Helkawat:
Ensam tjej går till spelhall, skulle folk titta på en?


Folk skulle typ dryhumpa en. Haha okej, inga fördomar mot kåta spelkillar här inte ;) Nä seriöst jag tror bara att dom flesta skulle tycka att det var roligt, jag hoppas då det. Jag har stött på mycket pervon men jag tror och hoppas ändå att det inte är majoriteten.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Jag har stött på mycket pervon


  • 0
  • kraz
  • kraz
Men lol! Ni förstår vad jag menar.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Finns det någon tjej som spelar typ wow eller starcraft 2?
  • 0
Citerar fabbiedodo:
Finns det någon tjej som spelar typ wow eller starcraft 2?


Nån finns det säkert.
Citerar Helkawat:
Ensam tjej går till spelhall, skulle folk titta på en?

Tror jag inte, go nuts!
  • 0
Citerar Baxter:
Citerar Helkawat:Ensam tjej går till spelhall, skulle folk titta på en?
Tror jag inte, go nuts!


Haha en del men de flesta bryr sig inte. En del försvinner dock om du kommer inom en tio meters radie XD

Har funderat på starcraft men först ska man ta sig igenom Demon souls
  • 0
Min fruga var den näst bästa spelaren i dead or alive 4. Förövrigt så spelar hon det mesta såsom RE5, RDR, Halo Reach mm.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar kraz:
kåta spelkillar här inte ;
Näää då. Kom bara inte till stan så ska jag RAPE... *hööm*.... vissa att vi inte är så RAPE!... *Hööhööhmm* farliga

Nä men för att fylla på nått vettigt i tråden så känner jag i alla fall 2 tjejer som spelar. Allt från WoW till små FB spel
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!