Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiell Dead Rising-tråd


Citerar Denari:
Jag har bara fått de slutet där man spöar killen på stridsvagnen.


Det är det riktiga slutet.

Sluten beror på hur många survivors man har räddat, hur många cases man klarat och lite sånt ;)
"Rör inte min katt, tönten!"
  • 0
Citerar Mikel-kun:
Det är det riktiga slutet.

Sluten beror på hur många survivors man har räddat, hur många cases man klarat och lite sånt ;)


Okej.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Fick samma slut igen..det när man inte blir sedd och ja..ni kan resten Slut C. Förstår inte varför han inte kan se mig när jag står på helikopterplattan..
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
För att få rätt slut (Slut A) Så ska man springa till Isabela o snacka med henne innan man springer till helikopterplattan
Så står det iallafall i guider
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0
Dead Risisng är kul.....eller... Nej... DET ÄR ASS KUL!!!! ett måste för alla Xbox360 ägare!!!
  • 0
Jag provade att lira en ny omgång idag och det visade sig vara riktigt kul, tills jag kom till Kent. Jag fattar inte vad man ska göra? Jag tar hur många kort som helst och får ibland ashöga PPs, men ändå så händer det inte ett skit. Och inte kommer jag ihåg vad man ska göra heller...
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Är inne på min andra genomspelning av liret för att ta lite fler achievements och öka på min level innan jag sätter tänderna i "the Facts".

Fast irriterande nog är det så himla mycket man missar av spelet pga tidsbristen. Har fortfarande tex inte mött polisen Jo, eller hunnit rädda (och lyckas eskortera) ens 10 personer ännu... Scoopen kommer ju alltid när man är i full gång med ett Case, men nu när jag har 8 timmar till godo innan nästa Case så får jag istället inga scoop... x)

Nån som har någon förslag på var man kan hitta överlevande, bossar, eller något annat skoj att göra från klockan 3.00-11.00AM på tredje dan?

Citerar -Seb_:
Jag provade att lira en ny omgång idag och det visade sig vara riktigt kul, tills jag kom till Kent. Jag fattar inte vad man ska göra? Jag tar hur många kort som helst och får ibland ashöga PPs, men ändå så händer det inte ett skit. Och inte kommer jag ihåg vad man ska göra heller...

Grejen är den att man ska ta kort med vissa speciella öh... "teman", de han frågar efter (erotica, violence osv...)... Har jag för mig.
...
  • 0
Citerar -Seb_:
Jag provade att lira en ny omgång idag och det visade sig vara riktigt kul, tills jag kom till Kent. Jag fattar inte vad man ska göra? Jag tar hur många kort som helst och får ibland ashöga PPs, men ändå så händer det inte ett skit. Och inte kommer jag ihåg vad man ska göra heller...


Jag hade precis samma problem med honom. Kent är en riktigt ful filur.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Kan ni tipsa mig om hur jag ska få tillbaks intresset för detta spelet? Slutar med att jag barrikerar mig med en remington och övar prickskytte varenda gång jag skall göra nåt annat.
Bättre med en död på larvfötter än en larvig död på fötter
  • 0
När kan man möta den kvinnliga psyko snuten? minns inte riktigt
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
När kan man möta den kvinnliga psyko snuten? minns inte riktigt


Det är ett case, vetinte när man får det. Hon finns på samma ställe som den där clownen, ungefär.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Är det inge snack om en uppdatering som gör att man kan lira co-op ? elr var det bara en myt ? ;/
Hit Hard ! Hit Fast
  • 0
Citerar OmIuZ:
Är det inge snack om en uppdatering som gör att man kan lira co-op ? elr var det bara en myt ? ;/


Det blir nog inget.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Håller också på med en ny genomspelning av Dead Rising där jag försöker rädda alla överlevare. Otroligt frustrerande. Är glad över att jag sket totalt i dom första gången jag spelade spelet och mest lallade runt och hade kul och dödade zombies. Det är så spelet ska spelas. Att rädda folk är bara ett stort pain in the ass, fy fan va dumma dom är. Är inne på min tredje dag nu och har räddat ca 43 stycken. Vid 50 räddade ska man ju få en achivment och förhoppningsvis nått mer så det är det som är mitt mål. Hoppas det kommer en 2a nån gång med coopup eller massive online
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Blir så jävla arg av AIn på överlevare, vill slå sönder saker när man lagt ner nån timme på att rädda nån av dom osså dör dom för att dom inte kan klättra upp för nån låg liten höjd
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
wey, har 720gs i spelet, tog 7 day survivor förra helgen...
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Jag är på Case 4:2 nu (tro det var det). Då ska man typ skjuta ner en tjej på en Harley Davidson. Det finns en liten nailgun där uppe men räcker det för att ta koll på henne?
PS. Har inte mycket tid att hämta grejer, tror jag.
  • 0
Jag är på Case 4:2 nu (tro det var det). Då ska man typ skjuta ner en tjej på en Harley Davidson. Det finns en liten nailgun där uppe men räcker det för att ta koll på henne?

Det finns en gunshop alldeles i närheten, annars finns det också en affär där du kan hämta katanas på fightingstället, hon dör saftigt av huggen
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Det finns en gunshop alldeles i närheten, annars finns det också en affär där du kan hämta katanas på fightingstället, hon dör saftigt av huggen


Tack för hjälpen. Ska kika efter dessa
  • 0
Hur i helvete dödar man dom jävla idioterna som åker runt med bil i parken???
;D
  • 0
Citerar tjolle:
Hur i helvete dödar man dom jävla idioterna som åker runt med bil i parken???
<

Med pistoler, eller kanske en machine gun?

Tillagt 2008-04-04 17:06:
Om man bara får död på han som skjuter mot en blir dom enkla, då kan man ta den stora machine gun grejjen från bilen och fullkomligt äga dom andra två med den
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
fyfan biljäveln förstör ju hela spelet! helt jävla omöljigt att döda dom och dom dödar mig på typ 5 sekunder
;D
  • 0
Citerar tjolle:
fyfan biljäveln förstör ju hela spelet! helt jävla omöljigt att döda dom och dom dödar mig på typ 5 sekunder


Ställ dig bakom ett träd med en pistol, så att han inte träffar dig och du kan träffa honom, och skjut han med den mountade machine gunnen. Sen tar du den när han är död, och mejjar ner dom andra två.
Men ja, dom är väldigt dryga, se till att göra "out of control"-scoop så får du en genväg så att du slipper gå genom parken.
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Blir så jävla arg av AIn på överlevare, vill slå sönder saker när man lagt ner nån timme på att rädda nån av dom osså dör dom för att dom inte kan klättra upp för nån låg liten höjd


Dagens sanning.
Finns inget mer irriterande, speciellt när man slitit som ett djur, och sen precis när man är vid dörren in till hiss-rummet så fastnar de i vatten-grejjen på sidan och kommer inte upp och dör när alla zombies hoppar på dom.

Har nog inte skrikit så mycket på ett spel som jag gjort på Dead Rising, men ändå fortsätter man spela.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Finns inget mer irriterande, speciellt när man slitit som ett djur, och sen precis när man är vid dörren in till hiss-rummet så fastnar de i vatten-grejjen på sidan och kommer inte upp och dör när alla zombies hoppar på dom.


Fuck va jag hatar det!
Men det är inte så svårt längre när man har både real mega man bössa och ljussabel
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!