Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 3 - Officiell tråd


Lol detta spelet kör även med P2P till konsol istället för Dedikerade Servrar, har EA som utgivare men ändå inga Dedikerade Servrar. Dom lärde sig inget från 2an alltså där alla matcher lagga sönder från dag 1 varpå många sluta spela väldigt snabbt.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Betan var riktigt bra! Riktigt skojigt!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Okej... Det börjar ju bra. Startar upp betan. Höjer inställningarna till max (arbeta sig neråt efter det), startar om spelet och... nope. Betan vill inte starta alls nu. Kraschar direkt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
får bara 20-30 fps på högsta med 690... typ.. flyter på bra på låg dock.. hmmm...
Oel Ngati Kameie..
  • 0
Citerar pr0wler:
får bara 20-30 fps på högsta med 690... typ.. flyter på bra på låg dock.. hmmm...


Testa att stäng av vsync. Gjorde spelet betydligt stabilare för mig. Kör på high med anistropic filter på 16X, motion blur avstängt och AA på x1 i 1920x1080. Jag ligger mellan 50 och 60 FPS med ett 6970.
  • 0
Citerar Sparda:
Dom lärde sig inget från 2an alltså där alla matcher lagga sönder från dag 1 varpå många sluta spela väldigt snabbt.


Spelade väldigt mycket Crysis 2 MP, upplevde inget lagg alls utöver det vanliga (näst intill obefintligt).
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Nizyo:
Citerar Sparda:
Dom lärde sig inget från 2an alltså där alla matcher lagga sönder från dag 1 varpå många sluta spela väldigt snabbt.


Spelade väldigt mycket Crysis 2 MP, upplevde inget lagg alls utöver det vanliga (näst intill obefintligt).


Spelade tvåan till 360 och tyckte det va kul, upplevde inga större problem. jag blev dock inte jättesugen på trean
  • 0
Ska testa demot igen. Stängde av efter en MP runda. Tänkte testa hunter/hunted mode.

Annars så ser de så gräsligt ut i jämförelse med PC. Har svårt att släppa det då det ser helt sinnessjukt bra ut på PC.
  • 0
Fick runt 50+ fps på High med min dator, (50 fps ute bland gräset, och runt 80 på alla andra ställen.) Kör ett unlocked 6950 och 4.0 ghz processor bland annat .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Ospelbart. Åt helvete med Crysis 3 och dess musacceleration.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Det flyter på ruskigt fint med mitt GTX 670. Rent grafiskt är jag dock inte alls imponerad. Det ser sämre ut än de tidigare spelen. Bra optimerat dock.
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Citerar Samba:
Det flyter på ruskigt fint med mitt GTX 670. Rent grafiskt är jag dock inte alls imponerad. Det ser sämre ut än de tidigare spelen. Bra optimerat dock.


Ryktas om att betan är en tidig build, kan vara därför den ser skräpig ut.
  • 0
Fy faan säger bara ja, crysis 3 är så jävla mycket bättre än 2:an och grafiken är sinnessjukt snygg på pc. Jag älskar spelet!

KÖÖÖÖÖÖP!!!
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
OJ oj, vad det flyter på bra på min dator.

Evil Is Back
  • 0
Går det att spela på min dator öht? Ungefär på vilka inställningar isf?

"ASUS G75VW 17.3"
GeForce GTX670 3GB,Core i7-3630QM,8GB RAM,750GB SSD/HDD,DVD±RW,Windows 7"
  • 0
Spelet är hel grymt! Jag har spelat 3 timmar, ska spela ytligare ett par timmar sen.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Jag gillar multiplayern so far. Ett härligt break från tex black ops 2 och Bf3. (Kör på 360) Riktigt bra vapen känsla, och det är superkul att tex sparka en bil på någon
  • 0
Någon som vet något billigt ställe där man kan få tag i spelet(PC)? PC-spel brukar inte kosta 500 kr ?
  • 0
Kul att det är en sound bug på bana 2 i singleplayer campaignen i crysis 3 till 360. Läste på ett forum att det ska patchas. Men om ni får denna bug var inte rädda det är inte eran xbox som pajjat. Tydligen är det nåt fel med ljudfilerna på just det uppdraget.
  • 0
Citerar felixen:
Grymt jobbat


Tack!
  • 0
Så jävla grymt bra spel, 1000ggr bättre än 2:an som var SKIT!

KÖÖÖÖÖP!
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar ChrillZor:
Citerar felixen:Grymt jobbat

Tack!


Massiv skillnad. Bara regnet är så fantastiskt vackert på PC.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!