Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Darkness (Den officiella)!


Jagladdar just nu demot från PSN, ser fram emot att få spela det.
Ta det tillbaka
  • 0
men hallå vart hittade du demot??? de finns inte på psn ju

de finns inte på playstation store
AIK. Vi é överallt
  • 0
Citerar gnaget99:
men hallå vart hittade du demot??? de finns inte på psn ju


Där tar du fel, förstasidan på Europeiska Playstation Store, ta dig en andra titt.
Ta det tillbaka
  • 0
ok, så demot finns inte på den svenska psn??

Tillagt 2007-07-19 22:28:
ja var tvungen att skapa en ny hotmail adress å fuska lite för ja e bara 17 år å spelet e ju från 18 så nu laddar ja de
AIK. Vi é överallt
  • 0
Citerar gnaget99:
ok, så demot finns inte på den svenska psn??


Nej, för Sverige ligger inte i Europa...
  • 0
Tror ni demot finns på Amerikanska Marketplace?
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Citerar Gysten:
Tror ni demot finns på Amerikanska Marketplace?


Vad jag har hört från Starbreeze så har de inte gjort något demo än.
Tveksam också att det kommer ett, nu när spelet har funnits ute ett bra tag på marknaden.
But you never know!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
"Bump"

Hur får man 100-Gamerscoren?

Och..

Hur gör man för att få "Someone is waiting by the phone"
  • 0
Citerar Gixy:
Hur får man 100-Gamerscoren?


När du spelar så trycker du bara på start, går till extra content eller vad det står, trycker på achievements, och går ner till darknessmaster. Där står allt du behöver veta.

Sen för den andra så ska du hitta massa hemliga nummer som kan finnas på allt möjligt. Står det ett nummer på ett reklampapper så är det ett hemligt nummer. Eller så går du bara in på gamefaqs.com och kollar upp alla nummren där.
We own your fucking dreams!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Tackar.

Så man behöver bara ett nummer?
  • 0
fråga inte mig, jag har inte spelet!
IngeN koMMeR IhåG eN Fegis...!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Det är kul att samla GS i detta spel. Har nyss mumsat upp 300 hjärtan och skall snart spela spelet på Hard.
  • 0
Citerar Gixy:
Så man behöver bara ett nummer?


Nä, du kommer behöva 13 nummer, om jag inte minns fel.
We own your fucking dreams!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Vad denna tråd dör hela tiden då!

Citerar Avoca:
Har klarat ut spelet nu. Riktigt grymt slut måste jag säga. Har börjat om på Hard och att påstå att det är svårt är en underdrift. Vilken är eran favorit Darkness-kraft förresten? Min är tveklöst Demon Arm


Jaså? Jag tyckte det väl väldigt enkelt på normal setting, nästan lika enkelt som easy. Får väl se hur det går. Nu vet jag ju allt man skall göra, när jag körde på normal sprang jag igenom hela spelet på några timmar.

Jag är ju för skraj för att spela om spelet ffs, det är ju så creeeeeepy!!

  • 0
Laddade ner och spelade demot till 360, och det var helt fantastiskt. Älskar den filmiska känslan som ligger över spelet(demot iaf)samt alla dessa Darkness-powers. Exucution-kills fungerade också sjukt bra och är något som andra utvecklar också borde använda sig av.

Blir nog ett köp när ekonomin tillåter.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Inget mer än jag som tycker spelet är för kort? Skulle gärna vilja ha lite mer svar om mardrömsdimensionen...
  • 0
Ja, demot var ju helt underbart. Hela den mystiska mörka atmosfären som ligger över det hela är så grymt. Och allting kändes så filmiskt. Kommer definitivt köpa detta någon gång i framtiden.

Hur långt tid tar det att klara spelet första gången på Normal?
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar Rival:
Citerar Behzad93:Hur långt tid tar det att klara spelet första gången på Normal?

8 timmar.

På hard:

8 timmar och 5 minuter.


Hahaha .. ett PRO , kanske? , Jag har bara klarat det på Normal och jag kör om det på easy nu eftersom jag håller på att fixa alla achievements...
Lämnat GR.
  • 0
Citerar Rival:
8 timmar.

På hard:

8 timmar och 5 minuter.


Om man springer igenom spelet som en idiot, bara för att klara det så snabbt som möjligt - ja.

Jag tog mig igenom spelet på normal på drygt 12 timmar.
  • 0
Citerar DesertPunk:
Citerar Rival:8 timmar.

På hard:

8 timmar och 5 minuter.

Om man springer igenom spelet som en idiot, bara för att klara det så snabbt som möjligt - ja.

Jag tog mig igenom spelet på normal på drygt 12 timmar.


Det tog ännu längre tid för mig eftersom jag stannade och pratade och hjälpa olika personer!
Lämnat GR.
  • 0
Ja, då menar jag ju inte att man ska springa genom spelet. Spelar man det för första gången så tar man det ju lugnt, och utforskar lite. Så då tar det lite mer än 10 timmar?
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar Leon_S_Kennedy:
Det tog ännu längre tid för mig eftersom jag stannade och pratade och hjälpa olika personer!


Så du har "Heart of Gold" nu eller? ^^
Tänkt fixa den någon dag.

Citerar Behzad93:
Ja, då menar jag ju inte att man ska springa genom spelet. Spelar man det för första gången så tar man det ju lugnt, och utforskar lite. Så då tar det lite mer än 10 timmar?


Det kan du lugnt räkna med!
  • 0
  • Zime
  • Zime
Nuu har jag också klarat det!

Väldans bra spel måste jag säga, lite segt på vissa ställen, men allt som allt: Mycket roligt och storyn ägde!

Fanns egentligen så mycket att göra. Lite trist att belöningen för alla grejjer man gjorde för folk resulterade i ett telefonnummer, men man kan inte få allt. Lite kul att kolla concept art och sådant .

Nu blir det att köra på Hard

Multiplayern är ospelbar dock . Om man inte är Host;).
  • 0
Det är riktigt trist att MP'n laggar så fruktansvärt, för det har ju ändå potential att bli nåt bra!
  • 0
Vad är det för fel på Multiplayer? Har hört att väldigt många klagar på det.
Antennas to Heaven
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!