Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Halo 2. Insåg igen hur otroligt bra det är!
Om det är svårt är det inte värt att göra det!
  • 0
Amnesia The Dark Descent

Riktigt bra, fast ryktet som "horror-epic" kändes lite överdrivet. Efter ett kort tag så försvann de mesta "horror-vibbarna" och såväl mörkret som uppdykande fiender orsakade mer irritation så som störande element i mitt utforskande av Castle Brennenburg, snarare än krypande obehag.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Tomb Raider (2013)
  • 0
Klarade Metal Gear Rising för en stund sedan. Grymt spel.
  • 0
inFamous 2 (Digital Edition) - PS3
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Har äntligen klarat Splinter Cell: Conviction. Bra spel, hade dock väntat mig mer.
  • 0
Bioshock (PC)
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Paper Mario - Wii/VC
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Sleeping Dogs: Year of the Snake (DLC)

Det var...kort och ganska simpelt. "Nightmare in Northpoint" var både längre och mer underhållande. "Zodiac Tournament" var också kort men det var åtminstone ett rätt häftigt upplägg med Bruce Lee vibbar.

Nej, det här var tyvärr det sämsta av de 3 story-baserade DLC:en. Inte ens det faktum att 4 nya achievments medföljde, förlängde spelet med många minuter. Inte heller var det några roliga utmaningar.

(hoppas det här var det sista dlc:et till SD, spelet är mycket bra men det får vara nån ända på mjölkningen)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Klarade just Bioshock: Infinite(X360), tog säkert 20 timmar eller något.
  • 0
klarade i natt Paper Mario till N64
  • 0
Citerar Jimf3lt:
Citerar Peddi93:Uncharted 3: Drake's Deception

För bokstavligen 27:nde gången. Love it!

Jag fullkomligen dyrkade Uncharted 1 & rådiggade tvåan. Men jag tycker trean är betydligt sämre

Och jag dyrkar Uncharted 3, rådiggar tvåan men tycker att 1an är -sämre-
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Tomb Raider (2013), ruggigt bra spel! Nu blir det Bioshock Infinite som gäller den närmsta tiden.
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
  • Missing Avatar
  • mh76
Borderlands 2. Riktigt bra spel. Skön humor. Roliga strider. Uppdragen kan ibland kännas upprepande, men annars underhållande att göra. Som i ettan var sista
bossen löjligt enkel.

Rekommenderas. Betyg 9 av 10.
  • 0
Fick platinum på GTA 4 (Ps3) nyss. min 21e plat och nr 8 detta året
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Klarade precis Portal 2 åh så bra det var!
  • 0
Klarade Bioshock: Infinite för ett par dagar sen...
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Har precis klarat Crysis 3.
(Eller klarat och klarat, jag var på näst sista kapitlet...)
  • 0
The Crooked man , I liked!
  • 0
Klarade Little Samson igårkväll. Mys.
Yes I play Virtual Boy. Do you have a problem with revolutionary systems from the future?
  • 0
  • kraz
  • kraz
Bioshock Infinite, underbart.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Tomb raider. bra spel
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
TOMB RAIDER (XBOX360)

Bästa spelet jag någonsin spelat.

Väntar på att BIOSHOCK INFINITE ska landa i lådan.
  • 0
The walking dead

Helt underbart spel. Bryr mig mer om Clem än vad jag gör om någon annan unge
Super bra jobbat Telltales! Önskar dock att mina val hade varit lite mer betydande

10/10
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Bioshock Infinite. Nyss.

Jag förstod slutet. Det gjorde jag. Men ändå. Helt underbart spel trots allt.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!