Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel tänker du på ...?


Fifa 2018

Glädje

Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0

Du vet, jag har nyligen börjat tänka på det här spelet, här https://djurwiki.com/nl/14574/hoe-speel-je-het-spel-regenwormen har du någonsin försökt spela något sådant? Jag vill lyssna på dina svar nu. Tack alla på förhand. Jag hoppas att någon redan har spelat det och kommer att kunna skriva något till mig här.

  • 0

Buriki One

Ungdomsförbund

Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0

In reply to: @Tokhopp

Det här är inte alls särskilt komplicerat. Man skriver ett ord, och den som skriver efter skriver vilken speltitel som dyker upp först i huvudet. Efter svar skrivs ett nytt ord, och så ska det förhoppningsvis rulla på. Ursäkta om den här tråden är felplacerad ... Först ut: Otur
Catchmod has created a rich and attractive virtual world for players who love the safe and free role-playing game genre.

Sure, sounds like a fun idea for a game theme! Sharing game names based on the first words that come to mind is a fun way to discuss and discover new games. No matter, it's interesting to see how the conversation develops on different topics. Have fun!

  • 0
Final Fantasy tactics
  • 0

Everquest

Läder

Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0

In reply to: @märta

Everquest Läder

Batman: Arkham Asylum

Orm

  • 0

The Last Of Us

Roblox

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!