Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 13


Jävlar, för mig som bara lirat de senaste årgångarna lite sporadiskt när jag besökt vänner så är den nya skatemotorn minst sagt...knepig. Måste hinna spela några matcher innan min kära vän kommer på besök på söndag. Köpte spelet för att få dänga, inte bli dängd. Lutar helt klart åt det sistnämnda just nu
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
via mobil

Har dragit igång ligan på Xbox nu så alla som är med så är det bara köra nu! Går fortfarande att joina fast vi dragit igång. Så vill fler va med, joina GAMEREACTOR HOCKEY. Är 11 personer just nu.
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Citerar WesCan:
via mobil

Har dragit igång ligan på Xbox nu så alla som är med så är det bara köra nu! Går fortfarande att joina fast vi dragit igång. Så vill fler va med, joina GAMEREACTOR HOCKEY. Är 11 personer just nu.


Jag anmälde mig i fredags! Davidboorg87.
  • 0
  • Voom
  • Voom
Min stora fråga angående NHL 13 är, kan man ställa in kontrollen precis som man vill ha den? Ändra vilken knapp som gör vad.

Detta har inte gått på dom senaste versionerna och är den enda anledningen till att jag inte köpt någon av dom.
Så kan man inte ändra kontrollen så som man vill ha den så kommer jag fortsätta lira NHL 07 som än så länge är den bästa versionen.
  • 0
Citerar WesCan:
via mobil

Har dragit igång ligan på Xbox nu så alla som är med så är det bara köra nu! Går fortfarande att joina fast vi dragit igång. Så vill fler va med, joina GAMEREACTOR HOCKEY. Är 11 personer just nu.


Äntligen! Fan att min connection ska börja strula nu bara.

Tillagt 2012-09-24 20:22:
Spelet blir 1000ggr roligare när man lärt sig teka
  • 0
Citerar Voom:
Min stora fråga angående NHL 13 är, kan man ställa in kontrollen precis som man vill ha den? Ändra vilken knapp som gör vad.


Det är samma som innan, ett par layouts och enstaka individuella inställningar.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
  • Voom
  • Voom
Så fruktansvärt trist, inget jag kommer köpa då. Jag försökte med NHL 11 men det var outhärdligt att inte kunna ändra kontrollen.

Tycker att dom satsar för mycket på realism istället för bra gameplay. Får fortsätta köra NHL 07 och hoppas på förbättring till NHL 14.
  • 0
Som lagspelare tycker jag gameplay blivit mycket bättre, men jag vet inte om jag brytt mig om jag kört singleplayer.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Joina gärna min liga Norrlands allstars i GM connected! (PS3)

Skulle behöva lite mer spelare! Sjukt kul spel btw!
  • 0
Jag funderar på att köpa Nhl 13. Demot är fett jävla kul. Men kan man skapa en pro gubbe och börja i elitserien och sen bli trejdad till Nhl. Som i Fifa gå från okänd division 3 i England till topplagen efter ett par säsonger.Och kan man fortsätta elitserien mer än en säsong.
suddsky
  • 0
Forumet och GM-ligan (X360) är ju galet inaktivt.
  • 0
Jag spelade aldrig NHL 07, men man kan ju ändra från "klassisk" till "NHL 94" handkontroller och några andra förprogrammerade. Jag håller med om att det inte hänt mycket med spelet sedan 09. Bara att dom har gjort spelet för realistiskt iår. Förutom när det kommer till att göra mål, jag tycker inte det är kul att skjuta chansskott som vilken målvakt som helst ska ta, eller skjuta å gå på retur. Har man däremot snurrat upp försvaret och målvakten och har öppet mål från en meter så gör ju målvakten alltid en totalt omöjlig superräddning. Kort sagt, besviken på NHL 13....
  • 0
Citerar jpkillah:
Forumet och GM-ligan (X360) är ju galet inaktivt.


Eller hur, måste möta Boston men GM:en där svarar inte. :3
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Snacka om död tråd. *_*
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Hej! Ni vet inget aktivt eashl-lag med plats för 2-3 spelare? Det är lite för få matcher i laget där jag och polarna är med nu. Just det, 360 som gäller.
  • 0
Jag kan tänka mig skapa en GM-liga och joina eller skapa en eashl-lag.
  • 0
Frågan är om det är värt att skapa ett EASHL-lag för GR med tanke på inaktiviteten hos folket här.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Tja, om man kan komma överens med några så försöker man hålla det aktivt så gott som det går, sålänge det finns tillräckligt med intresserade så bör det inte bli några problem.
  • 0
Det måste inte vara ett GR-lag, bara det finns några som är intresserade. Med tanke på hur få det är så är det kanske bara bättre om ni går med i Air War? Min gamertag är Armakuni K
  • 0
Kan gärna joina, om ni tar emot en pro runt 60+ plus tot ^^
  • 0
Det är ju typiskt att intresset är så svalt nu när jag till slut funnit EASHL. Hur som helst, jag och en polare blev trött på alla klubbar vi testat att vara med i där knappt någon spelar, så jag skapade en egen: Malmo Mashers. Den är öppen för alla, så det är bara att gå med. Om ni inte hittar den genom sökfunktionen kan ni posta er gamertag här så bjuder jag in er.

Det finns inga krav på att man ska vara bra eller spela ett visst antal matcher, det ska ju vara kul! Fast det är såklart ett plus om ni vet hur man spelar...

Joina, jpkillah!
  • 0
Citerar Shepard:
Citerar WesCan:via mobil

Har dragit igång ligan på Xbox nu så alla som är med så är det bara köra nu! Går fortfarande att joina fast vi dragit igång. Så vill fler va med, joina GAMEREACTOR HOCKEY. Är 11 personer just nu.

Jag anmälde mig i fredags! Davidboorg87.
Citerar Shepard:
Citerar WesCan:via mobil

Har dragit igång ligan på Xbox nu så alla som är med så är det bara köra nu! Går fortfarande att joina fast vi dragit igång. Så vill fler va med, joina GAMEREACTOR HOCKEY. Är 11 personer just nu.

Jag anmälde mig i fredags! Davidboorg87.


Jag anmälde mig nyss. Kan du acc? Min ganetag är GeneralenKungen
  • 0
Hejsan!

Lirar med mitt skapade be a pro för fullt och har en liten fråga.
Efter varje match har man ett visst antal mål man ska nå upp till, t.ex. Gör så många mål, så många assist, så många skott osv. Klarar du det går du upp i level från t.ex. Amatör 3 till Rookie 1. Nu har jag dock kommit till Rookie 3 och klarat alla mina "utmaningar", nästa steg ska då vara Proffs 1 men mina framsteg står stilla på 98%, och jag kommer därför inte till Proffs 1. Har jag missat nånting?
  • 0
Citerar Jormeus:
Hejsan!

Lirar med mitt skapade be a pro för fullt och har en liten fråga.
Efter varje match har man ett visst antal mål man ska nå upp till, t.ex. Gör så många mål, så många assist, så många skott osv. Klarar du det går du upp i level från t.ex. Amatör 3 till Rookie 1. Nu har jag dock kommit till Rookie 3 och klarat alla mina "utmaningar", nästa steg ska då vara Proffs 1 men mina framsteg står stilla på 98%, och jag kommer därför inte till Proffs 1. Har jag missat nånting?

Hände samma sak för mig, jag minns dock inte om det löste sig, var för ett tag sedan.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!