Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


  • Rash
  • Rash
Vad arg man blir. Spelade sista uppdraget och kom till mellansekvensen där Dimitri flyger iväg i en helikopter. Niko segar sig upp på motorbåten, och PANG. Död av en missil från helikoptern. Tvungen att göra om allt.

Dom måste driva med mig.
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Gaaah. Det är så sjukt svårt att överleva med 6 stjärnor på en motorcykel, jag blir galen.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Banka:
Jo, så de enda spelbara karaktärerna för de som köper skivan kommer vara Johnny och den andra huvudkaraktären i nästkommande expansion? Pratar om de som köper expansionskivan och inte det fullkomliga spelet med Niko. Det ska ju tydligen vara möjligt att köra expansionerna utan originalskivan.

Just det. Du kan inte spela som Niko i EFLC. Vet inte hur de är med t.ex. TV-programmen dock. I vanilj-IV sände de del ett av Republican Space Rangers, i TLAD del två. Det var en cliffhanger i slutet av det, så troligen får vi se upplösningen i The Ballad of Gay Tony. Om man då inte behöver GTA IV så borde de ju sända alla tre avsnitten på TV, tycker jag.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar The Sheriff:
Gaaah. Det är så sjukt svårt att överleva med 6 stjärnor på en motorcykel, jag blir galen.


Vet inte om det är ett uppdrag då jag inte kommit långt men gaah, varför en motorcykel
You're about to learn a lesson. Actions have consequences! You screwed me over; now you're paying for it. Shame that it will be the second last thing that goes into your head. Goodbye.
  • 0
Citerar sackboy killer:
Vet inte om det är ett uppdrag då jag inte kommit långt men gaah, varför en motorcykel


Det är roligare att köra motorcykel.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Just det. Du kan inte spela som Niko i EFLC. Vet inte hur de är med t.ex. TV-programmen dock. I vanilj-IV sände de del ett av Republican Space Rangers, i TLAD del två. Det var en cliffhanger i slutet av det, så troligen får vi se upplösningen i The Ballad of Gay Tony. Om man då inte behöver GTA IV så borde de ju sända alla tre avsnitten på TV, tycker jag.


Har aldrig brytt mig om TV-programmen, men nu vet jag
Ally's
  • 0
Citerar The Sheriff:
Citerar sackboy killer:
Vet inte om det är ett uppdrag då jag inte kommit långt men gaah, varför en motorcykel


Det är roligare att köra motorcykel.


Såklart
You're about to learn a lesson. Actions have consequences! You screwed me over; now you're paying for it. Shame that it will be the second last thing that goes into your head. Goodbye.
  • 0
Lyckades sno min första polisbåt idag, awesome. :3
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The Sheriff:
Gaaah. Det är så sjukt svårt att överleva med 6 stjärnor på en motorcykel, jag blir galen.

Motorcykelfysiken suger ju. Mycket bättre i Lost and Damned, tycker jag.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Motorcykelfysiken suger ju. Mycket bättre i Lost and Damned, tycker jag.


Tja, problemet är mest att man blir så oerhört beskjuten utan en skyddande kaross. Men visst har du rätt.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Citerar The Sheriff:
Gaaah. Det är så sjukt svårt att överleva med 6 stjärnor på en motorcykel, jag blir galen.

Motorcykelfysiken suger ju.


Kunde inte sagt det bättre själv.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Citerar The Sheriff:
Gaaah. Det är så sjukt svårt att överleva med 6 stjärnor på en motorcykel, jag blir galen.

Motorcykelfysiken suger ju. Mycket bättre i Lost and Damned, tycker jag.


Kanske om man suger på att köra ?
You're about to learn a lesson. Actions have consequences! You screwed me over; now you're paying for it. Shame that it will be the second last thing that goes into your head. Goodbye.
  • 0
Tycker Motorcykelfysiken är riktigt bra, synd att de förenklade den i TLAD.
Ally's
  • 0
Lyckades få rolled over achieven idag . Körde ner med en bil från en skyskrapa och grejen var beff.
  • 0
Citerar Szreaper:
Lyckades få rolled over achieven idag . Körde ner med en bil från en skyskrapa och grejen var beff.


Haha, körde det klassiska vid flygplatsen.
Ally's
  • 0
Är det bara jag som har märkt att äldre bilar i spelet inte har ABS-bromsar medan nyare har det? Det vill säga att hjulet aldrig slutar snurra helt när man bromsar, så man kan fortsätta styra. Man slutar aldrig fascineras av Rockstar.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar sackboy killer:
Kanske om man suger på att köra ?

som du eller?

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
var lägesen man spelade GTA IV, kanske borde börja spela igen.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar The Sheriff:
Är det bara jag som har märkt att äldre bilar i spelet inte har ABS-bromsar medan nyare har det? Det vill säga att hjulet aldrig slutar snurra helt när man bromsar, så man kan fortsätta styra. Man slutar aldrig fascineras av Rockstar.



Fan va nice!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Började spela igen för ett par dagar sedan. Samlade duvor och gjorde det sista som behövdes för att till slut få 100% i "Game Progress".
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Vad är det egentligen för trophies/achievments som gömmer sig bakom frågeteknen? Är jädrigt nyfiken å har ingen aning om vad det är. Är de svåra att få?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Vad är det egentligen för trophies/achievments som gömmer sig bakom frågeteknen? Är jädrigt nyfiken å har ingen aning om vad det är. Är de svåra att få?


Undrar samma sak.
  • 0
Citerar mickemilanista:
Vad är det egentligen för trophies/achievments som gömmer sig bakom frågeteknen? Är jädrigt nyfiken å har ingen aning om vad det är. Är de svåra att få?


Finns det secret achivments på GTA?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!