Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Vad ska man ha pengarna till? har 420 000 just nu. Men det finns ju inget att spendera på.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Någon som vet om man kan klättra upp för Träpålarna med små pinnar på sidorna????? Dom ser ju så klätteraktiga ut
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar The_gunners:
Vad ska man ha pengarna till? har 420 000 just nu. Men det finns ju inget att spendera på.


Kläder,Vapen,helikopter-turer och ändlösa taxi-åkturer
I was cured, all right!
  • 0
Är det ingen som vet nått om telepålarna?

närå
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar The_gunners:
Vad ska man ha pengarna till? har 420 000 just nu. Men det finns ju inget att spendera på.


Spara till achivement...
  • 0
Citerar John_Mclane:
Skröt inte. Gratulera dig bara



Jag skröt visst. =P
A million light reflections pass over me
  • 0
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Ingen som vet? Kan man klättra upp för dom eller inte?
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar The_gunners:
Vad ska man ha pengarna till? har 420 000 just nu. Men det finns ju inget att spendera på.

Nej, för det finns ju inga klädaffärer eller vapenaffärer att besöka liksom.
  • 0
Jo det finns ju minst 5 olika klädaffärer vad jag vet kanske mer eller mindre
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar Geccod:
Citerar The_gunners:
Vad ska man ha pengarna till? har 420 000 just nu. Men det finns ju inget att spendera på.

Nej, för det finns ju inga klädaffärer eller vapenaffärer att besöka liksom.

Det är ju inte precis dyrt, förutom bazooka-skott.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
jag gillar GTA IV.
I was cured, all right!
  • 0
Citerar zwqase:
Mina första intryck!


Bra skrivet
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Citerar wovve:
Ingen som vet? Kan man klättra upp för dom eller inte?


Ingen aning, aldrig provat!

Tillagt 2008-05-02 19:43:
Citerar tussii:
Citerar zwqase:
Mina första intryck!


Bra skrivet


Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
ok
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Hur funkar online delen i spelet? Jag har aktiverat mitt PSN konto på Rockstar Social Club. Ska man kunna hoppa in i spel hur man vill, eller måste man bli inbjuden?
Ok you Primitive Screwheads, listen up! You see this? This... is my boomstick! The 12-gauge double-barreled Remington. S-Mart's top of the line. You can find this in the sporting goods department.
  • 0
Vad är bästa sättet att bli av med en polishelikopter?
  • 0
Spoiler!!!

Någon som har hittat hjärtat i spelet då?

Tillagt 2008-05-02 19:49:
Citerar Boomstick:
Hur funkar online delen i spelet? Jag har aktiverat mitt PSN konto på Rockstar Social Club. Ska man kunna hoppa in i spel hur man vill, eller måste man bli inbjuden?


Det är väll bara o göra ett spel eller gå med i nått
Jag körde hela natten igår så nu är jag på rank 2
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar Bodhisattva_Wov:
Vad är bästa sättet att bli av med en polishelikopter?


Skjuta ner den.
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Ok, här kommer en fråga.

En fråga angående Sleep-mode funktionen. Vi kan ta detta exempel...
: Roman ringer och vill spela bowling, du tackar ja. Sedan tar du på "sleep-mode". Kan man trots att man gjort det åka och bowla med Roman?

Har hänt allt för många gånger för mig att Först har man tackat ja till något Roman vill göra och på vägen dit ringer Michelle tex.
  • 0
Citerar micke_1993:
Ok, här kommer en fråga.

En fråga angående Sleep-mode funktionen. Vi kan ta detta exempel...
: Roman ringer och vill spela bowling, du tackar ja. Sedan tar du på "sleep-mode". Kan man trots att man gjort det åka och bowla med Roman?

Har hänt allt för många gånger för mig att Först har man tackat ja till något Roman vill göra och på vägen dit ringer Michelle tex.


Ingen aning. Ett tips är att prova själv...
Antennas to Heaven
  • 0
Sådär, igår, efter 26 timmar, 53 minuter och 23 sekunder(osäker på antalet sekunder) så klarade jag GTA IV, som enligt mig är världens bästa spel än så länge. R* briljerar med Niko Bellics äventyr
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Var precis och hämtade ut en Xbox 360 prem (Halo edition) och såg en massa små avlånga paket från webhallen ligga på hyllorna. Detta spel har verkligen pompats upp mer än vad jag sätt igenom år och dar.

Kan passa på att fråga; finns det möjlighet att ta till fallskärm som i San Andreas?
Regissör och filmfotograf
  • 0
Citerar Razor_cut:
Kan passa på att fråga; finns det möjlighet att ta till fallskärm som i San Andreas?


Näe, tyvärr. Men kul är det endå!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Boomstick:
Hur funkar online delen i spelet


Man blir focking disconnectad hela tiden
Story>Gameplay>Graphic
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!