Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Har du nån gång börjat gråta....


Har du någonsin börjat att grina när det gått dåligt i ett spel?

Själv började jag storgråta när jag aldrig kom vidare på Splinter Cell till Xbox.

En annan gång när jag spelade Far Cry; Instincts till Xbox hade jag arbetat på en egen bana i typ 1 vecka och sedan blev hela filen korrupt och försvann. Detta resulterade i att jag tog närmsta kniv och skar ett stort hål i favorit fotöljen.

Någon annan som är lika knäppa som mig?
Soon - Athlon 64 3700+|1024 MB|X1800GTO 256 MB|LG 19" 8ms|EPoX s939 ATX
  • 0
Jag ar gråtit på ett antal spel som jag inte klarat och det är just därför jag aldrig förstört någonting när jag har spelat har bara börja gråta. Som när jag installerade ett bra spel så var det 99% av nedladdningen och jag hade väntat jättelänge för att jag hade glömt höja fläkten och då går elen i hela min stad då fick jag nå depressions gråt.

Eller när jag spelade Need For Speed Underworld så grät jag hela tiden på dom svåra nivåerna för jag blir så less när jag aldrig klarar det.
|Slipknot| |Joga Bonito| |Game on my friend|
  • 0
OMG vilka wiener-kids! Att ens börja gråta för att man misslyckas i ett spel är ju larvigt, och att börja gråta för att man inte klarar en bana i Instincts är ju ännu värre. Spelet var ju inte svårt.
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Det var inte att jag inte pallade en bana i Instincts utan att hela min 'hemmagjorda' map blev korrupt och försvann. Det är betydligt värre!
Soon - Athlon 64 3700+|1024 MB|X1800GTO 256 MB|LG 19" 8ms|EPoX s939 ATX
  • 0
Enda gångerna jag blivit lite tårögd i spelsammanhang är om spelet haft en gripande och sorglig story.

Om det är något jag inte klarar blir jag snarare förbannad.
  • 0
Spel gråter jag inte så ofta över, men jag har gråtit massor i frustration över datorer som inte funkar. Särskilt när jag köpte ny dator och tänkte "Ja, nu ordnar sig allt, den här kommer inte krångla något!". Ack, så fel jag hade.

Nu när jag tänker efter så började jag gråta över Lego Racers på PS1 när jag var 8. Jag kunde inte ta mig förbi den tredje mästaren! Basil Fladdermus tror jag han hette, eller något annat bisarrt.
  • 0
Jag gråter aldrig när jag upplever något sorgligt i ett spel.
  • 0
Jag tor att jag dampade och började smågråta/gnällgrina när jag inte klarade Pokémon Puzzle League på svåraste spelmodet när jag var en liten pojke... Men sen dess, kommer jag inte ihåg annat än våldsdåd mot min egen kropp när det går uselt i ett spel
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Nej har aldrig börjat gråta dock så har jag efter 6 timmars misslyckande på f-zero gx mission 7 på very hard slagit min hand blodig mot en vägg....sen klarade jag banan på 3 försöket nästa dag och drabbades då av ett fnitteranfall passande en 5 årig tjej men jag var lycklig
Kom ihåg att jesus hatar alla som inte har riktigt bredband
  • 0
Spelade Tekken 5 med en kompis som vid ett tillfälle spöade alla min gubbar genom att bara göra samma grepp gång på gång... Jag blev väldigt ledsen men inga tårar föll.
  • 0
Nej, skulle aldrig kunna börja gråta av ett spel
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Säger bara en sak: Ninja Gaiden på Hard, eller svårare. Jag fick lust att knacka sönder rutan på mitt rum en gång, stod med handen och pekade på fönstret. Läskigt

En gång på Burnout 3 började jag gråta, körde tournament med World Curcuit Racer och kraschade om och om igen tills jag slängde dosan i golvet och började lipa. Blir irriterad bara jag tänker på det
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
En polare lyckades vidga sin N64 kontrolls användningsområde genom att kasta den i golvet. Den fungerar nämlig som marakas nu också.
  • 0
Ifall jag gråtit när det gått dåligt? Då måste vi nog gå tillbaka i tiden till då man inte lyckades döda Koopa i Super Mario Bros.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Började grina när jag var liten och spelade Super Mario Bros. Precis som Tirion
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
Har nog aldrig börjat gråta för att jag förlorat i ett spel... Men jag grät faktiskt när jag klarade Halo... Varför vet jag inte.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
För att du var stolt
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
jag fick väl en tår i ögat när jag spelade FFVII.
  • 0
Jag fick inte bara en tår i ögat när jag spelade FFVII...
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
Jag har aldrig gråtit i vrede...
  • 0
Jag börjar i vanliga fall inte att grina, men i Ico och FFVII så var det väldigt nära..
Har dock tagit ut mina aggresioner på spel genom, ehh, våld...på handkontroller..!
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
jag måste erkänna att jag började gråta när jag inte kunda kirra det uppdraget i GTA: SA där man ska göra looper med ett flygplan. Gick inte som planerat och snart skulle vardagsrummet aldrig se ut samma. Dessutom skaffade jag mig säkert lite extra rybkor på kuppen.
Mein Fürher! I can walk!
  • 0
Hehe jag började grina när jag tittade på The Legend Of Zelda Twilight Princess första trailer för första gången...
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Orka att börja gråta när man spelar spel

Det är ju bara ett jäkla spel!!
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Rily
LÅL
Flyff <(>_<)>
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!