Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Citerar Shadowcraft96:
Klarade precis ut The walking dead inför den nya säsongen!


Förstår inte storheten med det.

Spelade igenom Gears Judgment för någon dag sedan. Spelade även igenom Bioshock Burial at Sea.
The fuzz is here!
  • 0
Klarade Uncharted 1 igår. Tog mig bara 6 år.
Protect ya neck
  • 0
Citerar gameplayer:
Citerar Shadowcraft96:Klarade precis ut The walking dead inför den nya säsongen!

Förstår inte storheten med det.

Spelade igenom Gears Judgment för någon dag sedan. Spelade även igenom Bioshock Burial at Sea.


Vad snackar du om?
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Citerar Shadowcraft96:
Vad snackar du om?


Om strumpor... röda strumpor.
The fuzz is here!
  • 0
Du menar att du inte förstår storheten med The walking dead? Jävligt bra spel men skulle inte heller kalla det ett mästerverk
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Battlefield 4 på PS4!
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Citerar Shadowcraft96:
Du menar att du inte förstår storheten med The walking dead? Jävligt bra spel men skulle inte heller kalla det ett mästerverk


Haha ja!

Du skrev att du spelade igenom WD och jag skrev att jag inte förstår storheten med det spelet. Det är sinnessjukt hyllat.
The fuzz is here!
  • 0
Killzone: Shadow Fall , så grymt!

:
Killzone: Shadow Fall , så grymt!
  • 0
Castlevania: Lords of Shadow. (X360)
  • 0
F.E.A.R 2 project origin
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Klarade äntligen The Last of Us.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Papers, Please

Jag fick ett jättehemskt slut! Så nu måste jag såklart spela om det direkt ;p men det gör inget. Fantastiskt bra spel.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Spelade just ut Battlefield 4-kampanjen.
Ett stort MEH.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Var väl Battlefield 4 då skulle jag tro. Gjorde det enbart för att få tag på M249:an. Inget jag höjde ögonbrynen över direkt men tog mig bara några få timmar så det fick väl vara värt det
  • 0
mgs2. Förstår inte varför så många inte gillar det! Fantastiskt spel som alla andra mgs-spel
  • 0
Citerar frippeflygare:
mgs2. Förstår inte varför så många inte gillar det! Fantastiskt spel som alla andra mgs-spel


Antagligen för att man mest spelar som Raiden istället för Solid Snake. Men jag håller med dig, det är fortfarande ett riktigt bra spel.
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
BF 4. Kampanjen var riktigt dåligt tyvärr och kändes väldigt kort. Spelet kraschade "bara" 3 gånger och sparfilen blev korrupt så jag behövde spela om allt 1 gång.
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
KZ Shadow Fall.. snyggt spel
  • 0
  • kraz
  • kraz
Bioshock Infinite. Burial at Sea part 1

Nu satt man som ett frågetecken igen... ser fram emot nästa del.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Dom senaste jag klarade under nov-jan är:

Long Live The Queen
Deadly Premonition: The Director´s Cut
FATE
METRO: Last Light
Secret Files 3
The Stanley Parable
Trine

Älskade "Stanley" och även "Deadly Premonition", även om den senare hade en packe svagheter, så var storyn & atmosfären så uppslukande att det inte gjorde mig mycket.

"Long Live", "Secret Files" & "Fate" var hyfsade tidsfördriv ett litet tag men inget speciellt värt att snacka om. Trine var bättre än dessa tre, fast plattformsspel har jag svårt att bli sådär jätteförtjust i, även då de är oväntat bra.

METRO var som väntat mycket bra, fast jag tror jag föredrog ettan.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
The Last Of Us, ett riktigt fantastiskt spel.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Under januari har jag klarat Walking dead s2e1, wolf among us ep1, bully och nu senast Bioshock Infinite. Fantastiskt spel, håller på att ladda ner burial at sea just nu så blir väl nästa lir
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
  • ses
  • ses
Sonic the Hedgehog

Inte re-booten från 2006 alltså, utan självaste originalet från samma år som den svenska finanskrisen!

Festlig, idérik plattformsdesign. Vill man går det förstås också att kora Sonic till en miljökämpe, då han i ruskigare fart än växthuseffekten löper igenom forntida tempel och dystra industriområden - allt för att i slutet av varje bana konfrontera bolagspampen självt - Dr. Robotnik.

Detta 16-bitarsmaraton lyckas säga betydligt mer än seriens klumpiga debut i tre dimensioner, nämligen...

Sonic Adventure

Ja, jag har spenderat en andel av min dyrbara tid på att förgäves bli kompis med tidernas mest avtrubbade spelkamera, tvingats genomlida ett taffligat försök till multiplot och på det hjälpa en lila katt i regressionsstadiet att fiska upp sin grodkompis.

En J-rockdränkt "Short Cuts" med endimensionella pälsdjur, kort sagt. Då spelar det inte så stor roll att man i ögonblick av lycka får kuta nerför en skyskrapa eller undfly en späckhuggares nafsande käkar.
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Straholic:
The Last Of Us, ett riktigt fantastiskt spel.


Jag instämmer helt och hållet.

Tillagt 2014-01-24 05:25:
Spelade just klart Remember Me och det var faktiskt jävligt bra.
Jag hann testa det under förra året i typ 15 minuter på PS3, jag vet inte varför men då gillade jag det inte men jag är glad att jag gav spelet en ärlig chans.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!