Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Citerar Wlsksrbfst:
Hoppas bara det kommer på PC, annars lär något förstöras i mitt rum. :<


Det kommer, men det lär dröja ett tag.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Wlsksrbfst:
Hoppas bara det kommer på PC, annars lär något förstöras i mitt rum. :<


Don't get your hopes up
Iallafall inte på ett år lr nåt kanske
Hur långt tid tog det för San Andreas
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0
Citerar Brute:
Citerar Wlsksrbfst:Hoppas bara det kommer på PC, annars lär något förstöras i mitt rum. :<

Det kommer, men det lär dröja ett tag.


Säg inte det...

"Att det skulle komma till PC är väldigt tvivelaktigt då vi i nuläget inte har några planer på att utveckla spelet för PC. Vi fokuserar på att anstränga oss för att göra spelet så omfattande som möjligt till konsoller, så PC kommer troligtvis inte se ljuset.", Rockstar Games

http://www.gtanytt.se/?page=com&id=291
  • 0
Det jag stör mig mest på är att de vill göra spelen mindre lätt tillgängliga för piraterna.

Synd att GTA4 läckte ut på internet en vecka innan premiären då.
Bara bullshit alltihopa, kommer bli otroligt besviken om de inte släpper det på PC, då jag inte har råd eller lust att köpa en konsol för 2-3k bara för att ha ett spel.
Rage Against the Machine, Hultsfred'08 - Finns inte ord. <3
  • 0
Citerar Brute:
Spelet är bra, mycket bra, men det förtjänar inte dessa otroliga betyg som det har fått av väldigt många recensenter, de måste helt ärligt vara mutade.


I min bok blev spelet en solklar 10:a och ett av de bästa spelen någonsin efter typ 20 minuter...
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Fråga;

Är det enda sättet att få tillbaka livet genom att äta? Går det inte upp alls med tiden?
Antennas to Heaven
  • 0
tyckter kamera vinkeln är lite jobbig ibland men man vänjer sig väll, iaf ÄNTLIGEN!!!
- Grand Theft Auto -
  • 0
Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR att åka bil! Så jävla härligt!
FU™
  • 0
Dessvärre så vart det slut på elgiganten när jag lyckades ta mig dit, men SIBA hade massvis kvar, så det blev till att betala 170kr mera.
:3
  • 0
SPOILER Andra uppdraget



Jag förstår inte hur man ska utföra en "disarm" när nån hugger med kniv. tap A (xbox), men det funkar ju inte??
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Du ska trycka A precis innan han slår dig, då kommer du ducka, och sen ska du trycka Y eller B.
WAAAGH!!!
  • 0
Citerar Resurrected:
Du ska trycka A precis innan han slår dig, då kommer du ducka, och sen ska du trycka Y eller B.


Okej, ska göra ett försök igen.

Är det nån mer än jag som tycker att det är grötigt att se när man spelar på en bildrörs-tv? Nu är min 21" dessutom, så det gör väl sitt till.
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Ska nog hålla mig undan härifrån tills jag får spelet
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Hmmm, jag har hört att man kan rensa cacheminnet på Xbox 360 så att det flyter på bättre... Hur gör man det?
  • 0
Oj, jag har spelat i sträck ganska länge nu. Till en början tyckte jag inte att det var så överväldigande, men nu lite längre in förstår jag verkligen varför alla älskar spelet. Roman äger, bilkörningen äger, musiken äger, vara full äger.. Allt äger. Typ.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Usch var tvungen att pausa och passa min treåriga lillebror Sa till mamma att han kan få titta på, men hon tyckte inte det lät som en bra ide , så nu börjar abstinensen sakta komma krypande haha
The trouble of wanting something is the fear of losing it, or never having it.
  • 0
Citerar Behzad93:
Fråga;

Är det enda sättet att få tillbaka livet genom att äta? Går det inte upp alls med tiden?


Nope, man måste hitta något ställe som säljer krubb. Antingen köper man krubbet eller så skrämmer man bort försäljaren och tar för sig.
  • 0
Fan vad roligt det är! har spelat det sen sedan kl 13 hoho
  • 0
PS3-versionen är slut typ överallt. Vet någon var man kan få tag på det i innerstan (Stockholm)?.
"I'm better than dirt. Well, most kinds of dirt, not that fancy store-bought dirt... I can't compete with that stuff. "
  • 0
Citerar molle:
PS3-versionen är slut typ överallt. Vet någon var man kan få tag på det i innerstan (Stockholm)?.


Förmodligen är det slut överallt. Det är ju en enorm nackdel med ps3, och det är att spelen tar lång tid att tillverka (p.g.a blueray).
Därför så kommer det att vara brist ett bra tag framåt.
:3
  • 0
Jag har mitt exemplar hos en EB Games som ska vara säkrat inom 48 timmar. Om de har inget GTA IV åt mig imorgon, då jävlar.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Zebaroth:
Förmodligen är det slut överallt. Det är ju en enorm nackdel med ps3, och det är att spelen tar lång tid att tillverka (p.g.a blueray).
Därför så kommer det att vara brist ett bra tag framåt.


Nooooo. Det borde vara olagligt att göra bra spel utan att kunna sälja dem till alla som vill ha det på release-dagen (jag vet att jag borde ha förhandsbokat/köat men jag är inte så smart).
"I'm better than dirt. Well, most kinds of dirt, not that fancy store-bought dirt... I can't compete with that stuff. "
  • 0
Som sagt var, stick till SIBA, i alla fall om ni är ute efter ett spel till 360. De hade ganska många kvar. Dom har ju stängt för ikväll, men spelen finns ju kvar tills imorgon.
:3
  • 0
Kan man nån gång se allt när Niko har samlag med nån kvinna?
  • 0
Helt jävla underbart. Över alla förväntningar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!