Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Colin McRae: Dirt


Citerar oboy_diggaren:
Dirt är ju helt underbart Det är det roligaste bilspelet jag kört på länge... blir helt klart ett köp!


såklart det blir
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Ähm, nej tack, bilfysiken känns helt värdelös efter tio minuters spelande. Jag får känslan av att köra en papperskartong (i oerhört snygga miljöer, visserligen). Dock klart roligare än trista och spänningslösa Forza 2.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
  • Roo
  • Roo
Yay virre delar ut kritik som är berättigad. (Enligt mig. :roll

*skriver upp händelsen i almanackan*
Sköntåse.
  • 0
Tror nog jag köper det här! Det är superkul! Och jag tycker spelkänslan är grym!
XBL: Trasig mygga
  • 0
Acer - ja, kul är det men körkänslan är dålig, tyvärr. Bilarna är alldeles för lätta och man behöver knappt använda bromsknappen. Det är bara att svänga på, vilken hastighet du än är i. Bra jobbat!

Däremot kan jag erkänna att jag är oerhört svag för menyerna. Snyggt.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Acer-:
Tror nog jag köper det här! Det är superkul! Och jag tycker spelkänslan är grym!
Är du hög på Trocadero eller?

(Nej man får inte ha egna åsikter, alla ska tycka som mig, punkt.)
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Är du hög på Trocadero eller?


Ja, han brukar åka kartong nedför trappan samtidigt som han dricker Trocadero och leker att han är en bil i Colin McRae: Dirt. Jag lovar.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar Asbest:
Citerar oboy_diggaren:
Dirt är ju helt underbart Det är det roligaste bilspelet jag kört på länge... blir helt klart ett köp!


såklart det blir


Samma här, okej. Bilfysiken är kanske inte helt underbar, men det ser jag nödväntigtvis inte som ett minus!

Har aldrig varit superbra på rallyspel så därför känns Dirt riktigt intressant för mig! Gelt roligt, inte för svårt men samtidigt inte för lätt...Och sen är det ju inte jättefult heller
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Me jag gillar inte att om man krockar för många gånger så styrs bildenalltid åt ett håll..
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Bara jag som verkligen gillar demot, även om bilfysiken är det bästa? Efter att ha lirat Forza 2 ett tag så är det ju hur kul som helst att bara gasa på och sladda så mycket man vill utan att nödvändigtvis göra sämre ifrån sig. Även grafiken och ljudet imponerar riktigt mycket. Sedan är det makalöst hur många detaljer de lyckats trycka in och variationen på kameravinklar är grym. Nånting jag saknar i Forza 2.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Citerar -Seb_:
Bara jag som verkligen gillar demot, även om bilfysiken är det bästa? Efter att ha lirat Forza 2 ett tag så är det ju hur kul som helst att bara gasa på och sladda så mycket man vill utan att nödvändigtvis göra sämre ifrån sig.


Jag gillade demot. Jag skulle önskat att de behållt körkänslan från tidigare Colin spel men jag tyckte att det var kul ändå och vilka fantastiskt snygga menyer.
NJET
  • 0
Citerar Tarantell:
vilka fantastiskt snygga menyer.


Amen to that, sir!
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
No denying that. Nu hoppas jag bara på att de inkluderar ett maffigare onlineläge. Palla att bara köra time trials liksom.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Okej då, jag har kört demot igen nu, och jag är lite bättre nu. Så det vaer för jävla roligt, TROTS att jag spelade med tangenbord..kan bara tänka mig hur kul det är på 360.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Nja, gillade inte riktigt fysiken i demot. Jag valde amatör och körde på asfaltsbanan, gasen i botten ända fran till första svängen, i med handbromsen och svände. Tog svängen helt perfekt och likaså de följande svängarna. Trodde det skulle vara lite mer utmanande. Men buggy-tävlingen var faktiskt rolig ett tag. Så här efter att ha spelat demot så tänker jag inte köpa spelet Jag blev besviken på Forza också så jag får väl spela mitt pgr3 tills 4:an kommer
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Har själv tankat ner demot på 360'n nu och tyckte att det ägde sönder! Forza 2 var ingenting jämfört med detta.
Zune | PSP | Xbox 360 | Wii | Kanal 5 - My life in a nutshell
  • 0
Citerar BoBBaNisTeN:
Har själv tankat ner demot på 360'n nu och tyckte att det ägde sönder! Forza 2 var ingenting jämfört med detta.



Eller hur! Men jag ska både ha det här och Forza 2 (eftersom jag älskade 1:an!)
XBL: Trasig mygga
  • 0
Citerar Matte:
Me jag gillar inte att om man krockar för många gånger så styrs bildenalltid åt ett håll..


Krocka inte då
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Jag gillar demot riktigt mkt... det färdiga spelat kommer att äga!!!! dock svårt med tagentbord.....
God of war II äger rumpa!!!
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Krocka inte då


Jag har faktiskt blivit mycket bättre nu, vilket gör spelet jävligt mycket roligare.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Lätt ett köp efter min spelsession >_> Skitkul, lite för lätt styrning dock (inte mycket broms där inte). Älskade fartkänslan, speciellt i vinkeln innuti bilen (som alla måste ^^ köra i). Banan med Evo:n kändes helfestlig och även buggyns bana. Meny systemet var gallant också, plus att laddningstiderna gav lite att glo på medan man väntar.
The cake is a lie!
  • 0
Jupp cockpit vyn är den enda rätta. Gillar den längre bak av de två. Höll på att skita på mig när jag rollade en gång i 150 knyck, hehe. Visst bilfysiken och styrningen är inte den bästa men spelglädjen väger upp det rejält.

Bästa banan: Hill Climben!
  • 0
Hmm...vilken plats har ni kommit som bäst i buggyracet på Amateur? Jag låg 1 :a hela loppet sen klantade jag mig så jag kom femma..

Det är som ni säger, den vinkeln i bilen där man ser hans händer och ratten tydligt ska man bara ha, annars är det inte kul.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Om ni inte visste.. så finns det colin m dirt demo till pc oxå!!

Såå snyggt.. har man en bradator och ställer in allt på max, blir det asnyggare än till xboxen!!!
  • 0
Citerar goggel:
Om ni inte visste.. så finns det colin m dirt demo till pc oxå!!


Menar du det? Det är det jag lirar.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!