Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken e den läskigaste banan DU spelat?


Ha! Har du kört Aghats song i Fallout 3. Det är skit läskigt första gången.

Ravenholm är nog den läskigaste. Spelade det på natten.
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Citerar Tengil93:
Citerar MatApan:
Super mario - De......De.......den där med svamparna .....o .....o ....och gröna


http://www.youtube.com/watch?v=MVDOj109F5E


You got me
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Jag tkr alla banor i det första Doom e väldigt läskiga xD tror det e något som sitter kvar sen ja var liten
Människor. Snart förbjudna ombord på flygplan av säkerhetsskäl.-Mikael Sundberg
  • 0
Har inte spelat så många läskiga spel, men Ravenholm i Half Life 2 är läskigt som satan. Första banan i Dead Space var också sjukt läskig.

När jag var liten vågade jag inte gå ut ur Kokiri Village på natten. Var alltid rädd för monstren som kom upp ur marken.
Gud är bög.
  • 0
Ravenholm från Half Life 2, utan tvekan. Jag brukar inte vara så värst lättskrämd utav mig men så fort jag hörde ljudet av en förgiftad Headcrabzombie fick jag panik och skrek som en liten flicka. Aldrig kommer jag glömma min allra första vistelse i Ravenholm, det var värre en något spökhus jag någonsin vart i.
Tufft ju.
  • 0
Ravenholm
  • 0
Sjukhuset i Silent Hill 1 var vidrigt läskigt.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
ravenholm.

usch
  • 0
Vet inte men jag är JÄVLIGT rädd när jag kör på svåraste nivån och bossen har 1 liv och jag har 1 liv... Läskigt... Mitt hjärta slår fan sönder inälvorna.
COME ALONG AND SLAM AND JOIN THE JAM
  • 0
Lär ha varit i F.E.A.R. när jag går i in i en tunnel för att kolla vad det finns på tunnan. När jag ser att det inte finns något av värde så vänder jag mig om, och då har jag min kollegas sönderslitna och blodiga ansikte precis framför mig.

Jag hoppade till och började tömma magasin, men då bara försvann han.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Condemned: Criminal Origins hade många läskiga banor. Kommer inte ihåg exakt vilken som var värst, men måste erkänna att jag från och med bana två spelade med lampan tänd (MES!).

Edit: Jäklar! Blev grymt sugen på att spela om Condemned.
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Project Zero, hugaligen Annars tycker jag att hela Silent Hill 3 är väldigt läskigt. Kan inte minnas vilken "bana" som var värst.
  • 0
Huvudbyggnaden i RE:Zero. Mimicry Marcus får en alltid att kuta ifrån rummet man är i.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!