Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Eternal Sonata - JRPG till X360/PS3


  • Missing Avatar
  • Gixy
Snart vinner jag det jue.
  • 0
Citerar Gixy:
Snart vinner jag det jue.


Vad härligt då
Jag ska köpa det nu på fred ^^
My soul will haunt you!
  • 0
Hittade detta spel på rea - webhallen. 229 kr liksom. (+ 29 kr i frakt) Ja, det blev ett köp.
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
GAHAHA!! Är på uppdraget att hitta Phil, men den lilla snorungen existerar inte! Kan inte spela rätt melodi med gubben nere vid stupet, kan det vara problemet?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag köpte detta på rusta, 149kr, ett riktigt kap.
I'm just a social player! When someone tells me to play a game, then so shall I!
  • 0
Citerar Greenchin:
rusta,


RUSTA?!!!!!!!! Måste kolla vad som finns på rusta hos mig
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar torbli79:
GAHAHA!! Är på uppdraget att hitta Phil, men den lilla snorungen existerar inte! Kan inte spela rätt melodi med gubben nere vid stupet, kan det vara problemet?

Don't sweat! Hittade repaset.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Har börjat spela detta välljudande och vackra spel igen, klarade nyligen kapitel fyra. Det må vara repetetivt och lite väl typiskt JRPG, men Chopins musik och historia höjer upplevelsen avsevärt. Orginellt och vackert spel...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Köpte spelet för ett par veckor sedan. Får ta och prova det någon dag.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Jag är sugen på detta spel. Jag gillade demot iallafall
  • 0
129 kr på spelbutiken.se
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!