Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Devil May Cry 4


Citerar Dudibay:
Men Dante kommer väl kunna välja Dark Slayer i DMC4, alltid något.


I know, jag har bara sett ca 10 sekunder av den i gameplay och de ser ljust ut.
Diablo III <3
  • 0
Jag tror att jag kan spela som Dante, men just nu spelar jag som Nero på sjätte eller sjunde banan, det är riktigt grymt, chop chop till there is nothing left to chop, then chop some more ^^
  • 0
Är det bara jag, eller känns DMC3 allmänt mycket coolare än fyran? Tycker designen och karaktärerna i trean var elgrymmo.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Det verkar ju finnas många fina brudar i spelet (Sök på "babes in Dmc 4" på Gametrailers...)
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Citerar Dudibay:
Vad sägs om att vänta med sådana uttalande tills du spelat spelen?

Aldrig.
  • 0
Jag spelade nyss demot på PS3 och måste säga att det flyter på mycket bättre på PS3 men själva grafiken är en aning bättre på 360n...
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Jag spelade nyss demot på PS3 och måste säga att det flyter på mycket bättre på PS3 men själva grafiken är en aning bättre på 360n...


Jag har iaf inte märkt någon skillnad alls.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Är det bara jag, eller känns DMC3 allmänt mycket coolare än fyran? Tycker designen och karaktärerna i trean var elgrymmo.


Själva omgivningarna lite bättre (Men enformigare) i 3:an tycker jag, jag gillar de mörka gotiska.
Men DMC 4 tar hem priset när det gäller karaktärsdesign, finns några undantag dock. Lady var bättre designad i 3:an och sen så har vi ju Vergil i DMC 3.
Diablo III <3
  • 0
Alla här har säkerligen oxå spelat Gow2.., Har ngn klarat Titan mode? Såfall, restekpa!
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag har iaf inte märkt någon skillnad alls.

Har du testat PS3 demot brevid 360 demot? Om inte så är det förståligt...

Tillagt 2008-02-07 18:04:
Citerar Ante_xxx:
Alla här har säkerligen oxå spelat Gow2.., Har ngn klarat Titan mode? Såfall, restekpa!

Jag orkade inte klara 2an på Titan men jag har däremot klarat 1an på God Mode.
Nocturnal
  • 0
Sxe köp det till ps3 då
Haze
  • 0
Citerar jonas aaaa:
Sxe köp det till ps3 då

Neee, jag vill ha achievements! Men det är inga större skillnader grafiskt sätt. Jag såg bara skillnad när jag hade de brevid varandra...
Nocturnal
  • 0
Citerar _sXe_:
Citerar Th3 End:
Jag har iaf inte märkt någon skillnad alls.

Har du testat PS3 demot brevid 360 demot? Om inte så är det förståligt...


Nej inte riktigt.
  • 0
Är det någon mer som tycker att kontrollen till 360 inte lämpar sig för devil may cry 4?

Jag menar att när man samtidigt skall hålla inne right button med någon av de andra knapparna (xyab...) så får man nästan "kramp"??

Någon mer som känner som jag?

Är dual shock bättre lämpad för detta spel??
  • 0
Av det jag testat så tycker jag Dual Shock är bättre, men jag har dock inte haft någon problem med 360-kontrollen.
  • 0
Citerar _sXe_:
Citerar Th3 End:
Jag har iaf inte märkt någon skillnad alls.

Har du testat PS3 demot brevid 360 demot? Om inte så är det förståligt...

Tillagt 2008-02-07 18:04:

Citerar Ante_xxx:
Alla här har säkerligen oxå spelat Gow2.., Har ngn klarat Titan mode? Såfall, restekpa!

Jag orkade inte klara 2an på Titan men jag har däremot klarat 1an på God Mode.


hehe, okii.. exakt samma här men vill fan se vad som händer när man klarar de på titan mode!
  • 0
Är DMC (Ettan) fortfarande värd att köpas/spelas?
Är nämnligen sugen på ett inplastat exemplar för 100 kr, vilket jag har blivit erbjuden.
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Ska nog köpa detta imorgon eftersom jag gillade 3 an och demot, och det har fått bra kritik
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Ante_xxx:
hehe, okii.. exakt samma här men vill fan se vad som händer när man klarar de på titan mode!

Sant. Ett nytt telefonnummer kanske?!
Nocturnal
  • 0
Citerar toalettrullen:
Är dual shock bättre lämpad för detta spel??


Inte enligt mig, har lirat igenom samtliga DMC spel på PS2:an och 360 kontrollen är skönare att spela med. Dual Shock är för liten och så avskyr jag placeringen av joystickarna.

Men jag har inte prövat det på PS3 men jag antar att den kontrollen är liknande.
Diablo III <3
  • 0
Snart kommr spelet snart. Blir nog att börja spela spelet kring 11 00 i mon
Haze
  • 0
Ska bli skönt att slippa spela samma bana om och om igen nu när spelet släpps imorrn!
Nocturnal
  • 0
Ska hämta spelet direkt efter jobbet imorrn.
Diablo III <3
  • 0
Citerar White Devil:
Ska hämta spelet direkt efter jobbet imorrn.

Jag hämtar det direkt på morgonen men sen blir det bio så det blir till att spela på natten.
Nocturnal
  • 0
Skönt att det är helg efteråt, då ska man f4n sitta och spela spelet tills man blir helt blek i ansiktet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!