Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 13


Som alltid den runt den 12 September kommer äntligen nästa NHL spel och vad ska dem fixa nu! Skriv vad du tycker!

1.Fixa "Dataspelarna" så dem tänker och spelar Hockey, Inte åker över röda linjen och dumpar pucken varje gång! Dem går även på samma fint om och om igen i samma match efter macth!

2.Fixa Målvaktera i spelet,seriöst dem sabbar för hela laget och "dataspelarna" när man spelar ONLINE så ska både målvakten och Spelarna vara lika bra i båda lagen.

3.Fixa egna lag loggor som man kan göra en unik logga för sitt lag. Som i tex Skate 3 så kan man göra det på datorn på en hemsida! Har funnit samma trista färdiga loggor att välja på i 3år nu!

4. TA BORT/FIXA dem jävla töntiga Utvisningarna (Som aldrig skulle bli utvisning på riktigt). Jag tycker även man åker ut för tripping för ofta

5. Samma sak med din spelare, fixa så man kan göra mer med den. GAMEFACE som fifa har!

6. Roligare "Videos" Kanske visa spelaromklädningsrummet i pausen och en annan "Video" när man vinner Stanley cup eller Elitserien OSV typ att man kan åka runt på isen lite å fira MM

7. Publiken borde fixas med kanske folk som har ens tröjor, håller upp skyltar och folk som älskar en och hatar en.

8. Fixa lag fajter!

SKRIV TILL MIG OCH HÄR
  • 0
Om du menar att AI målvakterna släpper in criss-cross, så är det inte målvaktens fel. Det är backarnas.

Men som du sa utvisningarna är helt löjliga. Man får Goalie Interference av att snudda målvakten, medan någon annan kan ta sats och köra in i målvakten med full fart och inte få något. Sedan är det dem där jäkla domarna som inte kan se skillnad mellan rooughing/charging och Interference.

Tycker dem borde fokusera mycket på AI:n och hur man kan fixa olika saker, t.ex. ändra sin arena/stadium.
  • 0
Citerar Skoob:
2.Fixa Målvaktera i spelet,seriöst dem sabbar för hela laget och "dataspelarna" när man spelar ONLINE så ska både målvakten och Spelarna vara lika bra i båda lagen.


Detta borde de fan sätta som prio ett. Vet inte hur många gånger som vi åkt på förlust endast pga en kass målvakt.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Jag tycker utvecklingen stannat av rejält på denna fronten sen NHL 09 släpptes. Jag har NHL 11 men kommer nog vänta tills nästa generations konsoler innan jag köper nytt hockeyspel. Jag hoppas också att någon annan är villig att ta fram en utmanare till EA NHL för som det är nu har de monopol på denna marknaden efter att 2K Sports kastat in handduken på sin NHL serie.
  • 0
Fixa KHL ^^


Men fixa typ rivaler matcher med mycket slagsmål som Ranger - Flyers t.e.x
Evil Is Back
  • 0
Tacklingarna ser ofta förjävliga ut. Fixa det.

Vill även att andra spelare ska kunna slåss.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Nej såklart ja inte menar criss-cross!

Håller inte med att den stannat, inte helt iaf! nhl09 och Nhl10 var väldigt lika! sedan hände lite mer förändringar till NHL11 men NHL11 och NHL12 är lika men 12 är ändå bättre än 11an!
  • 0
Få AI-spelaren att starta slagsmål då och då..
  • 0
Citerar Dark urban:
Jag hoppas också att någon annan är villig att ta fram en utmanare till EA NHL för som det är nu har de monopol på denna marknaden efter att 2K Sports kastat in handduken på sin NHL serie.


Ja, det där är mycket illa. Det gör så att EA inte satsar mycket på förbättringar och så. Det enda spelet behöver för att bli bättre är konkurrens!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Skoob:
Nej såklart ja inte menar criss-cross!

Håller inte med att den stannat, inte helt iaf! nhl09 och Nhl10 var väldigt lika! sedan hände lite mer förändringar till NHL11 men NHL11 och NHL12 är lika men 12 är ändå bättre än 11an!


NHL- spelen brukar ta ett steg framåt vartannat år ungefär. Så NHL 13 kan bli bra.

