Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Har du nån gång börjat gråta....


  • Missing Avatar
  • Toto
Hahahahahahahaha, ni gråter för att ni inte kommer vidare
  • 0
har nog aldrig gråtit på spel
  • 0
Skönt att slippa mohahmed ändå.

Kek, aldrig att man börjar gråta av ett spel..Däremot, som Zicho säger, så kan man bli lite ledsen/glad, känslosam i allmänhet när man klarat av ett svårt eller roligt spel.

Jag ser MGS3 som ett sådant spel.
När man står där på ängen, med The Boss död..Riktigt bra scen.
;D
  • 0
Jag vill inte utses som en spammare men nu har jag bytt musen som hackade upp sig och hade ett internt fel.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
ZOMG LOLZ!!

Sorry, men det är bara för roligt, och kanske sorligt. Börja gråta för att man inte kommer vidare i ett spel.

Fast det beror ju på hur gammal man är. Är man typ 6-10 år är det ju inte så farligt. Men om man typ är 14 uppåt så är det ju lite väl
Fuck you all..
  • 0
moh_amed2: Varför ta det i denna tråd?
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
jag gråter aldrig när jag spelar... Jag skrattar..
Muhahaha
You used to light up the dark..
  • 0
stubi773 En förklaring till de som undrar
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Gråter de gör man nästan alldrig... Har gjort de för 2 månader sedan dock. Men jag vill inte nämna orsaken.

Men att gråta till spel är juh kanske lite väl... ja. Fast som Krillan sa:
Fast det beror ju på hur gammal man är. Är man typ 6-10 år är det ju inte så farligt. Men om man typ är 14 uppåt så är det ju lite väl.
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Har aldrig gråtit när jag spelat spel, dock vart jag lite smålessen när jag inte fick igång wow i början, dock var det bara att byta lösenord
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Jag gråter jävligt mycket i film så. Jag är en kännslosam person... Jag skäms inte för det.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Beror helt på vad det är för film.

Ginga: nagareboshi Gin är en stor-snyftare
Byter namn till Trog när GR goes 2.0
  • 0
Jag började grina när jag körde PES 4 över xbox-live,hade förlorat över 5-6 matcher i rad och började inse att mina skills va alltför dåliga för att kunna slå någon över huvudtaget på live
Bob marley rest in pease...
  • 0
*dubbelpost*
Bob marley rest in pease...
  • 0
Murdoc: Samma här, speciellt i slutet på Döda Poeters Sälskap. Oerhört rörande, och vackert!
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
I filmer gråter jag alltid när det e något sorglit
Bob marley rest in pease...
  • 0
När något sorgligt sker i filmer kan det hända att mina ögon blir märkvärt fuktigare, men vid motgångar i spel svär jag mest och ger min gubbe order, eller försöker klaga/tala med fienderna (och spelet).
Do not exploit others ideas, create new ones, be independent and innovative.
  • 0
Nja, inte börjat gråta men...typ blivit tyst och inte snackat med någon på typ en dag
Massiva tysk, passa er
  • 0
  • Missing Avatar
  • Toto
Ice cold Kallin, ice cold ^^.
  • 0
Jag har aldrig börjat gråta av varken ett spel eller en film. Jag är inte så känslig
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Jag var nära att grina när jag lirade Homeworld första gången för jag tyckte det var så vackert.

Mina ögon blev fuktiga när jag fick reda på all skit som Anezka fick utstå för min skull i Vampire the masquerade: Redemtion.

Blev tårögd när allt uppdagades i Planescape: Torment.

Grinade när jag dog på sjuttioelfte banan på Space Harrier till Atari 1040, samma med Mouse Trap. Båda de här spelen kom tårarna av frustration eftersom det inte gick att spara och man spelat som en gud i 2 timmar.

Fan jag vet att jag lipad till fler spel men jag kan inte komma på dem nu.
lalala
  • 0
Va!?
Hur fan kan man börja grina för ett spel?
Jag vet att man kan bli förbannad, som när man spelar Tekken 5 och slår näven i väggen och har ont i armen i en månad..

Visst kan man bli lite rörd när man ser nåt fint eller sorgligt men man börjar väl inte lipa?
  • 0
Nee! haha! sista gången jag grät var i sexan,. hade blivit diagonserad med en obotlig sjukdom, men efter några år av piller ätande visade sig att det inte var så...
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Tror det var nått gammalt NFS spel som jag hade värsta pheeta bilen, men det var så jävla trögsvängd, så bil jävel som jag tävlade mot körde om mig och vann,
http://ctprofiles.net/476888
  • 0
Jag börjar aldrig grina för att jag inte klarar något i spel.. Jag började inte ens gråta när min sparfil i GTA: San Andreas helt plöstligt försvann, jag hade spelat i över 80 timmar
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!