Vad det gäller konkurrens så hade man ju knappt någon ens när 2K fortfarande gav ut sitt spel... framför allt inte de sista åren.
  • 0
Vem vill du ha på omslaget? Hjälp till!

http://www.gamereactor.se/blog/torbli79/303841/
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Vem vill du ha på omslaget? Hjälp till!

http://www.gamereactor.se/blog/torbli79/303841/


Lade en röst på King Henrik, knepigt att inte fler målvakter fått äran att pryda omslaget.
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Citerar Polar Bear:
http://www.youtube.com/watch?v=hYZAIK6Q8sE


Välförtjänt vinnare, han gjorde en sjuk säsong och ett desto bättre slutspel.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Här var det dött !!!

Iallafall så börjar det ju närma sig nu och lagom till släppet tänkte jag ha en liga startad. För äntligen kommer dom med något så häftigt som GM Connected. Vet ni inte vad det är så kolla upp det. Tänkte ha en liga med 30 st GM. Kommer mer detaljer om jag får ihop ett gäng. Vi är väl 3-4 st klara nu.

Xbox är ligan på. Skriv en kommentar om nån är sugen så tar jag kontakt !!

Pax för Rangers ;)
  • 0
Citerar Fraodi:
Här var det dött !!!

Iallafall så börjar det ju närma sig nu och lagom till släppet tänkte jag ha en liga startad. För äntligen kommer dom med något så häftigt som GM Connected. Vet ni inte vad det är så kolla upp det. Tänkte ha en liga med 30 st GM. Kommer mer detaljer om jag får ihop ett gäng. Vi är väl 3-4 st klara nu.

Xbox är ligan på. Skriv en kommentar om nån är sugen så tar jag kontakt !!

Pax för Rangers ;)


okej det vore nice. är jets lediga ?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Citerar Fraodi:Här var det dött !!!

Iallafall så börjar det ju närma sig nu och lagom till släppet tänkte jag ha en liga startad. För äntligen kommer dom med något så häftigt som GM Connected. Vet ni inte vad det är så kolla upp det. Tänkte ha en liga med 30 st GM. Kommer mer detaljer om jag får ihop ett gäng. Vi är väl 3-4 st klara nu.

Xbox är ligan på. Skriv en kommentar om nån är sugen så tar jag kontakt !!

Pax för Rangers ;)

okej det vore nice. är jets lediga ?



Jets är lediga paxar in dom för dig. Skickar ett PM om några dagar också.
  • 0
Tagna lag är:

Rangers
Jets
Blackhawks
Kings
Flyers
Lightnings
Flames
Canucks
Capitals
Avalanche
  • 0
Gjort en liten grej där vi alla kommer vara samlade:

Ni måste regga er där om ni ska vara med, men skriva upp truppen osv är frivilligt

http://gmconnected.forum24.se/gmconnected.html
  • 0
Är löjligt taggad. Nya skatingmotorn verkar grym, och defensive gameplay-trailern var ren kärlek för en EASHL-back.

Att kunna slå iväg pucken utan att först "ta tag i den" verkar toppen. Och att poke-checks är mer effektiva OM man har bra timing har jag längtat efter, har varit för mycket lotteri. Att pucken är "lösare" är bra, och skatingmotorn verkar göra att det funkar att bara knuffa eller stå i vägen samtidigt som det är mer fokus på att stå rätt och inte gå bort sig. Känns verkligen som skicklighet kommer att belönas mer, både offensivt och defensivt.

Och som grädde på moset har vi målvakter som både är beredda på passningar och som är bättre på poke-checks.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
via mobil

Fan borde inte demot läggas ut på Xbox live snart. Är ju galet taggad!!!
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Gud vad segt det går alltså. 25% nedladdat...
Sköntåse.
  • 0
gillar hur de ändrat olika fördelar för olika personer som farten tex där man kan dra ifrån med en snabb spelare. det känns mer tyngre och smidigare när man glider runt nu också vilket är riktigt nice. även glad över att de tagit bort tackling av målvakten, sjukt vad irriterande det kunde bli i nhl 12. enda minuset är väl kommentatorerna som låtit likadant i 3 år snart vilket börjar bli ganska tjatigt.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Ser sjukt grymt ut! Hoppas bara det blir en säsong på riktigt också. Tänker dock skippa det här spelet på samma sätt som jag skippat alla NHL-spel sedan -07. Inte för att jag ogillar EA (vilket jag gör), för att jag tycker spelen är tråkiga (tvärtom) eller för att jag finner det meningslöst med ett spel per år (nåja...), utan för att om jag köper spelet så är min utbildning i stor fara. I would be lost...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!